Meer gore seksvragen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef svann het volgende:
Minder een familiequiz op dit tijdstip.
Ben wel benieuwd wat de kijkcijfers gaan doen.
Zelfs Maarten had meer humor dan Paulien…quote:Op maandag 1 september 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als ze net als in België wat meer humor in het programma te gooien met jury-duos. Het is nu allemaal vrij serieus.
Soms heb ik het idee dat ze maar iets in het wilde weg roepen. Dat van Liechtenstein vond ik best erg dat niemand dat wist. Weet bijna zeker dat Maarten ook hier met zijn wenkbrauwen had gefronst.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef TLC het volgende:
Die gokmen t zit vast in de gevangenis te kijken en zich afvragen 'wat heb ik nou weer gedaan'
Dat is wel erg veel inspanning hoorquote:Op maandag 1 september 2025 22:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat ze maar iets in het wilde weg roepen. Dat van Liechtenstein vond ik best erg dat niemand dat wist. Weet bijna zeker dat Maarten ook hier met zijn wenkbrauwen had gefronst.
Ik had ze in 1xquote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
Die antwoorden bij Anouk waren wel wat willekeurig.
Ik vond 't ook leuk!quote:Op maandag 1 september 2025 22:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Nou, viel me 100% mee. Had ik niet verwacht.
Zelfde als de vorige keer/keren, alleen nu was Malieveld weer teruggeruild voor Nobody's Wifequote:
Dan had hij het antwoord ''Maastricht'' ook wel mogen geven. Ik weet nog dat het de bedoeling was om bij A2 Racer zo snel mogelijk over de A2 van Maastricht naar Amsterdam te rijden.quote:Op maandag 1 september 2025 22:10 schreef Felagund het volgende:
A2 racer.Verbaast mij niets dat Aant-Jelle dat kent.
Van mij mag Paulien wel wat minder vaak aan het woord, vond het een beetje veel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het nieuwe presentatieduo wel prima tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |