Misschien staat er ergens iets van een typenummer op de kast, je zou daar dan eens op kunnen zoeken op teh interwebz.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:23 schreef piere het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wat meer uitzoeken en hoop dat zo'n site me kan helpen daarmee. Degenen die ik tegenkom hebben bv een datumdingetje en die van mij niet.
Danku beiden!
Moet ik hem openen om dat feitelijk te weten? En verkoopt dat een beetje op chrono24 als je een normale prijs vraagt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://www.chrono24.nl/omega/ref-2852.htm%20te/index.htm
Het is dus de ref-2852, zo te zien.
Ik had gezocht met met google lens, en ik kreeg enkel klokjes te zien die precies hetzelfde waren als de jouwe.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:34 schreef piere het volgende:
[..]
Moet ik hem openen om dat feitelijk te weten?
Ik heb geen idee, daar ik nog nooit wat verkocht heb via chrono24, wel gekocht.quote:En verkoopt dat een beetje op chrono24 als je een normale prijs vraagt?
Ik zou eens bij omega horen wat het kost om 'm een onderhoud incl polish en nieuw glaasje te geven. Dan een mooie nieuwe band erop en je hebt weer een erfstukje erbij. Gewoon zo terug in de kast gooien is zonde, daar wordt ie in elk geval niet beter van. Zelfde met de seamaster.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:46 schreef piere het volgende:
Ik leg ze weer in de kast, bedankt allemaal!
Bedankt voor de tip! Misschien ga ik dat inderdaad doen want ze liggen in een horlogedoos dus het staat wel mooier als ze er weer een beetje netter uitzien.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik zou eens bij omega horen wat het kost om 'm een onderhoud incl polish en nieuw glaasje te geven. Dan een mooie nieuwe band erop en je hebt weer een erfstukje erbij. Gewoon zo terug in de kast gooien is zonde, daar wordt ie in elk geval niet beter van. Zelfde met de seamaster.
Heb je hier ook een foto van ?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:48 schreef piere het volgende:
Ik heb deze ook nog liggen: https://www.chrono24.nl/o(...)994f70b_01mUvO&pos=9
Da's een grote jongen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder op de avond fotootje gemaakt van het horloge van vandaag ,een Longines 47,5mm uit de Master Collection. Die blauwe wijzers zijn lastig op de foto te krijgen.
Ja, hij is wat oversized ja, maar mijn kleinste horloge is 44mm, ook een Longines (retrograde). Deze is 47,5 mm, dan nog een 46mm Navitimer en een 48mm (dacht ik) Super Avenger 2.quote:
Das een mooie,quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder op de avond fotootje gemaakt van het horloge van vandaag ,een Longines 47,5mm uit de Master Collection. Die blauwe wijzers zijn lastig op de foto te krijgen.
Prachtig, al zie ik zo'n 'klassiek' horloge veel liever op een lederen band. Maar de klok is prachtig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 01:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Das een mooie,
deze heb ik hier al een keer eerder gepost, maar Longines
[ afbeelding ]
Foto is van een jaar geleden, maar alles klopt daar qua licht, tijd, maan etc Die blauwe wijzers zijn inderdaad lastig op de foto te krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prachtig, al zie ik zo'n 'klassiek' horloge veel liever op een lederen band. Maar de klok is prachtig.
Goed begin van het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:37 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren papa geworden. Vanwege zoonemans 🩵 droeg ik gister en vandaag deze Nereide GMT Samarcanda.
Die fotoquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef shiz het volgende:
Thanks.
...
Misschien kan ik hem zo'n G-Shock Nano omdoen.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:37 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren papa geworden. Vanwege zoonemans 🩵 droeg ik gister en vandaag deze Nereide GMT Samarcanda.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:37 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/1-(...)oge-cadeau~a2fdc714/quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef shiz het volgende:
Thanks.
Ik heb eens een Swatch FlikFlak x Hodinkee weggegeven, dat was natuurlijk een faal. xD
Nu is dat eerder voor kleine kinderen dan babies.Ik meen weleens gezien te hebben dat zoals Nikes e.d. je voor babies ook wat modellen heb, ik ook weleens gezien heb dat ze in de Emiraten oid luxe horloges hadden voor babies. xD Zoiets zou natuurlijk extreem grappig zijn, maar ik kan zoiets nergens meer vinden.
Misschien kan ik hem zo'n G-Shock Nano omdoen.
[ afbeelding ]
De Shellback is nice! Ik heb de witte met stalen bezel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb dees sinds een paar weekjes:
[ afbeelding ]
Ah! Precies!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/1-(...)oge-cadeau~a2fdc714/![]()
Gefeliciteerd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |