SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan etenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:31 schreef drakin het volgende:
Er spelen genoeg andere dingen waar je je wel zorgen om kunt maken
Nou wat gaaaaan we vanavond eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan eten
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou wat gaaaaan we vanavond eten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- het weer
- het nakende weekend
- wat te eten dadelijk en straks
- wat zal ik eens allemaal voor nutteloze dingen gaan aanschaffen
Wat eten we vandaag is een kleine zorg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan eten
KIIEEEEPPquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Een stam in Afrikaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd totsti's, waarom weet ik ook niet.
@ToT Hoor je dat?!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik hou het bij 1 of 2quote:
zijn straks en vanavond 2 verschillende tijden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb straks lasagna en vanavond 2 tosti's en dan vind ik 't gescheten.
Ja pak ze!!quote:
Is straks niet gewoon avondeten dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb straks lasagna en vanavond 2 tosti's en dan vind ik 't gescheten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |