SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
Hello, hoe is het daar?quote:
gaat zn gangetje, beetje aan het snotteren nu, hopelijk slaat het niet door naar de griepquote:
O dat is ook vervelend er zo tegen aan hikken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat zn gangetje, beetje aan het snotteren nu, hopelijk slaat het niet door naar de griep
beetje ruimen in huis vandaag, is hard nodig
Gaat wel weer gelukkig.quote:
Zo dan, jij bent van de vlotte.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkjes gewerkt, ochtendwandeltje kunnen doen bij daglicht en voor half negenEn nu maar aan de gang
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
niet alles kunnen stofzuigen omdat de accu leeg is
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Trump, als Obama en Biden geen mensen zonder benen, omgebouwde kerels en zwakbegaafden hadden aangenomen in de luchtvaart dan was dit ongeluk nooit voorgekomen.
Hij noemde ook nog dwarfism op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Trump, als Obama en Biden geen mensen zonder benen, omgebouwde kerels en zwakbegaafden hadden aangenomen in de luchtvaart dan was dit ongeluk nooit voorgekomen.
Dan moet je meer eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
niet alles kunnen stofzuigen omdat de accu leeg is
is toch bekend, hij verzint graag de grootste rotzooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de oorzaak van het ongeluk is nog onbekend.
ging niet doorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je meer eten.
Hoe ging het vliegeren?
Common sense.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Ja, die kon niet naar buiten kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er een klein dwergje als verkeersleider in die verkeerstoren zat.
Man man man.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ging niet doorhij had verkeerde datum opgeschreven dus was er voor niets. Nu nieuwe afspraak voor volgende week dinsdag
Ik had dat gezicht van Trump wel willen zien toen de verkeersleiders zich mochten melden bij hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die kon niet naar buiten kijken.Als de verkiezingen de vorige keer niet gestolen waren door Biden, was dit ongeluk nooit gebeurd. Dan hadden er gewoon slimme witte heteromannen in de toren gestaan.
Ja, Trump zei ook dat je normaal drie jaar op zo'n onderzoek moet wachten, maar dat ze dat niet gingen doen. Hij wist al hoe het gebeurd was. Vervolgens kwam er een brabbelverhaal waar je dronken oom zich nog voor zou schamen.quote:
Spuit elfquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
ja misschien een keer kijken of ze verzoekjes doen :pquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch ook wel flappen gaan maken?
Hallo de dag is nog geen uur begonnen en je loopt ons alweer lekker te maken met vette snacksquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
ik zie een plaatje, denk dat ziet er lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Maar denk hebben ze hier niet he . blijkt er een restaurant hier dit te gaan maken![]()
So! This is gonna be the project for the next days, making the famous Dutch snack called Berehap or Bereklauw (Bearbite or Bearclaw)
A massive meatball sliced with onionrings fried until onionrings are golden, then toppep with sausr of choice mostly Satay sauce but can also do with mayo, curry of whatever you choose and we can put this on fries!
This is the Wikipedia on it:
"A berenhap (Bear's bite in English) or spoetnik (Sputnik in English) is a deep-fried fast food snack from the Netherlands.[1] It consists of a sliced meatball and fried onion rings on a wooden skewer, smothered in peanut sauce. The snack is also served with "Zigeunersaus" (literally translated: Gypsy-sauce), or a cold curry sauce should one not like peanut sauce."
Should be done in a couple days
Of Hoerenpasta?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien een keer kijken of ze verzoekjes doen :p
Dit eet je toch niet met appelmoesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hallo de dag is nog geen uur begonnen en je loopt ons alweer lekker te maken met vette snacks![]()
Die de halve SC overigens waarschijnlijk weer zonder saus of met appelmoes eet
Kan het vragen maar ze spreken nederlands :pquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Hoerenpasta?
Do you have Hookers peest?
Ja ik snap dit ook niet helemaal. Verontrustend gedrag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
Die de halve SC overigens waarschijnlijk weer zonder saus of met appelmoes eet
@essnhills welquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit eet je toch niet met appelmoes
Geen probleem Henk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I don’t really care, Margaret
Hedde gulllie ok prostituee pasta?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan het vragen maar ze spreken nederlands :p
Nou vind het echt wel gewoon mooi wat je doet. Volgens mij geniet je er echt van.quote:
en vandaag is weer een nieuwe dag. Als je iedere dag onzin blijft roepen dan is het ook niet meer bij te houden om er op te reageren. Dat heeft hij wel goed bedacht deze termijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Trump zei ook dat je normaal drie jaar op zo'n onderzoek moet wachten, maar dat ze dat niet gingen doen. Hij wist al hoe het gebeurd was. Vervolgens kwam er een brabbelverhaal waar je dronken oom zich nog voor zou schamen.
De overheid houdt een exclusief monopoly op bezopen beslissingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
Morgen zijn er verkiezingen dus vanaaf van 1800 is er een 24 uurige ban op alcohol
Langquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vind het echt wel gewoon mooi wat je doet. Volgens mij geniet je er echt van.
Hoelang kun je dit volhouden zonder te werken?
Moet je eens een biertje drinken op het strand morgen, schieten ze minimaal 800 kogels in je flikker, mooi land.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
Morgen zijn er verkiezingen dus vanaaf van 1800 is er een 24 uurige ban op alcohol
Weet ik niet. Maar op de achtergrond ben ik er wel mee bezig om weer iets te gaan doen maar is niet zo makkelijk hierquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vind het echt wel gewoon mooi wat je doet. Volgens mij geniet je er echt van.
Hoelang kun je dit volhouden zonder te werken?
Ik heb geen idee maar denk dat ik het wel lustquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat een berenklauw een gepaneerd laagje had?![]()
Dit is toch gewoon een gehaktbal speciaal? (of een combi zoals Artic zegt)
Sowieso erg lekker met een klodder curryquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar denk dat ik het wel lust
Denk dat dat eiland is ingericht op geld van de toeristen en mensen die er langer verblijven, maar wel geld van elders. Er is geen eigen economie.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar op de achtergrond ben ik er wel mee bezig om weer iets te gaan doen maar is niet zo makkelijk hier
Flooding the zone with bullshit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en vandaag is weer een nieuwe dag. Als je iedere dag onzin blijft roepen dan is het ook niet meer bij te houden om er op te reageren. Dat heeft hij wel goed bedacht deze termijn.
Mijn plan is juist om aan die toeristen geld te verdienen bv door hier verhuren van bungalows. Maar zal nog wel een paar maanden overheen minimaal gaan want plan is nu om ze te laten bouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat dat eiland is ingericht op geld van de toeristen en mensen die er langer verblijven, maar wel geld van elders. Er is geen eigen economie.
Dus dan moet je er even weg, geld verdienen en terug. Denk ik, maar weet er niet genoeg van.
Een berenklauw is plakjes gehaktbal en plakjes ui om en om zonder beslag. Alleen Limburg noemt dat een gehaktbal speciaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Thailand heeft veruit de grootste seksindustrie ter wereld sinds de Amerikanen er in de buurt een robbertje hebben geknokt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat dat eiland is ingericht op geld van de toeristen en mensen die er langer verblijven, maar wel geld van elders. Er is geen eigen economie.
Dus dan moet je er even weg, geld verdienen en terug. Denk ik, maar weet er niet genoeg van.
Ah. Dan hebben wij het gewoon mis. Of we noemen het ding gewoon zoals het isquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een berenklauw is plakjes gehaktbal en plakjes ui om en om zonder beslag. Alleen Limburg noemt dat een gehaktbal speciaal.
Er is een variant met een beslaglaagje maar die heet Crizly oid. Idunno. Is volgens mij ook maar van één fabrikant ergens.
Extreem vermaalde dode beestjes met ui.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een berenklauw is plakjes gehaktbal en plakjes ui om en om zonder beslag. Alleen Limburg noemt dat een gehaktbal speciaal.
Er is een variant met een beslaglaagje maar die heet Crizly oid. Idunno. Is volgens mij ook maar van één fabrikant ergens.
Normaal wordt er ook een kuub pindasaus overheen gekwakt, misschien dat het daardoor op een paneerlaagje lijktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ten opzichte van gewoon vermaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extreem vermaalde dode beestjes met ui.
Tammiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Dat valt ook gewoon onder dienstverlening. Net zoals hotels en restaurants, geen eigen economiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thailand heeft veruit de grootste seksindustrie ter wereld sinds de Amerikanen er in de buurt een robbertje hebben geknokt.
Leugens!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja bij zo'n berenklauw kom je echt geen harde knoebel of vetbult meer tegen als je erin hapt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ten opzichte van gewoon vermaald.
dacht even dat het een vormpje voor een madelaine wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Bij een bereklauw denk ik hieraan:
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja bij zo'n berenklauw kom je echt geen harde knoebel of vetbult meer tegen als je erin hapt.
This is a blast from the past.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Bij een bereklauw denk ik hieraan:
[ afbeelding ]
Of zo
[ afbeelding ]
Kun jij je de smaak van die goedkope slagroom met vruchtjes ook nog voor de geest halen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This is a blast from the past.
Moet je niet zulke grote happen nemenquote:
Goed plan, dat kan ook alleen maar als je wat centen hebt. Maar een hele goede bron van passief inkomen inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn plan is juist om aan die toeristen geld te verdienen bv door hier verhuren van bungalows. Maar zal nog wel een paar maanden overheen minimaal gaan want plan is nu om ze te laten bouwen.
redbullquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:52 schreef datismijnmening het volgende:
Oké ik ga een redbull en een zyn klappen, naar de apotheek, fysio en de uni
Snus!quote:
Wikipedia zegt bij spoetnik "een deel van Limburg"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leugens!
Wij noemen dat een spoetnik
Helaas wel, en nog veel erger, de smaak van die slagroom als die dingen een dag oud warenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun jij je de smaak van die goedkope slagroom met vruchtjes ook nog voor de geest halen?
Een spoetnik wordt ook zelden met pindasaus besteld maar meestal met curry.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wikipedia zegt bij spoetnik "een deel van Limburg"
Een spoetnik was toch een drankje?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een spoetnik wordt ook zelden met pindasaus besteld maar meestal met curry.
of chili saus
de ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een spoetnik was toch een drankje?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas wel, en nog veel erger, de smaak van die slagroom als die dingen een dag oud waren
Dit durven doen, maar dan wel kwaad worden als de rest van Nederland doet alsof jullie er niet bijhoren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een spoetnik wordt ook zelden met pindasaus besteld maar meestal met curry.
of chili saus
Ja en dan van die goedkope chocolade erbij van dat voetje, dat we dat allemaal overleefd hebben zeg.quote:
Wel lekker knapperig als je erin beet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan van die goedkope chocolade erbij van dat voetje, dat we dat allemaal overleefd hebben zeg.
ik hou sowieso niet van pindasaus.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit durven doen, maar dan wel kwaad worden als de rest van Nederland doet alsof jullie er niet bijhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |