Forel welquote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paling of haring vind ik wel lekker maar ik ben niet zo'n visliefhebber.
Ik had altijd een hekel aan die visgraten in je mond maar als kind ben je daar ook weer gevoeliger voor.quote:
Je moet altijd uitkijken met gratenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan die visgraten in je mond maar als kind ben je daar ook weer gevoeliger voor.
Lijken wel vrouwen, daar moet je ook altijd mee uitkijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet altijd uitkijken met graten![]()
Hihihahaquote:Op maandag 3 februari 2025 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijken wel vrouwen, daar moet je ook altijd mee uitkijken.
Nep-eendquote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
maar ik ben niet zo'n visliefhebber.
Die eten stukjes brood. Vind ik ook lekker vooral met ham en kaas nadat ze uit een tosti-ijzer komen.quote:
Brood is helemaal niet goed voor eendenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die eten stukjes brood. Vind ik ook lekker vooral met ham en kaas nadat ze uit een tosti-ijzer komen.
Nopequote:Op maandag 3 februari 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Brood is helemaal niet goed voor eenden
Beter is eendekroos
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
Kan zelfs dodelijk zijn , voor alle vogels trouwens.
Ziet er niet uit, maar is gelukkig geen vogel , toch?quote:
Hazes jr heeft z'm wenknrauwen verbrand......quote:Op maandag 3 februari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, maar is gelukkig geen vogel , toch?
Ik zag het op tv gisteren , kan ook een filter zijn zeiden zequote:Op maandag 3 februari 2025 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hazes jr heeft z'm wenknrauwen verbrand......
https://www.ad.nl/video/p(...)erk-bij-show-1117715
'Ik heb hier een brief van m'n filter.'quote:Op maandag 3 februari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het op tv gisteren , kan ook een filter zijn zeiden ze
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van m'n filter.'
Wel met ham en kaas en uit een tosti-ijzer.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Brood is helemaal niet goed voor eenden
Beter is eendekroos
Dank je dat je mij hebt laten lachen.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van m'n filter.'
Jij bent van plasticquote:Op maandag 3 februari 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met ham en kaas en uit een tosti-ijzer.
Wat is dat voor rare vogelquote:
Jij bent dan ook geen echte eendquote:Op maandag 3 februari 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met ham en kaas en uit een tosti-ijzer.
Sst, niet doorvertellen.quote:
quote:
Nu voel ik mij een badeend met een identiteitscrises.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |