quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef Zorro het volgende:
Dus Wellenreuther pakt de bal, stuurt een Feyenoorder weg met een goede kans en dan wordt er voor buitenspel gefloten ipv voordeel?
Ik ga wat anders kijken
Gaat nooit snel als Feyenoord speelt want die blijven in hun eigen holletjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, ben er al. Een mindere dag. Dus laat m'n nest uit. Topic is nog niet vol zie ik.......
Leuk dat je er bent, Hermanquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, ben er al. Een mindere dag. Dus laat m'n nest uit. Topic is nog niet vol zie ik.......
Ik heb het net gecheckt. Jammer is dat.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat nooit snel als Feyenoord speelt want die blijven in hun eigen holletje
Twee mogelijkheden: Er was wat anders (wat ik gemist heb met mijn 2 en een half scherm dus dat sluit ik zeker niet uit), OF het was een belachelijke beslissing.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef Zorro het volgende:
Dus Wellenreuther pakt de bal, stuurt een Feyenoorder weg met een goede kans en dan wordt er voor buitenspel gefloten ipv voordeel?
Ik ga wat anders kijken
De keeper klemde de bal tussen zijn benen en dat mag niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden: Er was wat anders (wat ik gemist heb met mijn 2 en een half scherm dus dat sluit ik zeker niet uit), OF het was een belachelijke beslissing.
Ja dus floot de scheids voor buitenspel, gewoon prima gefloten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De keeper klemde de bal tussen zijn benen en dat mag niet.
Kijk dat is een aannemelijke verklaring. Maar aangezien die van de rest uitbleef wisten ze dat waarschijnlijk zelf niet dat daarom werd gefloten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De keeper klemde de bal tussen zijn benen en dat mag niet.
Iedereen had het door behalve jij, maar dat kwam vast door je vele schermen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk dat is een aannemelijke verklaring. Maar aangezien die van de rest uitbleef wisten ze dat waarschijnlijk zelf niet dat daarom werd gefloten.
Dit staat op mijn telefoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen had het door behalve jij, maar dat kwam vast door je vele schermen.
Met de klassieker is het niveau nooit echt heel hoog.quote:
We zijn weer terug in het Drank de Boer tijdperk.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat PSV het helemaal kwijt is, anders had ik wel durven stellen dat hier niet de kampioen van Nederland speelt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben ze rugby gekeken voor de wedstrijd?
Dit is een Nederlands forum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |