SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.:')![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Janken joh![]()
![]()
Zo. Hebben we dat ook weer gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
A gossiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thuis en gelijk weer h ierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Logisch toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.
En je bepaalt zelf waar je wel en geen antwoord op geeft.
Hier worden ook zoveel vragen gesteld.![]()
En doorrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat hebben we nu ook weer gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed ik ga een begin maken aan de never ending cyclus van schoonmaken.
Echt bleh je zou denken oh ik heb vandaag iets gedaan dan hoef je het voorlopig niet weer te doen. Nou nee hoor. Elke keer weer opnieuwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik kan jullie niet missenquote:Na een tijdje wel gezegd dat ik het zo genoeg ondervragen vond. Hielden ze even op..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch toch.
En je bepaalt zelf waar je wel en geen antwoord op geeft.
Hier worden ook zoveel vragen gesteld.:')![]()
Voor ik het vergeet: feli JustinK
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Stom hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga een begin maken aan de never ending cyclus van schoonmaken.
Echt bleh je zou denken oh ik heb vandaag iets gedaan dan hoef je het voorlopig niet weer te doen. Nou nee hoor. Elke keer weer opnieuw♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: