Charisma heeft ie niet echt nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef Greys het volgende:
Tis een echt nogal lekker lied maar z'n vocalen en charisma en energie gaan geen douze points in Basel regelen ben ik bang.
Mwah dat laatste kan gewoon zijn dat 'ie een beetje awkward is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp echt niet waarom iedereen hiermee wegloopt.
Het is een heerlijke beat, je kan niet stil blijven zitten, maar de zanger komt bij mij niet heel sympathiek over. Hij lijkt een beetje op een roodharige Pugsley en hij kijkt ook te vaak een beetje awkward naar de zijkant.
Iets minder heftige beledigingen kunnen ook welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
Het was wel het beste van de avond ja. Verder vind ik de hele show nogal Zweeds.
De meeste nummers (5 van de 8 geloof ik) zijn van dezelfde componist. Er veel afwisseling zat er niet in.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
Het was wel het beste van de avond ja. Verder vind ik de hele show nogal Zweeds.
Owja, dat ben ik ook wel. In dat geval vind ik het ook al okay als hij naar Basel mag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah dat laatste kan gewoon zijn dat 'ie een beetje awkward is.
Verslik je niet in je knäckebrödquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iets minder heftige beledigingen kunnen ook wel
Wat is er niet sympatiek aan hem dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik begrijp echt niet waarom iedereen hiermee wegloopt.
Het is een heerlijke beat, je kan niet stil blijven zitten, maar de zanger komt bij mij niet heel sympathiek over. Hij lijkt een beetje op een roodharige Pugsley en hij kijkt ook te vaak een beetje awkward naar de zijkant.
Dat zoiets niet verboden is, is echt onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De meeste nummers (5 van de 8 geloof ik) zijn van dezelfde componist. Er veel afwisseling zat er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |