SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
Hello, hoe is het daar?quote:
gaat zn gangetje, beetje aan het snotteren nu, hopelijk slaat het niet door naar de griepquote:
O dat is ook vervelend er zo tegen aan hikken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat zn gangetje, beetje aan het snotteren nu, hopelijk slaat het niet door naar de griep
beetje ruimen in huis vandaag, is hard nodig
Gaat wel weer gelukkig.quote:
Zo dan, jij bent van de vlotte.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkjes gewerkt, ochtendwandeltje kunnen doen bij daglicht en voor half negenEn nu maar aan de gang
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
niet alles kunnen stofzuigen omdat de accu leeg is
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Trump, als Obama en Biden geen mensen zonder benen, omgebouwde kerels en zwakbegaafden hadden aangenomen in de luchtvaart dan was dit ongeluk nooit voorgekomen.
Hij noemde ook nog dwarfism op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Trump, als Obama en Biden geen mensen zonder benen, omgebouwde kerels en zwakbegaafden hadden aangenomen in de luchtvaart dan was dit ongeluk nooit voorgekomen.
Dan moet je meer eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
niet alles kunnen stofzuigen omdat de accu leeg is
is toch bekend, hij verzint graag de grootste rotzooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de oorzaak van het ongeluk is nog onbekend.
ging niet doorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je meer eten.
Hoe ging het vliegeren?
Common sense.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Ja, die kon niet naar buiten kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er een klein dwergje als verkeersleider in die verkeerstoren zat.
Man man man.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ging niet doorhij had verkeerde datum opgeschreven dus was er voor niets. Nu nieuwe afspraak voor volgende week dinsdag
Ik had dat gezicht van Trump wel willen zien toen de verkeersleiders zich mochten melden bij hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die kon niet naar buiten kijken.Als de verkiezingen de vorige keer niet gestolen waren door Biden, was dit ongeluk nooit gebeurd. Dan hadden er gewoon slimme witte heteromannen in de toren gestaan.
Ja, Trump zei ook dat je normaal drie jaar op zo'n onderzoek moet wachten, maar dat ze dat niet gingen doen. Hij wist al hoe het gebeurd was. Vervolgens kwam er een brabbelverhaal waar je dronken oom zich nog voor zou schamen.quote:
Spuit elfquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
ja misschien een keer kijken of ze verzoekjes doen :pquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch ook wel flappen gaan maken?
Hallo de dag is nog geen uur begonnen en je loopt ons alweer lekker te maken met vette snacksquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik zie een plaatje, denk dat ziet er lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Maar denk hebben ze hier niet he . blijkt er een restaurant hier dit te gaan maken![]()
So! This is gonna be the project for the next days, making the famous Dutch snack called Berehap or Bereklauw (Bearbite or Bearclaw)
A massive meatball sliced with onionrings fried until onionrings are golden, then toppep with sausr of choice mostly Satay sauce but can also do with mayo, curry of whatever you choose and we can put this on fries!
This is the Wikipedia on it:
"A berenhap (Bear's bite in English) or spoetnik (Sputnik in English) is a deep-fried fast food snack from the Netherlands.[1] It consists of a sliced meatball and fried onion rings on a wooden skewer, smothered in peanut sauce. The snack is also served with "Zigeunersaus" (literally translated: Gypsy-sauce), or a cold curry sauce should one not like peanut sauce."
Should be done in a couple days
Of Hoerenpasta?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien een keer kijken of ze verzoekjes doen :p
Dit eet je toch niet met appelmoesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hallo de dag is nog geen uur begonnen en je loopt ons alweer lekker te maken met vette snacks![]()
Die de halve SC overigens waarschijnlijk weer zonder saus of met appelmoes eet
Kan het vragen maar ze spreken nederlands :pquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Hoerenpasta?
Do you have Hookers peest?
Ja ik snap dit ook niet helemaal. Verontrustend gedrag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
Die de halve SC overigens waarschijnlijk weer zonder saus of met appelmoes eet
@essnhills welquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit eet je toch niet met appelmoes
Geen probleem Henk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I don’t really care, Margaret
Hedde gulllie ok prostituee pasta?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan het vragen maar ze spreken nederlands :p
Nou vind het echt wel gewoon mooi wat je doet. Volgens mij geniet je er echt van.quote:
en vandaag is weer een nieuwe dag. Als je iedere dag onzin blijft roepen dan is het ook niet meer bij te houden om er op te reageren. Dat heeft hij wel goed bedacht deze termijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Trump zei ook dat je normaal drie jaar op zo'n onderzoek moet wachten, maar dat ze dat niet gingen doen. Hij wist al hoe het gebeurd was. Vervolgens kwam er een brabbelverhaal waar je dronken oom zich nog voor zou schamen.
De overheid houdt een exclusief monopoly op bezopen beslissingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
Morgen zijn er verkiezingen dus vanaaf van 1800 is er een 24 uurige ban op alcohol
Langquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vind het echt wel gewoon mooi wat je doet. Volgens mij geniet je er echt van.
Hoelang kun je dit volhouden zonder te werken?
Moet je eens een biertje drinken op het strand morgen, schieten ze minimaal 800 kogels in je flikker, mooi land.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
Morgen zijn er verkiezingen dus vanaaf van 1800 is er een 24 uurige ban op alcohol
Weet ik niet. Maar op de achtergrond ben ik er wel mee bezig om weer iets te gaan doen maar is niet zo makkelijk hierquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vind het echt wel gewoon mooi wat je doet. Volgens mij geniet je er echt van.
Hoelang kun je dit volhouden zonder te werken?
Ik heb geen idee maar denk dat ik het wel lustquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat een berenklauw een gepaneerd laagje had?![]()
Dit is toch gewoon een gehaktbal speciaal? (of een combi zoals Artic zegt)
Sowieso erg lekker met een klodder curryquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar denk dat ik het wel lust
Denk dat dat eiland is ingericht op geld van de toeristen en mensen die er langer verblijven, maar wel geld van elders. Er is geen eigen economie.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar op de achtergrond ben ik er wel mee bezig om weer iets te gaan doen maar is niet zo makkelijk hier
Flooding the zone with bullshit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en vandaag is weer een nieuwe dag. Als je iedere dag onzin blijft roepen dan is het ook niet meer bij te houden om er op te reageren. Dat heeft hij wel goed bedacht deze termijn.
Mijn plan is juist om aan die toeristen geld te verdienen bv door hier verhuren van bungalows. Maar zal nog wel een paar maanden overheen minimaal gaan want plan is nu om ze te laten bouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat dat eiland is ingericht op geld van de toeristen en mensen die er langer verblijven, maar wel geld van elders. Er is geen eigen economie.
Dus dan moet je er even weg, geld verdienen en terug. Denk ik, maar weet er niet genoeg van.
Een berenklauw is plakjes gehaktbal en plakjes ui om en om zonder beslag. Alleen Limburg noemt dat een gehaktbal speciaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Thailand heeft veruit de grootste seksindustrie ter wereld sinds de Amerikanen er in de buurt een robbertje hebben geknokt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat dat eiland is ingericht op geld van de toeristen en mensen die er langer verblijven, maar wel geld van elders. Er is geen eigen economie.
Dus dan moet je er even weg, geld verdienen en terug. Denk ik, maar weet er niet genoeg van.
Ah. Dan hebben wij het gewoon mis. Of we noemen het ding gewoon zoals het isquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een berenklauw is plakjes gehaktbal en plakjes ui om en om zonder beslag. Alleen Limburg noemt dat een gehaktbal speciaal.
Er is een variant met een beslaglaagje maar die heet Crizly oid. Idunno. Is volgens mij ook maar van één fabrikant ergens.
Extreem vermaalde dode beestjes met ui.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een berenklauw is plakjes gehaktbal en plakjes ui om en om zonder beslag. Alleen Limburg noemt dat een gehaktbal speciaal.
Er is een variant met een beslaglaagje maar die heet Crizly oid. Idunno. Is volgens mij ook maar van één fabrikant ergens.
Normaal wordt er ook een kuub pindasaus overheen gekwakt, misschien dat het daardoor op een paneerlaagje lijktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ten opzichte van gewoon vermaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extreem vermaalde dode beestjes met ui.
Tammiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Dat valt ook gewoon onder dienstverlening. Net zoals hotels en restaurants, geen eigen economiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thailand heeft veruit de grootste seksindustrie ter wereld sinds de Amerikanen er in de buurt een robbertje hebben geknokt.
Leugens!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja bij zo'n berenklauw kom je echt geen harde knoebel of vetbult meer tegen als je erin hapt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ten opzichte van gewoon vermaald.
dacht even dat het een vormpje voor een madelaine wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Bij een bereklauw denk ik hieraan:
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja bij zo'n berenklauw kom je echt geen harde knoebel of vetbult meer tegen als je erin hapt.
This is a blast from the past.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Kun jij je de smaak van die goedkope slagroom met vruchtjes ook nog voor de geest halen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This is a blast from the past.
Moet je niet zulke grote happen nemenquote:
Goed plan, dat kan ook alleen maar als je wat centen hebt. Maar een hele goede bron van passief inkomen inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn plan is juist om aan die toeristen geld te verdienen bv door hier verhuren van bungalows. Maar zal nog wel een paar maanden overheen minimaal gaan want plan is nu om ze te laten bouwen.
redbullquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef datismijnmening het volgende:
Oké ik ga een redbull en een zyn klappen, naar de apotheek, fysio en de uni
Snus!quote:
Wikipedia zegt bij spoetnik "een deel van Limburg"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leugens!
Wij noemen dat een spoetnik
Helaas wel, en nog veel erger, de smaak van die slagroom als die dingen een dag oud warenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun jij je de smaak van die goedkope slagroom met vruchtjes ook nog voor de geest halen?
Een spoetnik wordt ook zelden met pindasaus besteld maar meestal met curry.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wikipedia zegt bij spoetnik "een deel van Limburg"
Een spoetnik was toch een drankje?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een spoetnik wordt ook zelden met pindasaus besteld maar meestal met curry.
of chili saus
de ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een spoetnik was toch een drankje?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas wel, en nog veel erger, de smaak van die slagroom als die dingen een dag oud waren
Dit durven doen, maar dan wel kwaad worden als de rest van Nederland doet alsof jullie er niet bijhoren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een spoetnik wordt ook zelden met pindasaus besteld maar meestal met curry.
of chili saus
Ja en dan van die goedkope chocolade erbij van dat voetje, dat we dat allemaal overleefd hebben zeg.quote:
Wel lekker knapperig als je erin beet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan van die goedkope chocolade erbij van dat voetje, dat we dat allemaal overleefd hebben zeg.
ik hou sowieso niet van pindasaus.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit durven doen, maar dan wel kwaad worden als de rest van Nederland doet alsof jullie er niet bijhoren.
*block*quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou sowieso niet van pindasaus.
zelfs niet op de satestokjes
Halve vlaai.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel lekker knapperig als je erin beet.
Nu zin in een bossche bol of een halve vlaai ofzo.
Lijm.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat ik allemaal nog meer voor een vergeten smerigheden at vroeger.
Daar dacht Vlad Tepes anders over.quote:
Hoezo? Hij maakte het graag zelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar dacht Vlad Tepes anders over.
Dat wel, maar niet echt dat saté in dat geval 'leven' wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoezo? Hij maakte het graag zelf.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf lekkere pasta![]()
vanaf morgen heb ik een budget. Kijken of het gaat lukken
Pastaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf lekkere pasta![]()
vanaf morgen heb ik een budget. Kijken of het gaat lukken
ja denk 25000 baht voor 1 maand en dan langzaam wat naar beneden gaan want geef echt teveel uit aan eten en dat i dan exclusief mijn huur zelfs want die is al betaaldquote:
We lopen wel een beetje achter met het kattenfotoquota.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Leeft @:Ama nog of heeft de kat haar huis vannacht afgebroken?
kat heeft d'r stilletjes omgelegd in de nachtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is een doordeweekse werkdag, Aampje slaapt lekker uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
pasta
vanavond maaltijdsalade MET pasta
Of gewoon de hele nacht aan de deur lopen krabben en mauwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kat heeft d'r stilletjes omgelegd in de nacht
Ga je dan minder eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk 25000 baht voor 1 maand en dan langzaam wat naar beneden gaan want geef echt teveel uit aan eten en dat i dan exclusief mijn huur zelfs want die is al betaald
dat kan ook jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon de hele nacht aan de deur lopen krabben en mauwen.
715 euro per maand voor alleen eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk 25000 baht voor 1 maand en dan langzaam wat naar beneden gaan want geef echt teveel uit aan eten en dat i dan exclusief mijn huur zelfs want die is al betaald
ze hebben hier een gruwelijk lekkere ragout pasta met gehaktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Nee voor alles exclusief de huurquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
715 euro per maand voor alleen eten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks moet je nog aan het werk bal
Tim?quote:
nee hoor, JIJ gaat aftellen..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
Goedmeuning.
We gaan aftellen richting het weekend.
O die zijn zoooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Je bent zellufquote:
Haha alles is goed gegaan. Ze zat net op de bank waar ik altijd zit en toen kon ik er naast zitten. Ze heeft nu niet geblaast (wel inmiddels weer weg van de bank hoor).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Je kan haar nog niet aaien?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha alles is goed gegaan. Ze zat net op de bank waar ik altijd zit en toen kon ik er naast zitten. Ze heeft nu niet geblaast (wel inmiddels weer weg van de bank hoor).
[ link | afbeelding ]
We maken langzaam stapjes om vriendjes te worden.
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, JIJ gaat aftellen..
ik zit al ruimschoots in het weekend
Vind mij nog een beetje eng maar zodra dat weg is kan ik haar gewoon aaien hoor want dat kon altijd met die kat. Dat ze nu steeds dichterbij me komt zitten of liggen en niet meer blaast is al een goede stap.quote:
Ja daarom vindt ze het ook allemaal nog niet zo heel leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
had begrepen dat het super stressvol is voor katten om te verhuizen
Poes kijkt wel met een blik van 'ik ga het slopen'.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit komt wel goed hoor.En mijn LEGO is nog heel haha.
Uh? Ze kijkt juist de andere kant op?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Poes kijkt wel met een blik van 'ik ga het slopen'.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om m'n saunaslippers met chloor schoon te maken nadat ik ermee door de modder was gelopen..
Eerst zagen ze er zo uit, nu zijn ze compleet witOeps
![]()
[ afbeelding ]
gewoon weer even met een roze stift er overheenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, dacht dat het een goed idee was om m'n saunaslippers met chloor schoon te maken nadat ik ermee door de modder was gelopen..
Eerst zagen ze er zo uit, nu zijn ze compleet witOeps
![]()
[ afbeelding ]
vogeltjes kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Lol ze ligt bovenop de koelkast want daar kan ze naar buiten kijken voor het huis.
En waarschijnlijk komt daar ook warmte van de koelkast vanaf.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Lol ze ligt bovenop de koelkast want daar kan ze naar buiten kijken voor het huis.
Haha ja ik vroeg me al af wat ze deed daar want ze is zo stil in de keuken maar ze ligt dus gewoon daar bovenop.quote:
gewoon buiten zetten. Is zo wegquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
En mijn rattenkooi wordt zo eindelijk opgehaald dus kan ik die ruimte ook weer gebruiken en kan zij daar ook rondlopen.
Helaas niet alles dus blijf wel met wat dingen zitten maar goed los die kooi verkopen ging toch wat sneller.
Neuh is wel goed zoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon weer even met een roze stift er overheen
Bovenop de koelkast?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk komt daar ook warmte van de koelkast vanaf.
Achterkant van de koelkast, maar warme lucht stijgt, dus komt daar wel natuurlijk.quote:
Mooi hoog plekje, lekker veilig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Hedwigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welke naam is het geworden?
wat lief dat je je kat naar mij vernoemtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig
Bedacht door @:cherrylips omdat ik Harry Potter fan ben en 1 van mijn 2 ratten had ook een Harry Potter naam.En ja kan het op zn Engels uitspreken want dat wil ik ook.
Je heet Hedwig?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat lief dat je je kat naar mij vernoemt
is 1 van mijn doopnamenquote:
Oeh graagquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij bent HEMA "verslaafd" toch? Ik kreeg ineens random een cadeaubon te waarde van ¤5 in mijn mailbox te compensatie maar ik heb geen idee waarvoor en ik kom eigenlijk ook nooit bij de HEMA.
Je mag hem van mij hebben.
Slaat ze al aan op die blaffende honden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig
Bedacht door @:cherrylips omdat ik Harry Potter fan ben en 1 van mijn 2 ratten had ook een Harry Potter naam.En je kan het op zn Engels uitspreken want dat wil ik ook.
Ze heeft gemist dat dat alweer van de baan was?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Raisa Blommestijn; Als het aan deze regering ligt, gaan we straks nog meer betalen voor onze boodschappen, dan gaat het btw-tarief omhoog van 21 naar 21,4 procent en wordt ons zuurverdiende geld uitgegeven aan Afrika en de opvang van talloze kansloze migranten.
Heb haar sowieso nog niet echt horen miauwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Slaat ze al aan op die blaffende honden?
Waar gaan ze dan geld vandaan halen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft gemist dat dat alweer van de baan was?
Zij mist wel meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dit kabinet weet ook niet wat ze willen he?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is net besloten een stuk minder aan ontwikkelingshulp uit te gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Raisa Blommestijn; Als het aan deze regering ligt, gaan we straks nog meer betalen voor onze boodschappen, dan gaat het btw-tarief omhoog van 21 naar 21,4 procent en wordt ons zuurverdiende geld uitgegeven aan Afrika en de opvang van talloze kansloze migranten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is net besloten een stuk minder aan ontwikkelingshulp uit te geven
Dikke paniek dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We schaffen alle toeslagen, subsidies en uitkeringen af per 01-02-2025, rest ons U allen veel succes en geluk te wensen. met vriendelijke groet, het Koninkrijk der Nederlanden.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merel in mijn tuin![]()
![]()
![]()
Het is gelokt om ze te lokken
Hoe heb je die gelokt?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merel in mijn tuin![]()
![]()
![]()
Het is gelokt om ze te lokken
Leuk he!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wij hebben langzaam ook steeds meer soorten in de tuin
Met gedroogde meelwormenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe heb je die gelokt?
En HeB jE al Een NaAm vOor dE MeReL?
Of met de benenwagen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen snel Netflix opzeggen en op het fietsje springen om te gaan werken.
Ze hebben altijd nog het parlement nodig voor een besluit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kabinet weet ook niet wat ze willen he?
Ik heb vetbollen in zo'n metalen houders, zonnebloemzaden, en gemixte zaden. Wat is een mussenhotel?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk he!
Wat voer jij?
Ik heb vetbollen (zonder netje), een soort mussenhotel en meelwormen () Maar die inhaleren ze hier zo'n beetje, dus vooruit dan maar...
Prachtige naam.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met gedroogde meelwormen![]()
Denk dat ik mijn merel Merel 2.0 ga noemen![]()
![]()
Ja, een soort huisje met zaden waar mussen zouden van moeten houden, maar ik heb al heel lang geen musjes meer gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb vetbollen in zo'n metalen houders, zonnebloemzaden, en gemixte zaden. Wat is een mussenhotel?
Dank je, ik ben er erg trots op en ik heb erg lang moeten nadenken voordat dit pareltje tevoorschijn kwam.quote:
Reken anders even terug naar Florijnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal mij benieuwen. Bijna 40 gulden voor 2 broodjes.
Goed zo, je leeft maar een keerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maak je thuis voor 1,50 per broodjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een beetje persoonlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, je leeft maar een keer![]()
Hoop ik dan.
4 euro extra kostenshit erbovenopquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oke mamsquote:
En we blijven het kopen he dusjah waarom nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4 euro extra kostenshit erbovenop
quote:
Zou je fiets je gemist hebben, denk je ?quote:
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je fiets je gemist hebben, denk je ?
quote:
Kun je een halve maand van eten zelfs, geen wonder dat heel Afrika hierheen komt zwemmen joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit maak je thuis voor 1,50 per broodje
Ik leef momenteel voor Ama-kat-updates bij gebrek aan eigen katquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Ja jongens hierna stop ik evenwant liever gaat het toch niet worden eerst. Ze ligt nu echt naast me, als in echt gewoon chill en niet na 2 minuten weg.
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat je zadel piept "nee he, niet jij weer"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je fiets je gemist hebben, denk je ?
Ik begin zo vroeg dat wat ik meeneem ontbijt isquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Nemen jullie lunch mee naar het werk of koop je daar wat?
Ik neem het meestal zelf mee, scheelt tijd en geld, want anders moet ik 10 minuten lopen om wat te gaan halen in het centrum.
Ik heb dit ook, kan er bijna niet van slapen zelfs, heb moeite met mijn concentratie en ik kan nergens anders aan denken, ik heb zelfs geen honger en dat wil wat zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik leef momenteel voor Ama-kat-updates bij gebrek aan eigen kat
Ja sorry ik wil sommige mensen hier niet tot last zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik leef momenteel voor Ama-kat-updates bij gebrek aan eigen kat
Een paar jaar terug, zo begin covid, kon ik nog voor 200 euro per maand boodschappen doen. Nu is het een fortuin elke maandquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je een halve maand van eten zelfs, geen wonder dat heel Afrika hierheen komt zwemmen joh.
Dat ben jij toch helemaal niet!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry ik wil sommige mensen hier niet tot last zijn.
Ik neem altijd zelf lunch mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik neem het meestal zelf mee, scheelt tijd en geld, want anders moet ik 10 minuten lopen om wat te gaan halen in het centrum.
neem in princiepe altijd mee, want supermarkt is 10 min. fietsenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
O ja dat neem ik ook mee, want ben meestal om 7u op kantoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik begin zo vroeg dat wat ik meeneem ontbijt is
Laatste keer dat ik dat uitrekende schrok ik ook wel een beetje, dat durf ik hier niet eens te zeggenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een paar jaar terug, zo begin covid, kon ik nog voor 200 euro per maand boodschappen doen. Nu is het een fortuin elke maand
Jawel hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben jij toch helemaal niet!
Same en ik neem dan idd ontbijt en lunch meequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat neem ik ook mee, want ben meestal om 7u op kantoor.
Nou?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat uitrekende schrok ik ook wel een beetje, dat durf ik hier niet eens te zeggen
En dan heb je er nog uitjes en saus bij ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit maak je thuis voor 1,50 per broodje
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
goh.. verbazingwekkend hoor, mevrouw ik-ga-elk-weekend-uit-eten
Ik snap 'm niet, waar kijk ik naar?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Wtf Jumbo![]()
Ga even een broodje halen en krijg letterlijk even minority report in mn face.
[ afbeelding ]
tja krijg je als er veel gejat wordtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Wtf Jumbo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker en worgggggstenbreaudjes
Wel met een dichte achterkant
Kom haten
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Sausquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan heb je er nog uitjes en saus bij ook
Ik zat toen op 2300 die maand, maar daar zat ook dure bewaarwijn bij en zo, ik zal het voor deze maand eens checken zomedadelijk, het is de 31e dus even puzzelen voor de grap.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou?Misschien voel ik me dan weer een beetje beter over mijn uitgaven
Je zit zo boven de prijs van een broodje van de winkel hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan heb je er nog uitjes en saus bij ook
mag best wat minder hoor, dan zijn er niet zoveel losse zaakjesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet toch de horeca steunen enz?
Ik neem lunch mee, want er is hier niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Bewaarwijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat toen op 2300 die maand, maar daar zat ook dure bewaarwijn bij en zo, ik zal het voor deze maand eens checken zomedadelijk, het is de 31e dus even puzzelen voor de grap.
Ik luns meestal op uni/broodje bij de super/in de stad als ik niet gewoon thuis iets eet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet toch wat eten ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mag best wat minder hoor, dan zijn er niet zoveel losse zaakjes
Niet nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry ik wil sommige mensen hier niet tot last zijn.
Klinkt als niet veelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem lunch mee, want er is hier niks.
Voor rond de 10 euro kun je op kantoor heel fatsoenlijk lunchen. Een belegd broodje, kopje soep, warme snack, bakje salade en jus / smoothie heb je dan. Dus dat is meestal ook één van de redenen dat ik weleens naar kantoor ga ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja.. die heb ik dus welquote:
50 euro in de weekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor rond de 10 euro kun je op kantoor heel fatsoenlijk lunchen. Een belegd broodje, kopje soep, warme snack, bakje salade en jus / smoothie heb je dan. Dus dat is meestal ook één van de redenen dat ik weleens naar kantoor ga ja.
Wat staat hier nou weer allemaal ?quote:
Jawel. Vind je van mijn nieuwe kapsel?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is dimmy toch niet, op die foto?
Ewl.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Confrontatiecamera’s” bij de zelfscan
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. die heb ik dus wel
Twee blokken PFEFFERMINZ over de datum, omdat ik vergeet dat ik ze gekocht had
[..]
Wat staat hier nou weer allemaal ?
Ja ik drink niet zoveel wijn meer maar ik vind het nog wel op chique om wat lekkere exclusieve wijn in huis te hebben.quote:
Kek hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Vind je van mijn nieuwe kapsel?
Ik weet hetquote:
VSC onwaardig dit.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik drink niet zoveel wijn meer hebben.
[..]
oh.. heb jij em er al uit gesloopt, en omgetoverd in een extra slaapkamer?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik compenseer dit (te goed) op andere vlakkenquote:
Klinkt een beetje als LEGO verzamelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik drink niet zoveel wijn meer maar ik vind het nog wel op chique om wat lekkere exclusieve wijn in huis te hebben.
Speeltuin voor de caafsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. heb jij em er al uit gesloopt, en omgetoverd in een extra slaapkamer?
Oh dat is prima voor een tientje. Hier heb je voor 18 euro een klein pokebowltje waarna je nog honger hebtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor rond de 10 euro kun je op kantoor heel fatsoenlijk lunchen. Een belegd broodje, kopje soep, warme snack, bakje salade en jus / smoothie heb je dan. Dus dat is meestal ook één van de redenen dat ik weleens naar kantoor ga ja.
Dat is voor sjappies.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als LEGO verzamelen.
95% van deze KSCquote:
Wat ben jij verandertquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Wtf Jumbo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Vind je van mijn nieuwe kapsel?
Broodje 50 cent, bakje filet 1.50/4=40 cent, peper zout 2 cent, uitje gesnipperd 20 cent, ei 50 centquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit zo boven de prijs van een broodje van de winkel hoor.
Link plz.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje 50 cent, bakje filet 1.50/4=40 cent, peper zout 2 cent, uitje gesnipperd 20 cent, ei 50 cent
Totaal minder dan 2 euro
Supervreemd dat ze failliet zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
Hier had we tot vorige week in het pand van het bedrijf een restaurant (nu failliet) die lunch voor ons bedrijf regelde. Had je voor 2,50 een lunchbuffet, een kom soep, drinken en elke dag een andere (frituur)snack erbij
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
Hier had we tot vorige week in het pand van het bedrijf een restaurant (nu failliet) die lunch voor ons bedrijf regelde. Had je voor 2,50 een lunchbuffet, een kom soep, drinken en elke dag een andere (frituur)snack erbij
Hoe zou dat toch komen? Vast omdat Biden allemaal mongols aangenomen heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die /4 begrijp ik ook niet zo goed; dat hele bakje gaat toch op
Was gisterenochtend wat eerder weg (toen het nog donker was), en dan rijden er opeens overal suīcidale pubertjes plankgas op hun e-bike zonder licht midden op straatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou trouwens echt heel graag zien dat fietsers wat beter hun best zouden doen in het verkeer.
Als ik zie wat voor halsbrekende toeren eruit wordt gehaald.
Bende levensmoe ofwa?
I.c.m. US.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Goede flessen voor gelegenheden die nog een paar jaar mogen liggen
Ja, dat ook. Dat spul bewaren vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die /4 begrijp ik ook niet zo goed; dat hele bakje gaat toch op
Helemaal nietquote:
Ze werden ook gecompenseerd vanuit het bedrijf, die 2,50 is wat het personeel betaaldequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Supervreemd dat ze failliet zijn.
Terecht punt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gisterenochtend wat eerder weg (toen het nog donker was), en dan rijden er opeens overal suīcidale pubertjes plankgas op hun e-bike zonder licht midden op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |