SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oeh ja daar heb ik nog wat van! Morgen komt er toch een nieuwe zakquote:
Moet Vlinder ook wel eens bakkenbaarden opplakken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in kaiser Wilhelm I en zn bakkebaarden
Ah kijk, onze huisartiest in da housequote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet Vlinder ook wel eens bakkenbaarden opplakken?
Ik zie me zelf niet echt als artiest/kunstenaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah kijk, onze huisartiest in da house
wel lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is trouwens wčl iets waar je tien kilo van in huis kunt halen. Ook niet verstandig, okee.
Van bakkebaarden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is trouwens wčl iets waar je tien kilo van in huis kunt halen. Ook niet verstandig, okee.
Hopelijk stoot ze een potje nagellak om dat nog open stondquote:
Jaweeeeeelquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie me zelf niet echt als artiest/kunstenaar
Dat zal haar lerenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk stoot ze een potje nagellak om dat nog open stond
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk stoot ze een potje nagellak om dat nog open stond
quote:Toen journalisten hem vroegen of hij dat wel zomaar kan beweren, zei de president: "Omdat ik gezond verstand heb en helaas hebben veel mensen dat niet."
En dat die dan ook nog over je jurkje heenvaltquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat gun je worst enemy nog niet
Etto Krokettoquote:
Kwastjes van bakkebaarden?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Hier is opeens het 'bedrijfsrestaurant' failliet, dus moesten broodjes bestellen voor de lunch. Bij de bakker bart een broodje pittige kip was, best lekker
Ga geen Whiskas voeren aan mn kat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een blik whiskas
Ja logisch. Helicopter, vliegtuig. Heel divers allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
TrumpDiversiteit was de oorzaak van de heli/vliegtuigcrash.
Was alleen niet echt pittigquote:
Heb ineens zin in krentenbollen, die kocht ik vaak bij Bakker Bartquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was alleen niet echt pittigKwam misschien ook omdat ik hem zonder saus had besteld
Ik had het echt al jaren niet meer op eigenlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ineens zin in krentenbollen, die kocht ik vaak bij Bakker Bart
mja, dit is een beetje een neplokkertje: je bent hoe dan ook veel meer geld kwijt.. kan je beter zelf je lunch maken 2xquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg een thuisbezorgd voucher van 5 euro als ik deze week (morgen dus) lunch bestel bij ze. Bakker Bart is alvast het enige betaalbare wat erbij zit. Dat LaPlace is echt insane en Bagels & Beans ook. Die rekenen prijzen, dat durven ze op Schiphol nog niet eens.
Ja van de week waren er ook al collega's die bij de subway hadden besteld, ben je ook zo 15 euro kwijt voor een broodjequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg een thuisbezorgd voucher van 5 euro als ik deze week (morgen dus) lunch bestel bij ze. Bakker Bart is alvast het enige betaalbare wat erbij zit. Dat LaPlace is echt insane en Bagels & Beans ook. Die rekenen prijzen, dat durven ze op Schiphol nog niet eens.
En LaPlace heeft, tenzij dat veranderd is, ook geen eten dat die prijzen ook maar enigszins waard is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat is natuurlijk wel zo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dit is een beetje een neplokkertje: je bent hoe dan ook veel meer geld kwijt.. kan je beter zelf je lunch maken 2x
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En LaPlace heeft, tenzij dat veranderd is, ook geen eten dat die prijzen ook maar enigszins waard is.
Die weten het vooral heel goed te marketenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En LaPlace heeft, tenzij dat veranderd is, ook geen eten dat die prijzen ook maar enigszins waard is.
Daar kom ik ook nooit meer vanwege de prijzen, tenzij het de enige optie is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van de week waren er ook al collega's die bij de subway hadden besteld, ben je ook zo 15 euro kwijt voor een broodje
het is leuk als je toevalligerwijs toch al van plan was wat te bestellen..quote:
laatste keer dat ik er was (en das heel lang geleden) was het wel echt lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het geeft wat gewicht aan 400 rollen pleepapier he. Picnic met de dieplader voor de deur en zoquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
het is leuk als je toevalligerwijs toch al van plan was wat te bestellen..
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ook altijd zo kansloos als ze in Nederland "Broodje BLT" verkopen.
DAT IS DE GARNERING idioot
quote:Een BLT-sandwich is een variant van de sandwich waarvan de naam verwijst naar de hoofdingrediënten Bacon (spek), Lettuce (sla) en Tomato (tomaat). Deze drie componenten worden geserveerd tussen twee sneetjes met mayonaise bestreken brood of toast[1].
Dat zeg ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |