Dat belastingklimaat is natuurlijk wel aantrekkelijk. Die heeft er ook wel een paar moeten aftikken daar in Saudi Arabië. Prima, van de zomer een stap gunnen zolang hij maar blijf spelen zoals gisteren. Dan heb je een hele goede aan 'm.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Kroes en Mike zitten lekker te appen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Ach alsof wij precies weten hoe dit gegaan is..
Als hij er mede aan bijdraagt dat we 2e worden dan mag hij in de zomer via de voordeur onder luid applaus naar Monaco.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat belastingklimaat is natuurlijk wel aantrekkelijk. Die heeft er ook wel een paar moeten aftikken daar in Saudi Arabië. Prima, van de zomer een stap gunnen zolang hij maar blijf spelen zoals gisteren. Dan heb je een hele goede aan 'm.
Uiteraard inclusief portret aan de helden muur. Ik acht de kans wel een stuk groter met Henny dan zonder. Alleen al wie moet je er neerzetten als van den Boomen weer eens een dagje dom kijkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij er mede aan bijdraagt dat we 2e worden dan mag hij in de zomer via de voordeur onder luid applaus naar Monaco.
Nee eens, hij is een sleutelspeler in het systeem van Farioli op dit moment, maar dan moet dat gelazer ook nu wel over zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief portret aan de helden muur. Ik acht de kans wel een stuk groter met Henny dan zonder. Alleen al wie moet je er neerzetten als van den Boomen weer eens een dagje dom kijkt.
Mokio?
Als dit al van iemand met zijn ervaring en statuur komt, hoe kun je dan nog iets verwachten van de guppies.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Nou ja, de aanvoerdersband niet willen dragen, niet meejuichen bij de goals, bij de wissel klappen alsof het je laatste pot was en geen ereronde lopen zijn wel feitelijkheden. Een aanvoerder onwaardig, dit zal hoe dan ook wel zijn geloofwaardigheid in de kleedkamer aantasten
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Kroes en Mike zitten lekker te appen.
Daarom ben ik voor nu ook heel blij met hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet het Farioli nageven, hij blijft wel de resultaten halen.
Fabrizio had ook al een pre-here we go.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is Verweij niet gewoon enorm zuur dat hij geen hele goede Ajax ingang meer heeft, en zijn vrindje Duk nu een talkshow heeft?
Lucht gekregen van Monaco die informeert, helemaal opgeblazen in de media. Hendo wilt er niet over praten dus geeft aanvoerdersband af zodat die geen interviews hoeft te doen.
Telegraaf gaat helemaal knettergek en maakt het allemaal nog wat sappiger en trekt het vervolgens weer allemaal in nadat het clicks quotum behaald is.
Ik heb ook geen idee hoe dit gegaan is, maar zoiets als dit zou me ook niet verbazen. Beide niet, Mike en telegraaf, maar ook Hendo mocht het echt zo gegaan zijn.
quote:Victor Edvardsen (25) is momenteel in de Johan Cruijff ArenA om overstap naar Ajax af te ronden. Ajax hoopt papierwinkel op tijd rond te krijgen om langverwachte linksbuiten mee te kunnen laten doen in de klassieker tegen Feyenoord zondag
prima. Hopelijk zondag speelklaarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Go Ahead Eagles-revelatie in Amsterdam om transfer naar Ajax af te ronden
[..]
Sky meldde het ook al vanmorgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fabrizio had ook al een pre-here we go.
Iets zegt me dat hij ook nogal pissig is door het uitblijven van versterkingen en het zelfs zwakker worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Ach alsof wij precies weten hoe dit gegaan is..
Ze zullen wel weer ergens een vinkje vergeten...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Go Ahead Eagles-revelatie in Amsterdam om transfer naar Ajax af te ronden
[..]
SIEMERINKEDquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer ergens een vinkje vergeten...
Zelfs met 1 punt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:39 schreef Red_85 het volgende:
Die 3 punten van vorige week, had je gewoon de tussenronde kunnen overslaan.
Voor straf 2 extra wedstrijden die het einde kunnen zijn.
Stukje Windows 3.1quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer ergens een vinkje vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |