Gefeliciteerd alvast.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beterschap makker. Ik heb het al sinds dinsdag flink te pakken. En morgen wordt moeders 60.
Achquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beterschap makker. Ik heb het al sinds dinsdag flink te pakken. En morgen wordt moeders 60.
Ben bang dat het etentje op een later moment zal moeten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Hopelijk voel je je morgen weer uitstekend
Ik, sinds ik een paar jaar geleden 260 EUR boete kreeg voor te hard rijden ben ik zo braaf als de netenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Wie rijdt er hier allemaal precies honderd op de snelweg?
ik had jou niks gegund de afgelopen weken, maar beterschap!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je op een snelweg begevenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Chocolademelk was vroeger alleen voor de rijken
Ik rijd 120, behalve op stukken waar trajectcontrole de norm is of waar het te druk is om hard te rijden. Of de weken waarin de politie zegt meer boetes uit te delen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik rij altijd op de GPS maar had een boete nou weer ik dus niet wat precies honderd is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik, sinds ik een paar jaar geleden 260 EUR boete kreeg voor te hard rijden ben ik zo braaf als de neten
Sim racer @ChevyCapricequote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik rijd ook altijd onder de maximumsnelheid; alleen rijd ik amper.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik, sinds ik een paar jaar geleden 260 EUR boete kreeg voor te hard rijden ben ik zo braaf als de neten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |