Ik schakel toch es even van stream.. dit klinkt heel lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Jane bedankt Jeffrey voor de date-night en ze geven elkaar een knuffel. Jane zegt dat ze het gezellig vond, Jeffrey beaamt dat, hij kan dat niet ontkennen zegt ie.
Hij heeft ook wel respect gekregen voor haar denk.. over haar YT en slangen gedoe enz.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
De band tussen Jeffrey en Jane zie je gewoon verbeteren tijdens dit etentje. Van gedwongen ongemakkelijkheid en wat standaard vragenvuurtjes naar (ogenschijnlijk) oprechte interesse in elkaar.
Ben wel benieuwd naar wat ze hierover aan hun eigen 'bubbel' binnen het huis vertellen
Helemaal niet ik heb hem 4 weken aan het werk gezien. Dat verandert niet ineens in 2 uur tijd. Zodra hij hoort wat jolien vertelde dat ze ook in die club is geweest waar axel was breekt hij weer zijn masker af.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin. Maar voor sommige mensen is het nooit goed. Jullie moeten persee een pispaaltje hebben
Ja ik denk dat hij nu wel een soort van onder de indruk is, om hetgeen ze bereikt heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel respect gekregen voor haar denk.. over haar YT en slangen gedoe enz.
Is dit een Belgisch gezegde??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey krijgt een paar veren in zijn achterste...Dat zal hem plezieren
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is dit een Belgisch gezegde??
Nog nooit gehoord
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Wij zeggen pluimen in zijn gatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Wij zegen hier , veren in de kont
Ah ja kijk die ken ik welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Het is eigenlijk veren in je reet en typisch hollands
Kijk jij streams, ik wel heel veel en kan echt geen mooi ding in dat huis op dit moment benoemen. Ik wacht eerst een week af of hij dit zo blijft volhouden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Iedereen die hier 24/7 obsessief met hem bezig is. Voel je je aangesproken?
Ik hoop het, zo vind ik hem best aardigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu kijken of Jeffrey deze verandering door kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |