Kan, zijn ondertussen al terug, hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Verity het volgende:
SL op S1 mededeling dat ze nog ff moeten blijven zitten? Zodat ze wat beelden hebben van Jeffrey en Jane alleen aan het eten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
leuk eigenlijk dat onderschrift even zoeken waar ik dat doen moetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.quote:
Je hebt weinig andere keuze hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.
Nou echt wel, hij had van mij het eten in zijn **** kunnen douwenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.
Ja maar dán zou ze wel verhongerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou echt wel, hij had van mij het eten in zijn **** kunnen douwen
In geval van jeff kan ik dit alleen maar als een act zien...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
Begin haast te denken dat Jeffrey en Jolien beiden leuker/beter zijn zonder elkaar.
Geen pozza iigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen geen nieuwe voorraad. iedereen aan de slob morgen, want de aardappels zijn op
Mwoah.. ze had ook gewoon haar bord kunnen pakken en op de bank gaan zitten of buiten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hebt weinig andere keuze he
Ja taxi bellen en het huis verlaten.
Smerig zonder zoutquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie timing, net als ze op de schaaltjes inzoomen, vraag Jeffrey of ze altijd zo'n trage eter is.
Ja op zijn eigen manier wel jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey is echt wel er lieverd hoor op zijn eigen manier❤️
Uit respect wil ze het vast netjes opeten. Jef zit nog wel ffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso gortdroog ook zeggen ze beiden
Ik ben geswitcht naar 24kitchen...quote:
Nou.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey is echt wel er lieverd hoor op zijn eigen manier❤️
idd. blijft iets onbegrijpelijks dat die niet gewoon 2 streams kunnen regelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zullen de streams wel wisselen voor onze Vlaamse vrienden, anders hebben die constant hetzelfde
Jane en Jeffrey weer terug op 2.
onee Jordy is er weer. Drank en suiker gehad dus die stuitert de rest van de avond weer door het beeldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is stil. Ligt die al onder tafel?
Hij is wakkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is stil. Ligt die al onder tafel?
Meeste hebben mediabox, beginnen steeds meer over te schakelen naar alles via internet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:00 schreef Droopie het volgende:
Vraag voor de belgen, hebben ze in Belgie nog niet massaal internet televisie met een mediabox.
En zijn er zelfs nog mensen die met een spriet tv kijken?
Serieuze vraag
ze gooien er aardig wat overheen hahahhaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ze bedenken dat ze nog stroop en poedersuiker hebben, dus proberen ze of het smaakt met de droge aardappelen
Dank je, dus de kanalen zijn nog niet in overvloed.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Meeste hebben mediabox, beginnen steeds meer over te schakelen naar alles via internet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het niet lekker maar liggen in deuk...
Wat niet gedeeld mocht worden. Maar Jeff staat boven alle regels van BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey zegt nu dat ze het eten eten van de groep voor morgen en dat zij eigenlijk slob moesten eten maar daar had Jeffrey geen zin in.
Ze doen nu stroop over de gebakken aardappeltjes. En poedersuiker. ( was nog van de pannenkoeken van gister)
Stel dr komen sancties op, geldt dat ook voor Jane ditmaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat niet gedeeld mocht worden. Maar Jeff staat boven alle regels van BB
ze hadden zelfs niet eens aardappels mogen eten. BB had gezegd "Slob"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat niet gedeeld mocht worden. Maar Jeff staat boven alle regels van BB
Dat heb ik ook, hij was ineens verandert nadat jolien met hem gepraat had over eruit andersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
In geval van jeff kan ik dit alleen maar als een act zien...
Jeff mocht eigenlijk van iedereen de appels hebebn die ze hadden begreep ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden hoeveel appels er gebruikt zijn bij dit diner??
Dat denk ik ook dat er van achter wel iets is ingefluisterd. Hij kwam heel slecht in beeld. Dus dit kan best een 'toneelstukje' zijn. Maar hij doet het leukquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
ik heb zelf het vermoeden dat er een klein "gesprekje" is geweest tussen BB en Jeff
Anders kan ik het niet verklaren dat er ineens zo'n ommekeer is in zijn gedrag.
Mag ook wel want door zijn stomme antwoord zitten ze hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Krambo het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Jeff doet echt wel z'n best.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
Waar kan je slecht tegen vraagt Jane..Machtsmisbruik zegt Jeffrey
Hij speelt het spel en als je dan ziet dat je geen bondjes meer kan sluiten buiten je eigen kliek (waar alleen Milena en Matt "sterke" spelers zijn) moet je gaan bewegen he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
ik heb zelf het vermoeden dat er een klein "gesprekje" is geweest tussen BB en Jeff
Klopt hij kreeg ook al steeds meer tegengas van David & Davidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij speelt het spel en als je dan ziet dat je geen bondjes meer kan sluiten buiten je eigen kliek (waar alleen Milena en Matt "sterke" spelers zijn) moet je gaan bewegen he.
En zijn masker viel af volgens Wicky, ook Sharice en Elsa waren hem zatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt hij kreeg ook al steeds meer tegengas van David & David
Jolien heeft 'm vanmorgen aangesproken op z'n negatieve gedrag, David D. heeft 'm al eens op z'n gedrag aangesproken, nu hoorde hij van Jane vanmiddag ook weer opmerkingen over z'n gedrag en hoe er buiten naar 'm gekeken wordt. Hij merkt dat z'n gemok geen resultaat heeft; z'n kleren zitten nog achter slot en grendel en tot overmaat van ramp krijgt ie ook nog eens de deksel op z'n neus bij deze opdracht en mag ie geen lekker eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
Nee, maar Jeff ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden hoeveel appels er gebruikt zijn bij dit diner??
Daar lijkt het inderdaad op! Eerst kon hij Jane totaal niet uitstaan, wilde niks met haar te maken hebben, laat staan praten. En nu... met liefde eten gekookt, tafel gedekt en ook nog normaal praten met Jane.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dat er van achter wel iets is ingefluisterd. Hij kwam heel slecht in beeld. Dus dit kan best een 'toneelstukje' zijn. Maar hij doet het leuk
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zit iedereen hier nu alleen naar Jeffrey en jane te kijken?
De groep is nu ook in gesprek met elkaar.
Dat gesprek van vanmiddag toen ze net een duo waren deed ook wonderen. Even de lucht klaren en doorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op! Eerst kon hij Jane totaal niet uitstaan, wilde niks met haar te maken hebben, laat staan praten. En nu... met liefde eten gekookt, tafel gedekt en ook nog normaal praten met Jane.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een schoenenrek en een dweil
[ afbeelding ]
Goffer! Moeten er meer nieuwe koffie? Ik loop nu tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een schoenenrek en een dweil
[ afbeelding ]
Ik !!!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer! Moeten er meer nieuwe koffie? Ik loop nu toch
Dat is waar. Jane was ook duidelijk en direct, misschien iets wat Jeffrey nodig heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gesprek van vanmiddag toen ze net een duo waren deed ook wonderen. Even de lucht klaren en door
Ja lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je ook thee?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |