SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Buiten slechts enkele minuten mogen douchen in de vrieskou terwijl je constant gefilmd wordt. Het is een keuzequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja.quote:![]()
Ik vind het een schitterend plaatje. Zo als hij daar zo heerlijk zorgeloos ligt te maffen.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tis dat ik bezoek krijg anders was ik op bezoek gekomenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een slechte keuzequote:Op zondag 2 februari 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten slechts enkele minuten mogen douchen in de vrieskou terwijl je constant gefilmd wordt. Het is een keuze![]()
![]()
ze zijn nu iets minder zorgeloosquote:Op zondag 2 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik vind het een schitterend plaatje. Zo als hij daar zo heerlijk zorgeloos ligt te maffen.....
ze zijn aan het stoeien met veel kabaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis dat ik bezoek krijg anders was ik op bezoek gekomen![]()
![]()
Stuur ze maar naar buiten, de kou in..... Dan houdt het wel op.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn nu iets minder zorgeloos
ze zijn aan het stoeien met veel kabaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een pup alleen naar buiten kan wel evenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar buiten, de kou in..... Dan houdt het wel op.
maar ook niet te lang
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet nog dat onze hond voor het eerst een sneeuwbui zag en in de sneeuw stond.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
een pup alleen naar buiten kan wel even
maar ook niet te lang
Hij vond het maar gek spul
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 2 februari 2025 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Odin is (overwegend) echt een lief schatje
![]()
![]()
Zelluf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogguhquote:Op zondag 2 februari 2025 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Odin is (overwegend) echt een lief schatje
Is het bij jou ook zo koud? 🥶Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja zou mooi zijn als we nog wat sneeuw zouden krijgenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet nog dat onze hond voor het eerst een sneeuwbui zag en in de sneeuw stond.
Hij vond het maar gek spulThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet hoe koud het bij jou is?quote:Op zondag 2 februari 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh
Is het bij jou ook zo koud? 🥶
-3 hierSmile, it's free therapy.![]()
Het weerstation zegt -4,5ºC.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet niet hoe koud het bij jou is?
-3 hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: