abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217148589
Je kunt al raden waar de zomerclif mee te maken heeft, denk dat Laura het lootje gaat leggen. Of zou dat nog wat langer de tijd krijgen. Met de snelheid zoals ze nu verhaallijnen afkappen kan het ook volgende week al afgelopen zijn zonder afgemaakt einde. Henk is tenslotte al de deur uit. Voor Laura is er niet veel meer te beleven nu ze aan het aftakelen is, beter gelijk 'de pleister er af' dan maar....kunnen er tenminste weer veel puberverhaallijntjes komen en nog meer nieuw talent aan de cast worden toegevoegd die natuurlijk allemaal gaan TikTokken of hoe zal het dit keer heten in GTST, of ze gaan weer een andere podcast of vlog maken. Ik zag de opkomst van meer jeugd in de serie al geleidelijk aan weer verkeerd gaan. En nu zijn we weer op het punt waar we de vorige keer waren: klagende kijkers en dalende kijkcijfers, en wellicht weer aanpassingen. Hopelijk duurt dat dit keer niet te lang....
Allemaal cabaretteketet!
pi_217153898
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt al raden waar de zomerclif mee te maken heeft, denk dat Laura het lootje gaat leggen. Of zou dat nog wat langer de tijd krijgen.
Ze zullen dat rekken tot 1 oktober, om daarmee ''de meest emotionele jubileumaflevering ooit'' neer te zetten. Dat is feitelijk een no brainer. Daarbij, toen Boulefart twee weken geleden een item maakte over het overlijden van Bruni Heinke werd ook Bartho geïnterviewd in het Endemol-gebouw. Die zal daar niet enkel voor een quote'je over Bruni zijn geweest, dus die heeft opnames gehad. De opnames lopen inmiddels zo'n vijf maanden voor op uitzending, en als je dan de maanden juni/juli/augustus overslaat komt dat perfect overeen. En voor wie of wat zou Jef nog kunnen terugkeren naar Meerdijk? Juist, (een afscheid van) Laura.

Ook geheel toevallig was Reinout Oerlemans net in die periode even terug in Nederland. Hoegenaamd voor een pitch bij Netflix en gesprekken over een nieuwe film, maar de timing is opmerkelijk. Daarnaast was hij in zijn interview bij Eva Jinek opmerkelijk positief over zijn tijd bij GTST en gaf hij aan gestopt te zijn met te vechten tegen het Arnie-imago... Als ze Arnie en daarmee Reinout nog één keer willen terughalen is dit wel hét moment. Want inderdaad, ik denk niet dat Laura nog vijf jaar meegaat.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217153906
Erg scherp inderdaad. Zou allemaal kunnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217165315
Wat een *** is het nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217166879
Weet niet of dit het goede forum is voor mijn vraag, maar hier mijn vraag.

Ben sinds kort begonnen op Videoland met het kijken van Goede Tijden, Slechte Tijden Classics. Dit bevat tot nu toe 14 seizoenen en elke dag komt er een nieuwe aflevering erbij. Dus ook tijdens de zomerstop en in het weekend.
Tot welke seizoen zal dit lopen? Tot het laatste huidige seizoen?
Hoeveel seizoenen zijn het er nu, 35 of 54? Want op Videoland en NLZIET zie ik dat het laatste seizoen 54 is? Maar als het gestart is in 1990 hoe kom je dan aan 54 seizoenen?
Wanneer wordt best de spin of Nieuwe Tijden gekeken of staat dit los van GTST?

Alvast bedankt.
pi_217168366
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 17:04 schreef Ace90ace het volgende:
Weet niet of dit het goede forum is voor mijn vraag, maar hier mijn vraag.

Ben sinds kort begonnen op Videoland met het kijken van Goede Tijden, Slechte Tijden Classics. Dit bevat tot nu toe 14 seizoenen en elke dag komt er een nieuwe aflevering erbij. Dus ook tijdens de zomerstop en in het weekend.
Tot welke seizoen zal dit lopen? Tot het laatste huidige seizoen?
Hoeveel seizoenen zijn het er nu, 35 of 54? Want op Videoland en NLZIET zie ik dat het laatste seizoen 54 is? Maar als het gestart is in 1990 hoe kom je dan aan 54 seizoenen?
Wanneer wordt best de spin of Nieuwe Tijden gekeken of staat dit los van GTST?

Alvast bedankt.
Videoland hanteert een andere telling, daarom is elk ‘nieuw’ seizoen opgedeeld in 2 seizoenen. Raar is het zeker, maar er zijn dus ‘gewoon’ 35 seizoenen en geen 54.
pi_217170709
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:08 schreef GTST2021 het volgende:
Wat een *** is het nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegrijpelijk inderdaad.

SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217172678
Janine met haar wijnpodcast, het is gewoon lachwekkend en ook nog eens saai.
pi_217172814
Het wordt echt slecht zeg
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:42:03 #235
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217177830
Met wat ze nu bieden aan verhaal, zou ik bijna zelf het verhaal willen schrijven om te kijken of ik het beter kan. Geen idee hoe je in dat schrijversteam komt, maar mij lijkt het een leuke baan. Mede bepalen wat er in de serie gaat gebeuren en waar duizenden mensen naar kijken, is op zich een hele eer. De schrijvers van nu lijken wel hun reet af te vegen aan de kladjes die ze produceren. Alsof de bron der inspiratie en originaliteit allang droog staat, maar het salaris toch wel binnenkomt iedere maand. Waarom dan nog je best doen?

Omdat de kijker beter verdient! Het wordt steeds luier, slapper, goedkoper en oppervlakkiger. En dat binnen een soapserie! Een soort televisie dat toch al niet bekend staat om de geniale plots. Zelfs al keken er maar honderd mensen, dan nog moet je zorgen dat je programma er staat! Geef je publiek een reden om te kijken. Waar kijken jullie momenteel voor? Alleen omdat je verbetering wilt zien of niet? Dat het weer een keer spannend, ontroerend of op zijn minst amusant is om naar te kijken.

Weet je wat amusant is om te kijken? De podcasts van Janine! In het echt zou er geen hond naar omkijken, maar in Meerdijk? Enorm publiek! En wat te denken over de hilarische vlogs van Steef, waarmee hij Nola probeert af te pakken? Duizenden kijkers! Wat fantastisch, maar alleen in fictie. In het echt zou Steef zijn eigen vriendenkring niet eens kunnen overhalen om naar die zwakzinnige meuk te kijken! Hoe kunnen schrijvers verwachten dat de kijker dit serieus neemt? Zeker als ze zelf hele delen van een verhaal buiten beeld laten plaatsvinden, waar de kijker dan slechts indirect van hoort. Zo werkt het niet! Laat het ZIEN! Geen aannames van "zo is het gebeurd" of "ik ontvang net een berichtje dat...". Als kijker wil je getuige zijn van belangrijke momenten binnen een verhaallijn.

De verhaallijnen komen zo snel als dat ze weer gaan, met een nadruk op flauwekulproblemen voor tussendoor. Wie is op dit moment amusant om naar te kijken, als personage? Bij iedere nieuwe aanzet denk ik al haast van: "Oh nee, gaan ze nu DIT doen?! Serieus?!" Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken. Stefano een joint laten roken. :N Als dit is hoe ze deze troep schrijven, dan verklaart dat veel, maar houdt het lekker even buiten de serie!

Rest mij nog om te vermelden dat ik "het busje met Tamara" deze keer helaas niet in mijn verhaal kwijt kon. Jammer, het typeert seizoen 35 enorm! Het leerde ons dat gemakzuchtig ALTIJD nog luier kan en dat moeiteloos ook een manier is om afleveringen te vullen. Zelfs langlopende verhaallijnen zijn er niet veilig voor! Laat dit niet ook typerend zijn voor seizoen 36! Ik overweeg nu al zomerstop te gaan houden, met de flauwekul die we op het moment geserveerd krijgen.

P.s. Ah kijk, toch nog "het busje" erin geschreven. Komt altijd onverwachts. Mooi! Stiekem ging dit hele stukje erover...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 25-03-2025 18:04:21 ]
  dinsdag 25 maart 2025 @ 18:16:39 #236
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217178220
Personages in gtst die dronken of high zijn, dat wordt altijd zo ontzettend slecht neergezet. Maar dat was 20 jaar geleden niet beter.

Ik ben vooral een hatewatcher geworden, elke scène weer hoop dat er iemand iets ergs overkomt, dat er tenminste wat gebeurt.
pi_217178255
Zit er voorlopig niet in, het kabbelt naar het eind van dit seizoen. Volgens mij is de clif dit jaar ook weer zo achterlijk vroeg nog in het seizoen net als vorig jaar waar na we weer maanden zonder GTST zitten. Nu is dat misschien een verademing, maar reken er maar niet op dat het na de zomerstop beter wordt want dat is dan ook al gedraaid dus gaan we vrolijk verder met voortkabbelen met wokeness verhaallijntjes die wel eerst de goedkeuring van Peter 'Woke' van der Vorst moeten krijgen want het moet natuurlijk ook wel inclusief genoeg zijn. Zo niet, dan wordt het contract niet meer verlengd na einde contract periode...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217179677
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk inderdaad.

SPOILER
Ze hebben hem niet eens gebeld!!!
SPOILER
pi_217180845
SPOILER
pi_217181010
Ik snap niets van die Andrea, die was er ineens maar wat is zijn achtergrond en wat komt hij doen? Een van de vele vraagtekens die er zijn bij het huidige GTST.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
SPOILER
Echt slordig weer dit. Ze doen maar wat tegenwoordig daar!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:23:07 #241
346653 Ceviche
pi_217181746
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_217182083
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:23 schreef Ceviche het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:51:27 #243
346653 Ceviche
pi_217182149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
SPOILER
Hahaha ja dat is zeker waar ja :D
pi_217191340
Ik zit na lange tijd weer een GTST te kijken, en wat is dat voor een onzin met al die jongeren die vloggen? Is er echt iemand in die onzin geinteresseerd?

Laten we hopen dat Janine niet is gedrogeerd en verkracht door die wijn gozer, daar zitten we ook niet op te wachten.

En wat is die bedoeling van die dochter van Jessica? Die woont nu met al die vloggers in dat huis ofzo?

Weet Julian nu al dat het zijn dochter is? Ze woont met die Demi geloof ik, die is dus haar zus weet ze dit al?
  donderdag 27 maart 2025 @ 02:43:40 #245
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_217192988
Julian weet het, de dochter niet.
Julian en Jessica hebben afgesproken het "als ze er klaar voor is" oid te vertellen.

Dus ik neem aan dat het via een offscreen appje van Jessica gebeurt ofzo.
Schapen zijn relax.
pi_217192990
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:27:24 #247
346653 Ceviche
pi_217193597
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 02:49 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_217194591
En wat NYC street sounds...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:25:24 #249
346653 Ceviche
pi_217195031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef freaky40 het volgende:
En wat NYC street sounds...
1 sirene en dan ben je er. Blijkbaar. :')
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:00:13 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217195277
Ter vergelijking nu in de classics op videoland van 20 jaar geleden zijn Nick en Charlie zogenaamd in las vegas en dat zag er niet beter of slechter uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')