SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hehe, snap ik ja.. Zeker als je het ook met een serieuze blik doetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:40 schreef ToT het volgende:
[..]Hij werd wel ff wat zenuwachtig na de eerste vrolijke reactie!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat mijn post de lapo was!
Maar geeft niet, kon toch geen titel bedenken
Verhaaltjes voorlezen is ook altijd zowat!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hehe, snap ik ja.. Zeker als je het ook met een serieuze blik doet
Rare stemmetjes gebruiken, Bambi op een horror-manier voorlezen, Woezel en Pip interactie laten hebben met Dolfje het weerwolfje, hemzelf in het verhaal verwerken met wat hij op dat moment aan het doen is enz.![]()
En ga ook de bank op, vrouwlief is wakker en straks kleintje weer zien
Wel even geleden dat ik op zo'n net tijdstip heb geslapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk, dat we als vaders best wel gelijk zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Verhaaltjes voorlezen is ook altijd zowat!
Rare stemmetjes gebruiken, Bambi op een horror-manier voorlezen, Woezel en Pip interactie laten hebben met Dolfje het weerwolfje, hemzelf in het verhaal verwerken met wat hij op dat moment aan het doen is enz.
"Dolfje het weerwolfje liep door het park en was op zoek naar de geheimzinnige man die meer over weerwolven wist.
Daar onder de boom bij het vijvertje zag hij een schimmige schaduw en Mini-ToT zat bij papa in z'n nek te hijgen met z'n snotterige neus. Langzaam liep Dolfje naar de boom toe."![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk, dat we als vaders best wel gelijk zijnMooi man!
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey ToT.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe mij maar gebakken koeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik refereerde aan de TT. Koffie gvd heb ik het vorige topic al om gegild. Je loopt achterquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ow!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik refereerde aan de TT. Koffie gvd heb ik het vorige topic al om gegild. Je loopt achter![]()
![]()
Vandaag thuis.quote:Ja, dat kan. Wel even oppassen als je een Teams vergadering hebt...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kantoor lijkt me, thuis kun je ook wel in je blote klote werken natuurlijk!
Dat je niet even opstaat om koffie te halen bijvoorbeeld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Runderrookvlees is toch ook gebakken koe?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ontbijt?Donders! Koffie en vlees!
Als een echte kerel!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Was een keer live op tv.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag thuis.
[..]
Ja, dat kan. Wel even oppassen als je een Teams vergadering hebt...
Dat je niet even opstaat om koffie te halen bijvoorbeeldOkee die reporter die vanuit huis werkte zat niet helemaal in z'n blote kloten; hij had wel een onderbroek aan!
![]()
![]()
Ik dacht dat dat gerookt was?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Runderrookvlees is toch ook gebakken koe?![]()
![]()
Het is koe.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: