Wat is het verschil tussen in een zaal zitten en naar iets kijken of hetzelfde op youtube bekijken van op de bank?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik dwing jezelf wel om ook eens iets anders te doen dan alleen op de bank hangen en lezen of shit op youtube kijken, dus ik ga vrij vaak naar concerten of naar het theater
Natuurlijk stelt het geen reet voor, maar dan kom ik nog eens onder de mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen in een zaal zitten en naar iets kijken of hetzelfde op youtube bekijken van op de bank?
Het laatste is een stuk praktischer, goedkoper en tijdbesparend. Terwijl je met het 'dwingen' doet alsof dat andere beter zou zijn. Omdat je misschien het gevoel hebt dat je dan ergens mee bezig bent, maar het stelt onder streep ook niet heel veel voor.
Ik werk overdag, dan kom ik al genoeg onder de mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Natuurlijk stelt het geen reet voor, maar dan kom ik nog eens onder de mensen.
Theater en bioscoop doe ik ook vaak met vrienden en bankhangen alleen. (theater vind ik trouwens wel een andere ervaring dan film of youtube maar dan nog)
Maar inderdaad, het stelt allemaal niks voor en het is compleet nutteloos.
Net als dit topic.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:24 schreef herverwijderd het volgende:
het stelt allemaal niks voor en het is compleet nutteloos.
Goed om te weten, ik ga even mijn excelbestand updaten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik werk overdag, dan kom ik al genoeg onder de mensen.
Vaak ben ik dan nog met een dossier bezig. Meestal probeer ik dat gauw af te ronden en dan een kop thee en dan gaan slapen als ik moe ben. En anders kijken of er wat leuks op Netflix staat. Maar daar is het aanbod aan spionagefilms karrig. Een een sterke comedy zonder drama is er ook niet zo gauw te vinden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:26 schreef DjVero het volgende:
...als het werk gedaan is, de kinderen al dan niet op bed liggen en je je partner een goede beurt hebt gegeven?
Doordeweeks hang ik een beetje op de bank en kijk ik de zoveelste niet bijster goede serie of film op Netflix. In het weekend weet ik me 's avonds wat minder goed te vermaken, waardoor ik snel grijp naar een jonko. Ook niks mis mee, maar niet tegen verveling, dus wie weet heb ik wat aan dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |