Laura hoeft niet snel exit maar het is elke keer hetzelfde duwt Henk van zich weg en vervolgens ligt ze op de grond omdat ze der medicatie niet optijd inneemt in de afgelopen twee seizoen al wel 3 tot 4x hetzelfde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 04:46 schreef Alicia76 het volgende:
oke, Laura moet dus snel exit. Bah. Niemand die op haar verhaallijn zit te wachten. WEGGG. En verder mogen er wel meer mensen dood gaan in GTST. Zoals Nola bv. Laat Nola sterven. Dat is realistisch.
Vandaag gekeken op RTL Lounge, mooie afleveringquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zit ff op die website te grasduinen en dit blijft voor mij wel de classic van de 'tv-gids tekstjes';
De haat jegens Ludo groeit gestaag. Ludo geeft Nick tijdens een persconferentie de schuld van de sigarettensmokkel. Robert en Bing houden Ludo verantwoordelijk voor Dennis' toestand. Morris raakt steeds gefrustreerder en denkt dat zijn relatie met Nina verpest is door Ludo. In de Rozenboom dreigt het moordspel een levensechte wending te krijgen.
En Nina die die nog even tegen haar vader snauwt: "Ik wou dat je DOOD was!"quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zit ff op die website te grasduinen en dit blijft voor mij wel de classic van de 'tv-gids tekstjes';
De haat jegens Ludo groeit gestaag. Ludo geeft Nick tijdens een persconferentie de schuld van de sigarettensmokkel. Robert en Bing houden Ludo verantwoordelijk voor Dennis' toestand. Morris raakt steeds gefrustreerder en denkt dat zijn relatie met Nina verpest is door Ludo. In de Rozenboom dreigt het moordspel een levensechte wending te krijgen.
Hadden een relatie, Ludo zat toen nog in zijn bad badguy fase dus toen ze iets heel duurs van hem kapot had gemaakt werd ze mishandeld en vastgehouden in de paardenstal.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:30 schreef DjVero het volgende:
Ik volg het niet via Videoland, dus stoeipoes Jessica heeft net een aantal keer gewipt met Julian, maar de scène in de Rozenboom tussen haar en Ludo bracht mij in verwarring: wat is haar historie met Ludo geweest?
Als ik zomaar een willekeurige reactie lees, is het wel erg jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:44 schreef GTST2021 het volgende:
Wat een bende is het daar zeg https://gtstcourant.com/puinhoop-bij-gtst-verhaallijnen-afgekapt/ Wel een eervolle vermelding weer, @:Frey!
quote:En wat te denken van Stefano, die ineens weer een ‘zus’ heeft in plaats van een ‘nicht’ (Nina)?
Hij begon als zoon en toen als broer van Ludo, dus sinds wanneer is hij opnieuw weer een zoon geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich hebben Stefano en Nina altijd wel de broer-zus band gehouden, ookal bleek het biologisch anders te zitten. Viel me wel op dat toen Stefano terugkeerde en hij opnieuw voorgesteld moest worden bij karakters, dit nooit vernoemd werd. Net zoals Rosie en die gast in die witte outfit die allebei vroegen of hij 'familie' van Ludo was. Dit werd ook steeds met een algemene 'ja, familie' beantwoordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik zomaar een willekeurige reactie lees, is het wel erg ja
[..]
Dit vond ik vooral pijnlijk in het verhaal: — “Ook de creative producer, Idse Grotenhuis, zou zijn conclusies eens moeten trekken. In 2021 zei hij nog tegen De Telegraaf dat hij niet verwachtte nog jaren aan boord te blijven bij GTST: “Het is goed voor de serie om op dit soort posities eens in de zoveel tijd te wisselen.” Die tijd is nu echt aangebroken. —quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik zomaar een willekeurige reactie lees, is het wel erg ja
[..]
Nou ja, open en bloot. Op een rioolfansite. Johan Derksen roept ook elke dag dat de premier moet aftreden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Dit vond ik vooral pijnlijk in het verhaal: — “Ook de creative producer, Idse Grotenhuis, zou zijn conclusies eens moeten trekken. In 2021 zei hij nog tegen De Telegraaf dat hij niet verwachtte nog jaren aan boord te blijven bij GTST: “Het is goed voor de serie om op dit soort posities eens in de zoveel tijd te wisselen.” Die tijd is nu echt aangebroken. —
Zo open en bloot, daar zullen ze blij mee zijn bij Endemol - dat er steeds zo hard wordt uitgehaald. Ik ben het er wel volledig mee eens, daar niet van :’)
Videoland begon later met uitzenden, toen was Lounge al 2 jaar bezig met “Classics”quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:22 schreef Dutch_view het volgende:
Bij RTL Lounge maken ze er een potje van qua volgorde met GTST classics![]()
De clifhanger van seizoen 16 zenden ze te vroeg uit, Ludo wordt neergeschoten en de daaropvolgende aflevering loopt hij weer vrolijk rond op kantoor![]()
Ook het trouwen van Jef is te vroeg uitgezonden. Complete chaos![]()
En waarom loopt Videoland 2 seizoenen achter met de classics?
Aah oke dat wist ik niet. Maar je zou als Videoland gelijk kunnen trekken aangezien VL en RTL een soort van één pot nat is. Als je een aflevering mist (of nu doordat RTL aflevering 3208 niet uitzend maar 2x 3209quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:10 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Videoland begon later met uitzenden, toen was Lounge al 2 jaar bezig met “Classics”
Het tempo op Videoland helpt ook helaas niet. 1 "nieuwe" aflevering per dag, dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Aah oke dat wist ik niet. Maar je zou als Videoland gelijk kunnen trekken aangezien VL en RTL een soort van één pot nat is. Als je een aflevering mist (of nu doordat RTL aflevering 3208 niet uitzend maar 2x 3209![]()
) , dan moet je dus 2 jaar wachten voordat je het kunt zien
Dat klopt niet helemaal: Videoland is in de zomer van 2017 begonnen met de 'Classics', toen 3 afleveringen op een dag. Later (ik dacht vanaf seizoen 2 of 3) zijn ze overgegaan naar één aflevering per dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:10 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Videoland begon later met uitzenden, toen was Lounge al 2 jaar bezig met “Classics”
En de vraag is dan ook of dat het tegen die tijd bij Videoland wel is opgelost. Toen met de kerstaflevering van seizoen 14 liep het zowel op Lounge als later bij Videoland mank qua releasevolgorde. Zelfde met bijvoorbeeld de laatste drie afleveringen van seizoen 2 van Kees & Co: de volgorde zou moeten zijn De kat van de buren -> Rampen -> Je leeft maar twee keer, maar zowel op Videoland als bij elke herhaling op Lounge is het Je leeft maar twee keer -> De kat van de buren -> Rampen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Aah oke dat wist ik niet. Maar je zou als Videoland gelijk kunnen trekken aangezien VL en RTL een soort van één pot nat is. Als je een aflevering mist (of nu doordat RTL aflevering 3208 niet uitzend maar 2x 3209![]()
) , dan moet je dus 2 jaar wachten voordat je het kunt zien
Wel slecht dat er niemand daar zit op te letten, zal wel een grotendeels geautomatiseerd proces zijn. En contact opnemen heeft ook weinig nut. Daarom is het vervelend dat je niet op Videoland kunt terugvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal: Videoland is in de zomer van 2017 begonnen met de 'Classics', toen 3 afleveringen op een dag. Later (ik dacht vanaf seizoen 2 of 3) zijn ze overgegaan naar één aflevering per dag.
RTL Lounge begon in 2019 met de 'Classics', eerst 's avonds om 21:30 uur, later is het verschoven naar de vroege ochtend maar altijd twee afleveringen per dag, waardoor Lounge langzaam inliep op Videoland. Gedurende seizoen 9 is Lounge definitief voorbijgestoken en sindsdien is die voorsprong alleen nog maar groter geworden.
[..]
En de vraag is dan ook of dat het tegen die tijd bij Videoland wel is opgelost. Toen met de kerstaflevering van seizoen 14 liep het zowel op Lounge als later bij Videoland mank qua releasevolgorde. Zelfde met bijvoorbeeld de laatste drie afleveringen van seizoen 2 van Kees & Co: de volgorde zou moeten zijn De kat van de buren -> Rampen -> Je leeft maar twee keer, maar zowel op Videoland als bij elke herhaling op Lounge is het Je leeft maar twee keer -> De kat van de buren -> Rampen.
Het eerste seizoen deden ze er 3 per dag, dat was veel lekkerder kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Het tempo op Videoland helpt ook helaas niet. 1 "nieuwe" aflevering per dag, dat schiet niet op.
O, dat wist ik niet! Veel beter, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het eerste seizoen deden ze er 3 per dag, dat was veel lekkerder kijken.
Er was toen eerst tijdje pauze na seizoen 1 en toen seizoen 2 startte ging het naar 1 per dag. Heb bij Videoland nog navraag gedaan, maar kreeg nietszeggend antwoord dat het er nu 1 was. Waarom niet duidelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:30 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet! Veel beter, ja.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:21 schreef NedKelly het volgende:
Spoiler want VidoelandIk vind haar zo kut. Van mij had ze weg mogen blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💚Jordy💚
Die hele verhaallijn is echt heel raar en out of character.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind haar zo kut. Van mij had ze weg mogen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |