Ja de Sarb035 heeft standaard pin en collar. Niet het handigste concept ooit inderdaad met die mini collars die je geheid kwijtraakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, daar is altijd nog ruimte voor verbetering. Veelal ratelen die staalbanden (zijn ze hol van binnen ipv solid). Of andere die dan dat verschrikkelijke pin & collar systeem hebben. Bei Seiko vind ik altijd de dial game zeer sterk. Vooral ook bij de Presage line-up. En de prijzen zijn dik okee, al zijn ze de laatste tijd wel aardig gestegen...
quote:
quote:Mathieu van der Poel dendert met horloge van 300.000 euro door modder naar zevende wereldtitel
Eén uur, twee minuten en 44 seconden. Wanneer Mathieu van der Poel (30) gisteren op de finish na het WK veldrijden in Liévin op zijn horloge had gekeken, had hij die winnende tijd kunnen aflezen. Op een gloednieuw, peperduur uurwerk. De zevenvoudig wereldkampioen dankt het horloge aan zijn kersverse partnership met de Zwitserse horlogemaker Richard Mille.
Sportredactie 03-02-25, 15:06 Laatste update: 17:08
35 reacties
Zagen we Mathieu van der Poel al geregeld in een oranje Lamborghini Revuelto van om en nabij 500.000 euro, gisteren in Liévin showde de Brabander een nieuw, oranje uurwerk: de ‘RM 67-02 Automatic Extra Flat’, een megaprijzig sporthorloge van meer dan 300.000 euro.
Richard Mille kwam al vaker voorbij vandaag. Crosspost met het toppa over de oorlog in Oekraïne:quote:Op maandag 3 februari 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Met een Richard Mille om zijn pols met een prijs waar je ook een huis van kan kopen. Vast verkregen door eerlijk werk te doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Oekraine (waarschijnlijk) heeft oorlogscrimineel Armen Sargsyan omgebracht met een bomb verstopt in een stoel van het appartement waar hij verbleef.
[..]
Armen Sargsyan was de oprichter van het Arbat battaljon, voornamelijk bestaande uit Armenen en Russische armenen, tevens was hij 1 van de breinen achter de " titushki " die in 2014 in Maidan vele protesteerders neerschoten.![]()
![]()
Heerlijke soap was dat om te volgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:52 schreef shiz het volgende:
Trouwens die Timepiece Gentleman gast hè...
‘Timepiece Gentleman’ gets nearly 6 years in prison
quote:Movement: TMI NH35 Automatic Movement With Date Window
Crystal: Sapphire-coated Mineral Glass
Bezel Material: Aluminum
Zal ongetwijfeld ook Made in CHINA zijn. Helemaal in de MAGA-gedachtequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:06 schreef xpompompomx het volgende:
Over goud gesproken:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Zulke specs verwacht je bij Chinese klokjes.
Men koopt Rolexen dan ook vooral om interessant mee te doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:17 schreef shiz het volgende:
Iemand met een microbrand om 'oooh what's that!?'![]()
Iemand met een Rolex om: 'oh, een Rolex'
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Men koopt Rolexen dan ook vooral om interessant mee te doen.
Prima klokjes op zich. Maar dat is net zo'n slaapverwekkende keuze als een Mercedes CLA als auto nemen.quote:Oh-ooh-oh, you think you're special
Oh-ooh-oh, you think you're something else
OK, so you've got a Rolex
That don't impress me much
So you got the bling but have you got the touch?
Now don't get me wrong, yeah, I think Rolex is alright
But that won't keep me warm in the middle of the night
Enige verschil is GMT hand? En dat voor 500,-? Ouch.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:25 schreef xpompompomx het volgende:
En dikke kans dat ik een oranje Doxa gaan kopen. Twijfel alleen nog tussen de Sub 300t en de nieuwe Sub 250T.
Maar om nou de hele lag met de pols van Federer rond te lopen gaat wel wat verquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind de honeycomb wel oké. Casing doet wel een beetje 60s aan maar om de pols van Federer staat die mooi.
Komt door het dunne kastformaat denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar om nou de hele lag met de pols van Federer rond te lopen gaat wel wat ver
En die stank als dat vlees eenmaal begint te rotten![]()
Plus dat je vroeg of laat vragen krijgt van de politie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |