Niet teveel eer he, zo moeilijk is het niet om die tune af te stoffen. Ben benieuwd of Bert van der Veer er royalties voor heeft gehad 😜quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
Naar ik begrepen heb duurt de comeback van Jessica niet langer dan een maand. Met de afleveringen die deze week op Videoland al verschenen zijn zitten we al op de helft, dus meer dan Julian een nieuwe dochter bezorgen zal er niet in zitten vrees ik.
Hoewel ik deze schrijvers er ook gerust voor aan zie om Jessica in haar allerlaatste scène te pletter te laten rijden op d'r motor omdat ze moet uitwijken voor een lieveheersbeestje. Ik verwacht in elk geval dat we na haar vertrek (zowel dood als levend) ons afvragen: "was híer al die heisa om?"
Dat gezegd hebbende: Fons Merkies heeft wel uitmuntend werk geleverd met die prachtige pianoversie van de GTST-tune onder de herenigingHet was bijna alsof ze Ronald Schilperoort voor deze ene scène hebben laten terugkeren om zijn magische touch nog eens te laten horen.
(Jammer alleen van dat eeuwige cymbal-schraapje op het allerlaatst bij de fade-out.)
Moeilijk is het niet, maar het is lange tijd een zeldzaamheid geweest. Sinds het huwelijksaanzoek van Henk aan Laura is het melodietje een handvol keren gebruikt, en dan nog niet eens volledig. Dit is voor het eerst sinds 27 september 2010 (!!!) dat de volledige melodie nog eens te horen is geweest, en op zo'n manier dat ik mij weer eens afvraag waarom Fons Merkies nooit veel moeite lijkt te steken in zijn scoremuziek. Er zitten soms mooie toevalstreffers bij, maar het is vooral meer van hetzelfde. Dit was oprecht een verademing en liftte de scène op een mooie manier op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:33 schreef Japepk het volgende:
[..]
Niet teveel eer he, zo moeilijk is het niet om die tune af te stoffen. Ben benieuwd of Bert van der Veer er royalties voor heeft gehad 😜
Het ding is dat het vooraf niet bekend had mogen worden dat Katja zou terugkeren (er was een heel protocol opgesteld), maar Sneunieuws had het ontdekt en toen moest de productie er wel mee naar buiten komen. Dus ja, gezien de hype die er ontstond is het povertjes, maar feitelijk had er geen hype mogen zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds slappe hap dat het maar voor een maandje is. Hebben ze daar nou zo over gehypet de afgelopen maanden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bekende bootscenes!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Dutch_view het volgende:
De classics zijn gewoon heel leuk, Ludo die tussen Nina en Morris stookt
Dennis de verstokte alcoholist
Volgende week begint seizoen 17 op RTL Lounge
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
In februari keert er nog een oude bekende terug in de serie...Vergeet dit niet, al was het een poos later in 2010.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:22 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Vergeet dit niet, al was het een poos later in 2010.....Nah, dat was een gevalletje van breaking the fourth wall, aangezien dit toen de drie meest bekende acteurs uit de serie waren die inmiddels overleden waren in het echte leven. Dit was een manier van de makers om hen tijdens het jubileum op gepaste wijze te herdenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het wel een goede verhaallijn gevonden als er nu iets mis was gegaan met Laura.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Dacht even gisterenavond, dit zijn de laatste minuten van Laura in GTST, maar gelukkig...
https://thetvdb.com/serie(...)/seasons/official/14 deze websitequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Zijn er nog websites op internet te vinden waar je van de alle/oudere GTST-afleveringen een synopsis kan vinden per aflevering? Vroeger had je de website Bierdopje.com die tot seizoen 31 liep, maar helaas is deze site ten einde gekomen.|
Ik zou graag de synopsissen van seizoen 14 en 15 willen lezen. Kan dat nog ergens?
Ook was ik benieuwd of de scene van Lucas die voor het eerst politieagent Aysen ontmoet tijdens zijn rit in Ludo's sportwagen ergens nog te vinden is. De nieuwe verhaallijn begon op het moment dat hij weer bij was gekomen na het verlies van zijn geliefde Edwin.
Thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:50 schreef Bpalma het volgende:
[..]
https://thetvdb.com/serie(...)/seasons/official/14 deze website
Of Elisa, doordat ze te dicht bij de deur staat wanneer deze ontploft door een cobra. En dan komt Shanti op de begrafenis met het kind van Rik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 04:46 schreef Alicia76 het volgende:
oke, Laura moet dus snel exit. Bah. Niemand die op haar verhaallijn zit te wachten. WEGGG. En verder mogen er wel meer mensen dood gaan in GTST. Zoals Nola bv. Laat Nola sterven. Dat is realistisch.
Zit ff op die website te grasduinen en dit blijft voor mij wel de classic van de 'tv-gids tekstjes';quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |