SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik moet die hele OP weer eens aanpassen, want volgens mij zijn er al 20 van die spelers vertrokkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe teamfoto voor de OP?
toch jammer dat die Ünüvar zichzelf tot een kneus en de droplul van de middag maakt, met dat overduidelijke vasthouden 5cm voor de neus van de scheidsrechterquote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
hahaha, dat juichen voor het lege uitvak
als hij niet zo overdreven en (totaal) onnodig vasthoudt is er niks aan de hand, eigen schuld.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:19 schreef DrMarten het volgende:
Wat een onzin weer. Dan kunnen ze bij iedere corner in iedere wedstrijd een penalty geven. Gewoon corners afschaffen en een penalty geven.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
vooraf getekend voor een punt, gezien de (beker-)uitslag van laatst en de zware pot van donderdag.
maar nu toch wel balen dat het geen 3 punten zijn.
Er komt weer een Booth in Enschede spelen, genot.quote:
Op Twente Inside wordt over een bedrag van circa 8 miljoen gesproken. Dat is een mooi resultaat voor een speler die je een jaartje geleden opgepikt hebt voor 1 miljoen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:43 schreef Momo het volgende:
Daar was toch geen weg meer terug, redelijk bedrag zo volgens de geruchten. Ben benieuwd wie Twente nog gaat halen. Hopelijk blijven ze wel van Steijn af.
Ik vind het maar een tegenvallend bedragquote:Op maandag 3 februari 2025 13:50 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Op Twente Inside wordt over een bedrag van circa 8 miljoen gesproken. Dat is een mooi resultaat voor een speler die je een jaartje geleden opgepikt hebt voor 1 miljoen.
Zal toch wel meer krijgen dan 8 miljoen?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het maar een tegenvallend bedrag
Leon ten Voorde meldt bij FC Afkicken net ook 8 miljoen of iets meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Zal toch wel meer krijgen dan 8 miljoen?
Oh wacht dacht dat het over Steijn gingquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leon ten Voorde meldt bij FC Afkicken net ook 8 miljoen of iets meer.
Dat zou debiel zijn ja haha. Ik vind het ook een heel mooi bedrag.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh wacht dacht dat het over Steijn ging![]()
Voor Salah Eddine is het een prachtig bedrag.
Tubantia meldt nu dat het op kan lopen tot 10 miljoen.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leon ten Voorde meldt bij FC Afkicken net ook 8 miljoen of iets meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |