SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 31-01-2025 18:11:17 ]![]()
Achter de flat verdwenenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
De zon schijnt zelfs nog uitbundig maar binnen hierTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kapoentje
Ga je vanavond al naar je vriendin? Of morgen pas?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Allebei nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Kapoentje
Ga je vanavond al naar je vriendinnetje? Of morgen pas?
Ik ga naar Amersfoort naar mijn ouders en heb met een vriend afgesproken. Morgen weg.:')![]()
Ow.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allebei niet
Ik ga naar Amersfoort naar mijn ouders en heb met een vriend afgesproken.
Omdat je maar 1 nacht ergens anders mag overnachten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zaterdag in mijn eigen huisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.
Omdat je maar 1 nacht ergens anders mag overnachten.
Ik zie haar volgende week weer:')sinterklaaskapoentje
![]()
Jij leest ook al niet mee ....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Kapoentje
Ga je vanavond al naar je vriendin? Of morgen pas?
Zie he dat @Grotetijd![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Tussen al die blije mensenquote:
Waar is hier de nooduitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik lees niet heel de tijd mee, ik heb het druk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Jij leest ook al niet mee ....
Zie he dat @:Grotetijd
Maar om al die topics terug te lezen of de vraag wellicht al geweest is, is ook maar zo wat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:![]()
Ik neem de rum mee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Druk?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik lees niet heel de tijd mee, ik heb het druk.
Maar om al die topics terug te lezen of de vraag wellicht al geweest is, is ook maar zo wat.![]()
Je houdt toch ook een schriftje bij?
Maar dat is dus al een paar keer voorbijgekomen van de week.sinterklaaskapoentje
![]()
Ah joh hij mag het toch gewoon vragenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Druk?![]()
Je houdt toch ook een schriftje bij?
Maar dat is dus al een paar keer voorbijgekomen van de week.
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: