nominatie / vrijstelling pinnen rollen er vooralnog uit en zo nu en dan een kledingkastsleutelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:05 schreef Jockari het volgende:
Heeft die vending machine onlangs nog bewogen eigenlijk. Lijkt me al zo dood als de papegaai.
Echt het is een schijt bb geworden.quote:
Whût? Die ½Dooie Niels.. sorry hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef tesssssssss het volgende:
Nu nog iemand eruit die het nog een beetje spannend maakte.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een strateeg in den beginne.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef tesssssssss het volgende:
Nu nog iemand eruit die het nog een beetje spannend maakte.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik had hem allang op insta opgezocht, hij was alleenstaande vader. Zo een mooi team samen met Jordy.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een strateeg in den beginne.
Na zijn besluit om te willen vertrekken kwam ook de menselijkheid.
Beericht verplaatst:quote:Op woensdag 5 februari 2025 04:49 schreef Alicia76 het volgende:
Jolien heeft fake tits. Dat is duidelijk. Jane ook. En verder zijn er geen lekkere meiden in deze BB. Dus helaas. Big Brother 2025 faalt. Op alle vlakken. We zien vele jongens topless terwijl ze omkleden maar we mogen niets van de meiden zien. BAH BAH BAH... Big brother is failliet!
Ja brrrquote:Op zondag 16 februari 2025 17:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En tijdens de SL de hele tijd tegen die kop Van Sjefke moeten kijken. Doorspoelen [ afbeelding ]
Complottheorietjes.... hahahahahahahaha... altijd leuk. Terwijl het natuurlijk ONZIN is. Wat maakt het de makers uit wie er wint LOLquote:Op maandag 17 februari 2025 00:39 schreef Zana het volgende:
Ik snap er niets van, waarom vertrekken zo veel mensen in zo korte tijd? Ik kijk alleen tv, maar kan het eigenlijk niet zo goed volgen. Sommige dingen lijken gestuurd, volgen ze een draaiboek? Waarom gaan ze allemaal fietsen om Wicky van de nominatie af te helpen? En mensen die moeten vertrekken lijken erin te berusten of lijken het al te weten/ zelf te willen.
Te veel stomme spelletjes, te weinig eten en comfort.
Waar kijk ik naar? Het is totaal onvoorspelbaar.
Goed zo gooi je frustratie er maar uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
Bagger streamlocks!
Vanmorgen zowat een half uur lang het huilgezicht van Jordy, die helemaal alleen in de woonkamer lag in beeld. Soit, ventje denkt dat ie naar huis moet en de rest sliep, prima.
Vanmiddag opnieuw de snottebellen van Jordy heul veul in beeld, op de achtergrond hoor je van alles, maar je ziet alleen snot en tranen.
En dan is er een goed relevant gesprek tussen Jane en Sharice is het: beeld-SL-beeld-SL-beeld-SL.
Zo, dat lucht op!
Snap ik! Helemaal als ze met Milena in geheimtaal aan het brabbelen is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed zo gooi je frustratie er maar uit.
IK ben een beetje sharice stream moe, alsof er niemand anders meer daar zit
Klopt slecht te verstaan. Net als Pootje, die is helemaal niet te verstaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik! Helemaal als ze met Milena in geheimtaal aan het brabbelen is.
Ik betrap me er bij Sharice vaak op dat ik heb gekeken, heb gehoord, maar 0 heb meegekregen van wat er nou gezegd is.
Dat inderdaad! En regels terug en sancties! Niet fluisteren, niet gameroomafluisteren, niet slapen/op bed liggen gedurende de dag etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een slecht uitgevoerd concept is BB dit jaar toch ook weer.
Men moet naar mijn idee echt terug naar de basis
Die spellen achter SL slaan nergens op want je ziet er in de uitzending weinig van terug en feitelijk zijn het uitzending vullers.
Daarnaast vindt ik alles gemaakt van Hout en verf ook te goedkoop.
Ĺaat ze strijden in lange weekopdrachten die fysiek uitdagend zijn maar wel te volgen.
Stop de met de exit live, laat de kijker gewoon beslissen wie er gaat en op een willekeurig moment ergens in de week. de kijker heeft beslist .... pak je koffer en vertrek
Zo kan ik nog wel even doorgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |