Nou mooi zooitje dus weer, ontvlucht je een land in oorlog om aan het geweld te ontsnappen wordt je kind doodgestoken door een andere knakker die uit een andere oorlog komt gelopen.quote:
Je kunt die Syriers wel uit de oorlog halen, maar...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou mooi zooitje dus weer, ontvlucht je een land in oorlog om aan het geweld te ontsnappen wordt je kind doodgestoken door een andere knakker die uit een oorlog komt gelopen.
Het probleem is niet zo zeer dat er miljoenen bij moeten maar dat er honderden miljoenen afgegaan zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De rot zit in het systeem zelf, je kan er miljoenen tegenaan gooien, het gaat allemaal niks helpen.
Als een TBS'er lang genoeg ja knikt en amen zegt dan laten ze hem vanzelf los op de samenleving.
Lekker populistisch lullen dat nóg een paar miljoen de boel zou fixen. Het kan juist met veel minder als we het systeem fixen.
Ja, misschien moet er iets veranderen aan de wet zorg en dwang.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Het is bijzonder lastig om iemand gedwongen achter gesloten deuren te zetten als deze persoon zelf niet instemt, dat is altijd het dilemma met dit soort zaken.
Een groot deel van het probleem is dat de "zorgbehoevenden" met tienduizenden geïmporteerd wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het probleem is niet zo zeer dat er miljoenen bij moeten maar dat er honderden miljoen afgegaan zijn.
Tjah inmiddels is de wet aangepast en hebben klinieken niet genoeg bedden meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een paar decennia geleden was dit geen probleem
Dat is lastig omdat er doorgaans niet gespecificeerd is waar de GGZ hun geld aan uitgeeft, maar als ik je zeg dat er ten opzichte van 25 jaar geleden "maar" een verdubbeling qua budget is zegt dat denk ik genoeg. Bovendien hebben we een enorme instroom gehad van mensen uit gebieden met zwaar trauma, en daar zie je de gevolgen van terug.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Kan je dit onderbouwen met cijfers of onderzoeken?
Ik probeer zelf hulp te krijgen bij de GGZ, wacht al meer dan een half jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Kan je dit onderbouwen met cijfers of onderzoeken?
Ja het was een Syrier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is er bekend gemaakt dat dat de dader was?
Misschien een Assad beul die de val van zn voormalige baas niet kon verkroppen. Zoals er inmiddels wel een paar duizend van rondlopen hiero.quote:
Ik acht de kans aannemelijk dat ze elkaar nog niet eens konden verstaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:16 schreef matspontius het volgende:
Ze zei zeker dat ze niet wilde. Ook heel normaal gedrag om met een mes op zak rond te lopen - cultuur gebonden?
Ik bedoel dat het misschien eerwraak kon zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ze zei zeker dat ze niet wilde. Ook heel normaal gedrag om met een mes op zak rond te lopen - cultuur gebonden?
Dit. Walgelijke reacties van alle kanten. Je moet je kapot schamen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is mensonterend, vochtig en gaat voorbij elk fatsoen en respect om een agenda uit te vechten over de rug van een dood onschuldig meisje. Sommige mensen hier.²
JA MAAR OOK MAROKKAAN!quote:Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Het was dus geen Syriër maar een Nederlander met Nederlandse nationaliteit blijkt achteraf. Mondjes gesnoerd.
Geen Syriër, maar een Marokkaan. Lood om oud ijzer natuurlijk, maar toch.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:15 schreef DrDentz het volgende:
Een Syriër steekt een Eritrees kind dood, op Nederlandse bodem. Importeer de Derde Wereld..
En als 't een Nederlander was geweest?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:15 schreef DrDentz het volgende:
Een Syriër steekt een Eritrees kind dood, op Nederlandse bodem. Importeer de Derde Wereld..
Lezen!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Het was dus geen Syriër maar een Nederlander met Nederlandse nationaliteit blijkt achteraf. Mondjes gesnoerd.
gebeurt nauwelijks.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En als 't een Nederlander was geweest?
Aisha was hoe oud?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef tesssssssss het volgende:
Kan dat bij een meisje van 11, eerwraak?
Het moge duidelijk zijn dat hier sprake is van een psychise diagnose. Mogelijk een soort van psychose? Ik sluit het niet uit. Sterker nog, hoe langer hoe meer ik er van overtuigd raak.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef n0sferat2 het volgende:
Welke stoornis zal de dader worden toegeschreven?
In de bak zitten in Nederland is niet zwaar genoeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden waarbij daders er met een flutstrafje vanaf kwamen na doodslag of moord? Heb je zelf wel eens een halfjaartje of langer in de bak gezeten om te weten hoe zwaar dat is?
Eh, wat moet je daar dan nog over zeggen dan? Ze is vermoord, verschrikkelijk idd.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde users. Geen woord over het meisje, maar meteen speculeren over de afkomst van de dader.
Ook zie je ze alleen maar reageren in dit soort topics. Een mening over iets anders wat speelt in het nieuws hebben ze niet. Nooit.
Alleen maar asielzoekers, Marokkanen, en de ziekelijke obsessie met links en rechts. Oh ja, en in de Israël reeks vind je ze nog wel eens terug.
Dat maakt ook niet uit GGZ en tbs kan veel goedkoper.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het probleem is niet zo zeer dat er miljoenen bij moeten maar dat er honderden miljoenen afgegaan zijn.
Ik sta na dit soort heftige zaken vaak ook op het punt dat ik helemaal geen trek heb om zoveel geld aan dit soort monsters uit te geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het probleem is niet zo zeer dat er miljoenen bij moeten maar dat er honderden miljoenen afgegaan zijn.
Ook dit slachtoffer van het systeem heeft recht op een tweede kans.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef capricia het volgende:
Moet je je dat gezin nu eens voorstellen. Net haar verjaardag gevierd. En nu een lege stoel aan tafel en een lege slaapkamer.
Dan breekt je hart toch.![]()
Verschrikkelijk gewoon. En ook die vriendinnen en klasgenoten.
Hele gevoel van veiligheid is weg.
Ik mag aannemen dat deze dader nooit maar dan ook nooit meer vrij komt.
Je weet dus hoe zwaar het is? Nee dus.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
In de bak zitten in Nederland is niet zwaar genoeg.
Dit soort gasten kunnen t niet zwaar genoeg krijgen.
En nee ik moet er niet aan denken in de gevangenis te zitten maar ik gedraag mij dan ook dus geen medelijden met dit soort figuren.
Liefst gewoon de stoel want kost onzinnig geld aan de andere kant zolang mogelijk waternboarden in de cel elke dag een hel van zijn leven maken is wat ze verdienen.
Nee gelukkig niet maar zoals ik al zei ik gedraag mij.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet dus hoe zwaar het is? Nee dus.
Hele gevoel van veiligheid is al jaren weg. Niet voor niks worden mensen zelden nog aangesproken op wangedrag.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef capricia het volgende:
Moet je je dat gezin nu eens voorstellen. Net haar verjaardag gevierd. En nu een lege stoel aan tafel en een lege slaapkamer.
Eerder was hij een Syriërquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat de dader een dubbele nationaliteit heeft, zowel de Marokkaanse als de Nederlandse.
Op welke gronden is het mogelijk iemand zijn NLse nationaliteit af te pakken, als iemand nog een andere nationaliteit heeft?
Ja dit dus. Het had weer voorkomen kunnen worden als meldingen serieus werden opgepakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hele gevoel van veiligheid is al jaren weg. Niet voor niks worden mensen zelden nog aangesproken op wangedrag.
Als je dat doet heb je de kans dat je het daarna zelf niet meer kan navertellen.
Hulpinstanties blijven te kort schieten in Nederland of ze hebben de mogelijkheden er niet toe. Zie het pleegmeisje, zie Weiteveen.
Zie ook dat er vaak misdrijven worden gepleegd door mensen die vervolgens al onder de radar blijken te staan.
Ook hier zouden meerdere meldingen binnengekomen zijn over de dader afgelopen week, wat heeft er voor gezorgd dat er niet op tijd ingegrepen is?
Denk je dat nou echt?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dit dus. Het had weer voorkomen kunnen worden als meldingen serieus werden opgepakt.
Ja. Eens.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hele gevoel van veiligheid is al jaren weg. Niet voor niks worden mensen zelden nog aangesproken op wangedrag.
Als je dat doet heb je de kans dat je het daarna zelf niet meer kan navertellen.
Hulpinstanties blijven te kort schieten in Nederland of ze hebben de mogelijkheden er niet toe. Zie het pleegmeisje, zie Weiteveen.
Zie ook dat er vaak misdrijven worden gepleegd door mensen die vervolgens al onder de radar blijken te staan.
Ook hier zouden meerdere meldingen binnengekomen zijn over de dader afgelopen week, wat heeft er voor gezorgd dat er niet op tijd ingegrepen is?
Nee Nederland heeft niet het zwaarste gevangenisleven, maar ook zeker niet lichtste, jij denkt alleen maar aan comfort, de pijn zit hem in het machteloos zijn en geleefd worden, en veelal ook dat je niks voor je gezin kunt doen, maar blijf vooral denken dat het "leuk" is in de gevangenis.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar zoals ik al zei ik gedraag mij.
Daarbij je kan doen alsof Nederland het zwaarste gevangenisleven ter wereld heeft maar we weten alle twee dat dit niet zo is.
En al zou het wel zo zijn is het terecht niks kan zwaar genoeg zijn voor dit soort tuig.
https://www.telegraaf.nl/(...)-marokkaanse-afkomstquote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eerder was hij een Syriër![]()
Wat is het nou?
Onzinnig iets bij deze persoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat de dader een dubbele nationaliteit heeft, zowel de Marokkaanse als de Nederlandse.
Op welke gronden is het mogelijk iemand zijn NLse nationaliteit af te pakken, als iemand nog een andere nationaliteit heeft?
Het is maar de vraag of zo iemand levenslang krijgt in NL. En daarbij worden er weer tonnen geïnvesteerd in TBS en/of proefverlof - met alle risico's van dien. En de familie van het slachtoffer is kapot voor het leven.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Onzinnig iets bij deze persoon.
Deze persoon moet nooit meer vrij komen, dan maakt het ook niet meer uit welke nationaliteiten deze persoon heeft.
Je wilt toch ook niet hebben dat deze persoon nog vrij rond komt te lopen als je hem uitzet naar Marokko en vervolgens nog meer slachtoffers maakt?
Deze wil ik nog wel even extra quoten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou mooi zooitje dus weer, ontvlucht je een land in oorlog om aan het geweld te ontsnappen wordt je kind doodgestoken door een andere knakker die uit een andere oorlog komt gelopen.
Was het een Thaise of Zimbabwaanse nationaliteit geweest, had ik dezelfde vraag gesteld.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als iemand 2 nationaliteiten heeft, waarom kijken we hem dan aan op zijn Marokkaanse nationaliteit als hij iets verschikkelijks heeft gedaan?
Wat een willekeur.²
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze wil ik nog wel even extra quoten.
Hoe dieptriest is deze zaak. En blijkbaar is de dader dus niet uit Syrië maar uit Marokko volgens @:capricia wat het nog walgelijker maakt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-marokkaanse-afkomstquote:De 29-jarige man die zaterdag is aangehouden omdat hij een 11-jarig meisje in Nieuwegein op straat zou hebben doodgestoken, is niet van Syrische maar van Marokkaanse komaf. De politie meldt zondagochtend dat de man zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit heeft.
Hoezo is het nog walgelijker omdat de dader uit Marokko komt (of zijn ouders)? Die snap ik niet. De daad op zich is echt zo weerzinwekkend dat ik er geen woorden voor heb. En dat dit stuk stront weer uit de zandbak regio komt ziet iedereen aankomen. De soort zandbak doet er dan toch niet toe...quote:Op zondag 2 februari 2025 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze wil ik nog wel even extra quoten.
Hoe dieptriest is deze zaak. En blijkbaar is de dader dus niet uit Syrië maar uit Marokko volgens @:capricia wat het nog walgelijker maakt.
Nope. Lang niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of zo iemand levenslang krijgt in NL. En daarbij worden er weer tonnen geïnvesteerd in TBS en/of proefverlof - met alle risico's van dien. En de familie van het slachtoffer is kapot voor het leven.
Je kunt prima beargumenteren dat zo iemand hier zijn straf uitzit en daarna ongewenst vreemdeling verklaard wordt.
Verders is het voor mij niet relevant dat hij ook de Marokkaanse nationaliteit heeft. Als het Japans of Colombiaans geweest was, was de casus hetzelfde.
Dat bericht had ik even gemist. Het maakt het nog triester. Een veilige lander of misschien gewoon een echte inwoner van Nederland die een meisje neersteekt wat uit een oorlog komt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Was het een Thaise of Zimbabwaanse nationaliteit geweest, had ik dezelfde vraag gesteld.
Alleen is dat het niet.
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-marokkaanse-afkomst
Je hebt geen reden om ziek in je hoofd te zijn als je uit Marokko komt. Je hebt daar als 29-jarige geen oorlog meegemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hoezo is het nog walgelijker omdat de dader uit Marokko komt (of zijn ouders)? Die snap ik niet. De daad op zich is echt zo weerzinwekkend dat ik er geen woorden voor heb. En dat dit stuk stront weer uit de zandbak regio komt ziet iedereen aankomen. De soort zandbak doet er dan toch niet toe...
In dit geval is de doodstraf een prima optie.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of zo iemand levenslang krijgt in NL. En daarbij worden er weer tonnen geïnvesteerd in TBS en/of proefverlof - met alle risico's van dien. En de familie van het slachtoffer is kapot voor het leven.
Je kunt prima beargumenteren dat zo iemand hier zijn straf uitzit en daarna ongewenst vreemdeling verklaard wordt.
Verders is het voor mij niet relevant dat hij ook de Marokkaanse nationaliteit heeft. Als het Japans of Colombiaans geweest was, was de casus hetzelfde.
Er zijn wel meer redenen hoor om ziek in je hoofd te zijn - ik noem maar iets als een bepaalde middeleeuwse geloofsovertuiging bv....quote:Op zondag 2 februari 2025 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt geen reden om ziek in je hoofd te zijn als je uit Marokko komt. Je hebt daar als 29-jarige geen oorlog meegemaakt.
De wachtrij voor de GGZ is ook heel lang. Als die mensen hier zwaar getraumatiseerd rondlopen, kunnen ze nooit op tijd geholpen worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Eens.
Zo'n gezin, gevlucht uit Eritrea. En dan wordt je kind hier vermoord. Waar je dacht dat je veilig was.
Wat een hel. Als we meisjes niet eens kunnen beschermen tegen dit soort gekken. Bah.
Ik ben ook fel tegen islam, maar een 11 jarig meisje doodsteken zonder enige reden lijkt me een totaal zieke daad en niet relevant aan islam.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er zijn wel meer redenen hoor om ziek in je hoofd te zijn - ik noem maar iets als een bepaalde middeleeuwse geloofsovertuiging bv....
Ik heb wel gelezen wat je over Aisha schreef, maar ik heb dat heel vaak nagevraagd hoe oud zij geweest zou zijn en ik kreeg van bijna iedereen een ander antwoord.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er zijn wel meer redenen hoor om ziek in je hoofd te zijn - ik noem maar iets als een bepaalde middeleeuwse geloofsovertuiging bv....
Zou zouden die honden het liefst draaien ja.quote:
Ohquote:
Hij is zoveel meer. Waarom hem dan enkel op zijn Marokkaan zijn aanspreken?quote:
racist mss ookquote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is zoveel meer. Waarom hem dan enkel op zijn Marokkaan zijn aanspreken?
Zoon, broer, voetballer, mens, Nederlander.²
'Moordenaar' mist nog in je rijtje.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en het is de eerste so called Marokkaan waarvan ik heb gehoord dat ie een meisje van 11 zomaar op straat vermoord. Dus het wegzetten als een Marokkaanse hobby is unfair.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
'Moordenaar' mist nog in je rijtje.
Zoek voor de lol eens op hoe oud Maria was toen Jezus geboren werd.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen wat je over Aisha schreef, maar ik heb dat heel vaak nagevraagd hoe oud zij geweest zou zijn en ik kreeg van bijna iedereen een ander antwoord.
.....en ook nog erbij dat het huwelijk niet geconsumeerd zou zijn ( dat ze dus geen seks hebben gehad)
Nee, dat geloof ik inderdaad niet. Als ik heel eerlijk ben.
Welke woorden blijven er nu hangen uit jouw post?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en het de eerste so called Marokkaan waarvan ik heb gehoord dat ie een meisje van 11 zomaar op straat vermoord. Dus het wegzetten als een Marokkaanse hobby is unfair.²
Nou niet perse hoop maar: toen er een Chinees meisje was verkracht door een Marokkaan liet de Chinese familie een huurmoordenaar overkomen uit Hong Kong en heeft de Marokkaanse familie die uiteindelijk voor veel geld afgekocht. Ik weet niet tot wat een Eritrese familie in staat is maar niet lang geleden vochten groepen Eritreeërs met elkaar bij dat zalencentrum met kapmessen. Voor deze bevolkingsgroepen is de Nederlandse rechtsstaat vaak te traag en te soft en nemen ze het heft liever in eigen hand.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Top. Dat was hem wel weer. Binnen enkele minuten de hoop dat de ene etnische partij de andere partij met kapmessen belaagd. Benadrukken wat de etniciteit is en verder geen woord over het slachtoffer.
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zou pas bijzonder zijn als het een Marokkaan was die gewoon netjes bijdraagt aan Nederland, ze bestaan wel, maar niet veel.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en het is de eerste so called Marokkaan waarvan ik heb gehoord dat ie een meisje van 11 zomaar op straat vermoord. Dus het wegzetten als een Marokkaanse hobby is unfair.²
Jij bent van mening dat de meeste (home grown) Marokkanen niet netjes bijdragen aan Nederland?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas bijzonder zijn als het een Marokkaan was die gewoon netjes bijdraagt aan Nederland, ze bestaan wel, maar niet veel.
Het ging in dit geval over het feit ziek in je hoofd zijn - daar refereerde ik aan. Niet aan de daad zelfquote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik ben ook fel tegen islam, maar een 11 jarig meisje doodsteken zonder enige reden lijkt me een totaal zieke daad en niet relevant aan islam.
In dit geval hebben ze mijn goedkeuring - mits het lekker langzaam gaat!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou niet perse hoop maar: toen er een Chinees meisje was verkracht door een Marokkaan liet de Chinese familie een huurmoordenaar overkomen uit Hong Kong en heeft de Marokkaanse familie die uiteindelijk voor veel geld afgekocht. Ik weet niet tot wat een Eritrese familie in staat is maar niet lang geleden vochten groepen Eritreeërs met elkaar bij dat zalencentrum met kapmessen. Voor deze bevolkingsgroepen is de Nederlandse rechtsstaat vaak te traag en te soft en nemen ze het heft liever in eigen hand.
Minimaal twee keer zo oud als Aisha.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoek voor de lol eens op hoe oud Maria was toen Jezus geboren werd.
20% heeft een uitkering. Dus nee.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat de meeste (home grown) Marokkanen niet netjes bijdragen aan Nederland?²
Volgens mij wordt haar leeftijd niet in de bijbel genoemd. Dat is louter giswerk. Dus ik denk 22 of zo.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Minimaal twee keer zo oud als Aisha.
12-16 lees ik op basis van Joodse gebruiken uit die tijd. Meisjes werden vaak gehuwd vlak na het bereiken van de puberteit.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij wordt haar leeftijd niet in de bijbel genoemd. Dat is louter giswerk. Dus ik denk 22 of zo.
Een gokje dus. We weten het niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
12-16 lees ik op basis van Joodse gebruiken uit die tijd. Meisjes werden vaak gehuwd vlak na het bereiken van de puberteit.
Het is dus ook een domme opmerking van @probeerquote:
Nou, wat een verdriet.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef capricia het volgende:
Nee, dat was ik niet en interesseert me ook geen ene moer. Bij deze.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was jij dat niet die dat vroeg dan? Hoe oud Aisha was. Okee, dan neem me niet kwalijk.
Wat denk je van de kinderen die de steekpartij gezien/gehoord hebben. Zullen die zich nog veilig voelen?quote:
Dat vriendinnetje dat erbij was en bij mensen aanbeldequote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef capricia het volgende:
Goh, echt heel raar he.quote:
Geen idee, ik ken de statistieken mbt daderschap bij (dodelijke) steekpartijen niet, jij wel? Is de dader in meer dan 50% van die gevallen een Marokkaanse Nederlander (of zelfs allochtoon)? Als dat zo is, is het inderdaad geen rare aanname. En anders wel.quote:
Welkom in Nederland, waar weinig wordt doorgepakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken de statistieken mbt daderschap bij (dodelijke) steekpartijen niet, jij wel? Is de dader in meer dan 50% van die gevallen een Marokkaanse Nederlander (of zelfs allochtoon)? Als dat zo is, is het inderdaad geen rare aanname. En anders wel.
Desalniettemin ontzettend triest natuurlijk, en extra zuur dat er dus ook het idee leeft dat dit wellicht voorkomen had kunnen worden als dat uitschot al eerder aangepakt/vastgezet/behandeld zou zijn geweest.
Import shit - create a shithole. Frankrijk en Zweden zijn ons voorland. Daar ook voldoende fatsoensrakkers die iedereen maar binnen lieten. Zie de gevolgen!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, waar weinig wordt doorgepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |