SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die vriend is toevallig iemand die nauwelijks tot niks drinktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes
Weet die vriend dat ook?
Dat hij niet met een six packje aan komt zetten - for old time's sake en zo?
:')![]()
Da's goed balen. Sterkte!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Storing
Eerst was het half
Daarna volledigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Komt goedquote:
Zit met led snoertjes op batterijen
En een powerbank voor mijn mobiel
Houtkachels aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Als ik Greys was zou ik de stroom maatschappij aanklagen voor minimaal 450 triljoen miljard miljoen euro vanwege emotionele schaden omdat ze niet heeft kunnen bolken gedurende die tijd!quote:![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet in een beschaafd land als Nederland!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik Greys was zou ik de stroom maatschappij aanklagen voor minimaal 450 triljoen miljard miljoen euro vanwege emotionele schaden omdat ze niet heeft kunnen bolken gedurende die tijd!![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet in een beschaafd land als Nederland!![]()
![]()
Gelukkig heb je een houtkachel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Appelsap
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
goedzoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan![]()
![]()
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
En in het donker arretjescake maken
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt
Ik meen dat als de stroomstoring langer dan 4 uur duurt heb je recht op compensatie of schadevergoeding. Hangt af van je levenancier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja tis ook nog eens lekker aan het vriezen hierquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een houtkachel.
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.
Je zou bijna denken dat ze het zo gepland hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar die brengt toch vlaai mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt
#viesdik![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Voor die vogelt @:Kissingbird omdat ze er altijd zo om zeurt![]()
![]()
Ja super lief..![]()
![]()
Met de led lampjes aan het maken
Smile, it's free therapy.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik meen dat als de stroomstoring langer dan 4 uur duurt heb je recht op compensatie of schadevergoeding. Hangt af van je levenancier.
Stelt alleen geenvoor
Wellicht wel een handige investering zo'n houtkachel voor het geval datquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een houtkachel.
Als hier de stoom uitvalt is dat wel een ding. Geen verwarming meer.![]()
Al denk ik niet dat dat hier in huis zo handig is met explosie gevaar vanwege een groot uitstoter van methaan in huis![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is het ook niet een beetje romantisch, dat je daar zit met amper licht? Die houtkachel geeft ook wel licht natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Houtkachels aan
En de honden op je voeten, lekker warm.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
maar die brengt toch vlaai mee?
#viesdik![]()
1 hele 1 halve... en misschien nog los gebak voor puber.. of nog een halve vlaai
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: