Ja hoewel ze het op TV best duidelijk uitspreken allemaal. In het echt is het vaak veel erger.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Spaans blijft een lastige taal, het gaat zo snel en het ratelt maar door
Mooi dank je, dat scheelt weer luisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Slovenie ook beluisterd. Dat wordt een NQ, door NQ.
vaak ratelen ze idd , maar uiteindelijk zeggen ze ja of nee of zoiets..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Spaans blijft een lastige taal, het gaat zo snel en het ratelt maar door
Dan heb ik nog veel te lerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel ze het op TV best duidelijk uitspreken allemaal. In het echt is het vaak veel erger.
Ik wil vooral niet Melody omdat het weer een bevestiging zou zijn van de wansmaak van Spaanse eurofans.quote:
Er staat nog een andere liveshow geprogrammeerd..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Het is nog lang geen 1 uur. Wat is dit nu? Ze moeten nog veel leren van San Remo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh. Oké.quote:
De kinderen in spanje zijn wel wat gewendquote:Op zondag 2 februari 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
De blonde presentatrice moet na de show echt excuses aanbieden aan haar boezem want die heeft wat te verduren vanavond.
Dank u Strani!quote:Op zondag 2 februari 2025 00:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In ieder geval niet laatste overall...
Maar 32 punten. Had je niet even beter je best kunnen doen?quote:Op zondag 2 februari 2025 00:02 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik in m'n eentje verantwoordelijk ben voor die 32 punten voor Lucas.
Volgens mij gaat die hierna door na dat naaiprogramma ...quote:Op zondag 2 februari 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
De blonde presentatrice moet na de show echt excuses aanbieden aan haar boezem want die heeft wat te verduren vanavond.
Meh ik vind het gewoon wederom een goedkope en doorzichtige (letterlijk en figuurlijk) act.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, wel terecht dat Melody won. Niet mijn favoriet, maar het kon wel zoveel erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |