Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Stuur gelijk Leen. Feijenoord kan wel een extra steuntje gebruiken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
We sturen de hijskraan jouw kant op om je uit bed te helpen.
Chili Concarne......quote:
Stukje warm bad.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hommeles in het Feyenoord topic.
Had ik ookquote:
Wat zijn dit voor debiele smaken? Weer een wedstrijd ofzo? Net als bij die smerige Patatje Joppie aidsquote:Op zondag 2 februari 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lays Mac & Cheese 4/10
Lays Chorizo & Onion 7/10
Lays Roasted Garlic 8/10
@:kingroland
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hommeles in het Feyenoord topic.
Die commentator kan PSV zomaar de titel kosten. Flauw dat je dat niet erkent.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:30 schreef GGMM het volgende:
In het PSV-topic zijn ze woest omdat de commentator iets van enthousiasme in zijn stem had bij de goal van Ajax.
Eentje blijft zeiden ze in de tv reclame. Gezien de reviews van Roland en Gurney zal dat dus Garlic zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor debiele smaken? Weer een wedstrijd ofzo? Net als bij die smerige Patatje Joppie aids
Ach jongen tochquote:Op zondag 2 februari 2025 22:30 schreef GGMM het volgende:
In het PSV-topic zijn ze woest omdat de commentator iets van enthousiasme in zijn stem had bij de goal van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |