De grote vraag nu natuurlijk is ;quote:Op donderdag 3 april 2025 07:59 schreef ashardalan het volgende:
Wil ik kijken op de lego site...
[ afbeelding ]
Mag dat niet
Nope, moet werkenquote:Op donderdag 3 april 2025 08:45 schreef TLC het volgende:
[..]
De grote vraag nu natuurlijk is ;
Had je zin in een spelletje ?
Staat heel stabiel. In het boekje staat een hele pagina over hoe je hem op moet pakkenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof alleen ben ik ergens bang dat je hem amper kan verplaatsen of aanraken zonder dat het meteen valt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de losse bloemen zijn wel grappig maar ik heb geen idee waar ik ze zou moeten plaatsen, ik heb geen vazen ofzo![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:10 schreef mschol het volgende:
ik heb de bonsai al even liggen, maar mijn eerste botanical bestelling is geplaatst..Vazen kan je ook gewoon kopen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de losse bloemen zijn wel grappig maar ik heb geen idee waar ik ze zou moeten plaatsen, ik heb geen vazen ofzo
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja duhquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vazen kan je ook gewoon kopen natuurlijk.
Dan vind ik de losse space shuttle, die er al is, wel toffer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:04 schreef bleiblei het volgende:
Hebben jullie de nieuwe technic sets gezien?
Ik ben wel verbaasd over die Volvo EC500
[ afbeelding ]
400 euro. En het ding kan niet eens rijden. Die graafmachine van jaren terug (8043) kon dat tenminste nog wel.
Deze is trouwens aangekondigd voor midden Mei:
[ afbeelding ]
En de eerste Booknook is ook al gelekt.
Wij hebben er toen een ge-3D-print.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja duh
maar moet kijken wat er bij past qua lengte van die dingen en looks
Heel toevallig ben ik gisteravond aan de Retro Radio begonnenquote:
Ik heb de wilde bloemen ook in een Action vaas staan op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:35 schreef [url=https://forum.fok.nl/us
er/profile/359353]Crohnjurist[/url] het volgende:
[..]
Heel toevallig ben ik gisteravond aan de Retro Radio begonnen![]()
Ben nieuw in dit topic, maar al eventjes LEGO aan het bouwen. Eerste set was het boeket met wilde bloemen (kerst 2023 gekregen) en daarna nog de volgende sets gebouwd: London Bus, Rode telefooncel, Stitch, 'Up' Huis, Orchidee, 100 jaar Disney animaties iconen, Walt Disney Tribute Camera, LOVE, de LEGO Friends strandkoffer en nog wat losse bloemen.
Het boeket met wilde bloemen en de losse bloemen staan heel mooi samen in een vaas van de Action overigens!
Hierna heb ik nog in huis om te gaan bouwen: Winnie the Pooh en Het Melkwegstelsel. Deze stel ik allebei al een tijdje uit omdat ik het stiekem zonde vind als ze eenmaal klaar zijn
Oei, nee dat is geen gelukt model.. Op de eerste leak foto vond ik het er nog wel goed uit zien, maar dit is het niet inderdaad. Scheelt weer een set om te kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:38 schreef benhorse het volgende:
Komt eindelijk eindelijk eindelijk de Skyline GT-R in 2F2F livery uit op groot formaat, is ie van technic en ziet er ook nog eens niet uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige interessante dat dit model een "drift functie" schijnt te hebben, voor het allereerst in een technic model, maar ik heb nog nergens gevonden wat dit in zal houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oei, nee dat is geen gelukt model.. Op de eerste leak foto vond ik het er nog wel goed uit zien, maar dit is het niet inderdaad. Scheelt weer een set om te kopen.
Technic hoeft geen probleem te zijn, Han's RX-7 van F&F is bijvoorbeeld, vind ik dan, een super goede set van Cada. Maar die hebben gekozen voor 3000+ onderdelen, deze R34 is iets van 1200 toch? daar zal het verschil helaas wel in zitten.
Die staat ook op mijn wishlist die van Keith Haringquote:
Bij mij was hij ook afgelopen zaterdag klaar, alleen deed hij het niet, waardoor ik hem zondag grotendeels weer uit elkaar heb gehaald om het mechanisme te fixen. Nu doe hij het wel en echt geweldig resultaat!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:44 schreef TLC het volgende:
Met op de achtergrond mijn collectie Lego Botanicals is mijn radio nu ook klaar![]()
[ afbeelding ]
Bijzonder fraai eindresultaat![]()
En het leuke is het werkt ook nog![]()
Good enough for astronauts and good for your family ! Ham salad !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |