Hij zat er vandaag hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef NailQueen het volgende:
Dit seizoen mist alleen nog 1 ding: vaste publiek Ramon
Ja eens vind Paulien het ook goed doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het nieuwe presentatieduo wel prima tot nu toe
Ja dat was niet moeilijk idd... maar wel een blamage om over Letland en Croatie te beginnenm totdat bij Ter Apel er een kwartje valt ..quote:Op woensdag 3 september 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Als Groninger had ik de Groningse ronde helemaal goed
Ik als Limburger ookquote:Op woensdag 3 september 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Als Groninger had ik de Groningse ronde helemaal goed
Groningen voor Belarus aanzienquote:Op woensdag 3 september 2025 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was niet moeilijk idd... maar wel een blamage om over Letland en Croatie te beginnenm totdat bij Ter Apel er een kwartje valt ..
In Belarus hebben ze ook liever Russisch dan Gronings gas.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Groningen voor Belarus aanzien
Bezuinigingen he, geen geld voor een nieuwe desk, dit is nog op Freriks hoogte.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:30 schreef Szura het volgende:
Ongemakkelijk lage desk voor Schermman
Jij loopt 30 seconden voor op mijn tv.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij loopt 30 seconden voor op mijn tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |