SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ben ook zo;n miep die zegt 'oooh da's geen probleem!' en dan later hoor je dat de bamboe wel heel droog stondquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel veel teveel gevraagd voor gewoon buren.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
Stiekem één caaf aan twee kanten in een andere kleur verven zodat de Cavia-inspectie denkt dat je er twee hebt als ze af en toe door het raam naar binnen turen.
Mja ik ben ook zo iemand die altijd "ja geen probleem hoor!" zegt als de buren om hulp vragen met huisdieren of planten. Maar wil dat dan ook helemaal perfect doen en ben er volgens de hele dag mee bezig (in m'n hoofd in ieder geval)quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook zo;n miep die zegt 'oooh da's geen probleem!' en dan later hoor je dat de bamboe wel heel droog stondZe hadden zo'n druppelsysteem op het balkon, maar ik had op een gegeven moment even de aarde gevoeld en die was overal kurkdroog. Maar ze hebben geen tuinslang, alleen een regenton. Maar dat waren tig plantenbakken. Heb ze nog wel elke dag water gegeven, maar daar is geen beginnen aan in de zomer met je gieter. Alles stond vol in de zon.
Ben me een partij druk geweest die twee weken.
Ik krijg wel mooie cadeautjes ervoor enzo, maar ik was het van de zomer wel beu. Ook omdat ze daarvoor ook al anderhalve week weg waren geweest.
En de andere buurvrouw vroegen ze liever niet, want die had eens de deur naar de woonkamer opengelaten en toen was er flink gereld door de katten. Dus wel een opsteker dat ze liever mij vragen, maar ik heb weleens in bed gelegen dat ik dacht 'heb ik die deur wel dicht gedaan?' en dat ik om twaalf uur in m'n pyjama nog ging checken. Dat is niet goed hoor.
Dat is wel slimquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had tijdens het eerste keer op de buurkat passen wat vergeten, toen zei m'n buurvrouw naderhand toen ze me er opnieuw voor vroeg heel tactisch: zal ik je nog even alles een keer laten zien?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zelf dingen bedenken.
M'n buren hadden in december voor het eerst vier dagen voor de cavia's gezorgd. Die man had regelmatig gezegd dat ze vroeger ook cavia's en konijnen hadden. Staat ie bij mij 'Moeten ze geen natvoer?' Ehm. Wat.
En ik liet zien wat ze allemaal aan groentes kregen. O jee, was toch best veel.
JONGEN IK HEB TWEE WEKEN LANG KOTS EN KAK VAN JE KATTEN STAAN SCHEPPEN EN BOENEN.
Ik had wel even de zenuwen of het goed zou gaan. Heb gezegd 'gooi de hooiruif en voerbak maar vol'. En makkelijke groentes, zoals witlof en komkommer en wortel en paprika.
Ze leven nog, maar heb er wel buikpijn van gehad
En wat hebben we hiervan geleerd?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stond net bij een stel liften te wachten. De ene knop zag er wat mishandeld uit, de andere hing los en scheef, was van een compleet ander type en hing met vier grote stukken ducktape aan de muur.
Schept vertrouwen.
Ik koos voor de mishandelde knop.
Ik leef nog.
Dat ik de volgende keer m'n gereedschap mee moet nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat hebben we hiervan geleerd?
Ik zie je daar al staan.. met dichtgeknepen ogen beide knoppen een halve minuut inspecteren, en dan op hoop van zegen drukkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stond net bij een stel liften te wachten. De ene knop zag er wat mishandeld uit, de andere hing los en scheef, was van een compleet ander type en hing met vier grote stukken ducktape aan de muur.
Schept vertrouwen.
Ik leef nog.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je daar al staan.. met dichtgeknepen ogen beide knoppen een halve minuut inspecteren, en dan op hoop van zegen drukken
Al die opmerkingen zou ik dan ook niet zo van gediend zijn. Gewoon volgende keer bamboe dood laten gaan en de deur open laten. Hebben die beesten mooi de ruimte en vragen ze jou nooit weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook zo;n miep die zegt 'oooh da's geen probleem!' en dan later hoor je dat de bamboe wel heel droog stondZe hadden zo'n druppelsysteem op het balkon, maar ik had op een gegeven moment even de aarde gevoeld en die was overal kurkdroog. Maar ze hebben geen tuinslang, alleen een regenton. Maar dat waren tig plantenbakken. Heb ze nog wel elke dag water gegeven, maar daar is geen beginnen aan in de zomer met je gieter. Alles stond vol in de zon.
Ben me een partij druk geweest die twee weken.
Ik krijg wel mooie cadeautjes ervoor enzo, maar ik was het van de zomer wel beu. Ook omdat ze daarvoor ook al anderhalve week weg waren geweest.
En de andere buurvrouw vroegen ze liever niet, want die had eens de deur naar de woonkamer opengelaten en toen was er flink gereld door de katten. Dus wel een opsteker dat ze liever mij vragen, maar ik heb weleens in bed gelegen dat ik dacht 'heb ik die deur wel dicht gedaan?' en dat ik om twaalf uur in m'n pyjama nog ging checken. Dat is niet goed hoor.
Och arme poezewoes. Die weet niet wat der overkomtquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of ze nou raar blaast of raar spint of beide tegelijk maar ze is aan het genieten. Dit kreeg ze ook nooit. Natvoer dus.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of ze nou raar blaast of raar spint of beide tegelijk maar ze is aan het genieten. Dit kreeg ze ook nooit. Natvoer dus.
Ja preciesquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik ben ook zo iemand die altijd "ja geen probleem hoor!" zegt als de buren om hulp vragen met huisdieren of planten. Maar wil dat dan ook helemaal perfect doen en ben er volgens de hele dag mee bezig (in m'n hoofd in ieder geval)
Die had gewoon honger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:03 schreef Ygritte het volgende:
Die van mij kon als hij nukkig/boos was trouwens ook eten met heel veel lawaai. Dan maakte die altijd een heel hard OHMNOMNOMNOM OHHHNOMNOMNOM geluid
Nee, dan had ik ze wel naar de opvang gebracht want dat is een flinke klus en dan moet je ook de caafs vangen enzo, en dat zie ik alweer voor me dat ie ze laat donderen. Maar die opvang is niet goedkoop en het was december rond het vriespunt, en ze staan daar in een stal. Dus dan maak ik me daar weer zorgen omquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel slimen ook gewoon oprecht fijn voor jou als je iets was vergeten en het wel echt goed wil doen
[..]vier dagen ook echt
dan heeft ie geen eens de kooi hoeven schoon te maken, gok ik?
Zijn toch je kindjes heik wil tegenwoordig niet weten hoe het gaat als ik weg ben, of er moet iets aan de hand zijn. Anders ga ik mn dieren missen
Wel verleidelijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die opmerkingen zou ik dan ook niet zo van gediend zijn. Gewoon volgende keer bamboe dood laten gaan en de deur open laten. Hebben die beesten mooi de ruimte en vragen ze jou nooit weer
Bamboe eerst dood laten gaan, en dan de pot compleet doorweekt achterlaten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die opmerkingen zou ik dan ook niet zo van gediend zijn. Gewoon volgende keer bamboe dood laten gaan en de deur open laten. Hebben die beesten mooi de ruimte en vragen ze jou nooit weer
Welke eeuw is het?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Schept vertrouwen.
Ik leef nog.
Goeie. Maar nee. Vooral een eigen mening en een bloedhekel aan borstelen hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die had gewoon honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of een assertiviteitstestquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik had een half uur geleden een afspraak bij de psycholoog. Maar nog niets gehoord. Misschien is dit een zelfstandig werken uurtje.
"Hij zit hier al drie dagen, hoe lang gaan we deze test nog laten doorlopen?"quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een assertiviteitstest
Ik zie net dat ik wel een bevestiging heb gehad van de afspraak, maar niet de standaard herinnering die ze een paar dagen van te voren sturen. Dus iets is er misgegaan. Maar ik heb niets gehoord. Even een mailtje gestuurd en dan ga ik maar naar huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een assertiviteitstest
Is dat online ofzo, die afspraken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik wel een bevestiging heb gehad van de afspraak, maar niet de standaard herinnering die ze een paar dagen van te voren sturen. Dus iets is er misgegaan. Maar ik heb niets gehoord. Even een mailtje gestuurd en dan ga ik maar naar huis.
Nee. Ik zat in de wachtkamer, maar er is hier geen receptie om een vraag te kunnen stellen. Had ook geen zin om te bellen, want het kantoor zit ook weer ergens anders geloof ik dus dat is dan weer een estafette van wachten en doorverbinden. En had niet zo'n zin om in een wachtkamer in de wacht te hangen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat online ofzo, die afspraken?
Gaat via Fok!forumquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat online ofzo, die afspraken?
Den trap zijt goedt vôr ‘t hartquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat hebben we hiervan geleerd?
12 verdiepingen is meer goed voor een hartaanval.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Den trap zijt goedt vôr ‘t hart
Snotverquote:
quote:
Klinkt als een prima mini-workoutquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
12 verdiepingen is meer goed voor een hartaanval.
Zonder hobbels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even een landingsbaan scheren
Wachtceptionquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in de wachtkamer, maar er is hier geen receptie om een vraag te kunnen stellen. Had ook geen zin om te bellen, want het kantoor zit ook weer ergens anders geloof ik dus dat is dan weer een estafette van wachten en doorverbinden. En had niet zo'n zin om in een wachtkamer in de wacht te hangen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
Krabpaal is ook wel goed gekeurd. Kort filmpje. https://imgur.com/a/moLZ2Ko
Maar wel om er heen te gaan een half uur in de wachtkamer te zitten een conclusie te maken en dan maar weer naar huis te gaan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in de wachtkamer, maar er is hier geen receptie om een vraag te kunnen stellen. Had ook geen zin om te bellen, want het kantoor zit ook weer ergens anders geloof ik dus dat is dan weer een estafette van wachten en doorverbinden. En had niet zo'n zin om in een wachtkamer in de wacht te hangen.
Voor de ambulancebroeders die mogen reanimeren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als een prima mini-workout
Ik weet niet wat ze nog hadden kunnen doen, als de tent om 17:00 dichtgaat daar? Even snel een kwartiertje vragen hoe het gaat, koffie opdrinken en weg?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel om er heen te gaan een half uur in de wachtkamer te zitten een conclusie te maken en dan maar weer naar huis te gaan?
Oh ja…. 5 uur dicht zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze nog hadden kunnen doen, als de tent om 17:00 dichtgaat daar? Even snel een kwartiertje vragen hoe het gaat, koffie opdrinken en weg?
Ik ben inmiddels teruggebeld en er is een nieuwe afspraak. Er is wat fout gegaan in het systeem blijkbaar.
Deze constatering was hier ook net gespreksonderwerpquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
Het is half 6 en nog licht buiten.
High five.
* Doet gordijnen dicht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze constatering was hier ook net gespreksonderwerp![]()
Langerrrrr lichttttttt
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
High five.
Dit valt onder mijn coulance policy. Als het nog een keer gebeurt stuur ik wel een factuurtje dan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja…. 5 uur dicht zijn.
Ik verwacht adequate compensatie van verloren tijd en energie. 120% van je uurtarief zou op z’n minst redelijk zijn![]()
Dat is een grove overschatting van mijn weekinvulling.quote:Jij hebt ook dingen te doen en places to go
Het begint weer normaal te wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
High five.
Mooi plaatjequote:
Nou ja de wolken gaan net de andere kant opquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het einde van de wereld eraan zit te komen
Ik hoop dat je niet alleen maar in bed ligt. Dus dingen te doen. Bietje fokken, koken, zwabberen, lezen, studeren. Whatever. Minder grote dingen tellen ook als dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit valt onder mijn coulance policy. Als het nog een keer gebeurt stuur ik wel een factuurtje dan.
[..]
Dat is een grove overschatting van mijn weekinvulling.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:28 schreef Ygritte het volgende:
@:Ama voor 9 maanden heb je wel een grote poes
Jeeejquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh vandaag is de Tulsi hearing![]()
Ik moet nog een stapel negatieven scannen. En nog een paar ontwikkelen. En ik heb er al weken de energie niet meer voor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet alleen maar in bed ligt. Dus dingen te doen. Bietje fokken, koken, zwabberen, lezen, studeren. Whatever. Minder grote dingen tellen ook als dingen.
Scheelt alweer bijna een uur vergeleken met 21/12quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze constatering was hier ook net gespreksonderwerp![]()
Langerrrrr lichttttttt
Bijna 1:20 zelfs. 9:00:03 tegen 7:41:55 hier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scheelt alweer bijna een uur vergeleken met 21/12
Is dit de activatie zin van een Russische sleeper agent die hier lurkt?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna 1:20 zelfs. 9:00:03 tegen 7:41:55 hier.
Ik vraag wel af en toe aan Siri wat het weer isquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Yo mede nerds… iemand IOS en into het weer? ‘Weatherscope: weerradar AI’ is vandaag gratizzzz voor de rest van je leven (kost anders 25 euro per jaar). Als je hem opstart krijg je een melding of je hem gratis wil. Krijg je die melding niet, dan de app ff opnieuw opstarten.
Er is ook een android variant, maar weet niet of die ook gratizzzzz is.
Ik roep @UitStraling even, die is er altijd als de kippen bij als er aanbiedingen zijn. Hoe goedkoper het product, hoe beter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Yo mede nerds… iemand IOS en into het weer? ‘Weatherscope: weerradar AI’ is vandaag gratizzzz voor de rest van je leven (kost anders 25 euro per jaar). Als je hem opstart krijg je een melding of je hem gratis wil. Krijg je die melding niet, dan de app ff opnieuw opstarten.
Ik heb geen iPhone. Alleen een weersteen in de achtertuin.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Alleen als jij die agent bentquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit de activatie zin van een Russische sleeper agent die hier lurkt?
https://uienradar.mediocre.nl/ Dit is nog steeds mijn favoriet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik gebruik meestal gewoon buienradar.nl om te kijken wat voor weer het is/gaat worden. Is voor mijn werk wel handig om te weten.
Die is nerdje, vindt appels stomquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik roep @:uitstraling even, die is er altijd als de kippen bij als er aanbiedingen zijn. Hoe goedkoper het product, hoe beter.
Zo een van ‘is de steen nat, dan regent het’quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen iPhone. Alleen een weersteen in de achtertuin.
*Popcorntquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
High five.
Ja zo een.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo een van ‘is de steen nat, dan regent het’
Ja halloquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/c3o6gkNRBks?si=_S06GGoCHOvP_tJ0
Ik mijd dat ding gewoon met heel veel succes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?
Komt jouw username van Big time ?quote:
Retourtje Hoorn was 10 jaar terug 22 euroquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat is de trein duur
En dan vinden ze het raar dat mensen de auto blijven pakken.
het is klaagkat. die doet of hij iets nog niet wist om toch ergens over te kunnen klagenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?
Nee, mijn username komt gewoon van iets randoms wat in mijn opkwamquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt jouw username van Big time ?
Dit woont rentevrij in mijn hoofd, dus ik moet de vraag even stellen
Ja, nee oke.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, mijn username komt gewoon van iets randoms wat in mijn opkwam
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is klaagkat. die doet of hij iets nog niet wist om toch ergens over te kunnen klagen
quote:
Ja sorryquote:
johquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Zonder weekend abonnement was het anders wel een duur geintje om steeds naar Solo te reizen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me echt heel goed geïnformeerd.quote:
Geen probleemquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me echt heel goed geïnformeerd.
Dank daarvoor.
Joeeeeequote:Bumperkleven: vanaf ¤380, oplopend tot wel ¤900 (afhankelijk van afstand en snelheid)
@rival wel dus blijkbaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 1 februari gaan de boetebedragen weer omhoog
@:Rival
@:wereldgozer (geen idee of je boetes rijdt, eigenlijk)
quote:
quote:
"Jamaar agent, vanuit enkelbijtertjesperspectief is 20 centimeter best een heel eind hoorquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Jamaar agent, vanuit enkelbijtertjesperspectief is 20 centimeter best een heel eind hoor"
NEGENHONDERDEURO...quote:
Krijg je geen OV-kaart vanuit je werk?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het even uitgerekend. Een gloednieuwe brommer van zo'n ~5000 euro + verzekering, verdien ik in twee en een half jaar terug als ik dat doe ipv OV naar mn werk nemen.
@IJsdraakjequote:
Of je koopt een vierde hands jetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het even uitgerekend. Een gloednieuwe brommer van zo'n ~5000 euro + verzekering, verdien ik in twee en een half jaar terug als ik dat doe ipv OV naar mn werk nemen.
Nope.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je geen OV-kaart vanuit je werk?
heb je er nog 1 in de tuin staan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je koopt een vierde hands jet
Wat is je reistijd met een brommer in vergelijking met het OV (zonder vertraging) ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
zijn die brommers zoveel duurder geworden sinds ik 16 was?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Das ook stomquote:
en vooral..... hoeveel houd je van alle regenbuien die je op je kop gaat krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is je reistijd met een brommer in vergelijking met het OV (zonder vertraging) ?
Voor wie?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt alvast maandelijks sparen
Helm op en regencapequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vooral..... hoeveel houd je van alle regenbuien die je op je kop gaat krijgen
Die krijg je ook over je heen bij van en naar het station lopenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vooral..... hoeveel houd je van alle regenbuien die je op je kop gaat krijgen
jij moet sparen voor de staatskasquote:
Ja, aangezien het hier 3 kwart jaar herfst is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik draag al voldoende onvrijwillig af voor de staatskasquote:
van hier naar de bus en van bus naar trein raak ik niet zo doorweekt als alleen al die 20km naar het station met de brommertquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijg je ook over je heen bij van en naar het station lopen
Geen commentaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht voor jou, omdat je weinig geduld hebt in het verkeer
En met een 2e hands van 2500 o.i.d.? Scheelt wel altijd dat gezeik met OV dat niet rijdt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Eén keer de helft. (uur vs half uur)quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is je reistijd met een brommer in vergelijking met het OV (zonder vertraging) ?
Ik kreeg 2 weken terug achter elkaar 4 boetes binnen die nog van December waren voor parkeren omdat ik in de veronderstelling was dat die parkeerapp werkte, maar blijkbaar deed 'ie dat dus nietquote:
Jij zou een goede motorrijdster zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen commentaar.
Maar ik let tenminste wel op in het verkeer en ik probeer niet al rijdend mn jas uit te trekken achter het stuur, zodat ik bijna tegen een langzaam rijdende vrachtwagen aan knal.
EDIT: Ik lees niet goedquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen commentaar.
Maar ik let tenminste wel op in het verkeer en ik probeer niet al rijdend mn jas uit te trekken achter het stuur, zodat ik bijna tegen een langzaam rijdende vrachtwagen aan knal.
Brommer is uur en OV half uur?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eén keer de helft. (uur vs half uur)
A win is a winquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eén keer de helft. (uur vs half uur)
Ik val met motor en al omver.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zou een goede motorrijdster zijn
Dat was 40 jaar geleden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn die brommers zoveel duurder geworden sinds ik 16 was?
Gewoon naar de ZLM-goden gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef Grotetijd het volgende:
Dat in combinatie met dat ze gisteren besloten om mij toch maar geen geld uit te keren na 7!! Maanden heen en weer gebel/gemail n.a.v een ongeluk waarbij een dronken Pool tegen mijn geparkeerde auto aanreed, heeft mij besloten om een nieuwe verzekeringsmaatschappij om te zoeken.
De schoen uitrusten met een rode bokshandschoen die auto's naar de rechterbaan kan knallenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat onnodig links rijden eens aangepakt wordt.
28quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was 40 jaar geleden?
Dus netjes op je snelheid lettenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik draag al voldoende onvrijwillig af voor de staatskasJij vast ook.
Ja mama.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus netjes op je snelheid letten
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val met motor en al omver.
Ben op aanraadden van moeders naar de maatschappij gegaan waar zij zit en beviel eigenlijk al-tijd wel goed.quote:
Mag dat niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen commentaar.
Ik vind een combinatie vooral heel lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stap gewoon de trein in. Lekker honderdveertig knallen, pint aan de kop, en op een gegeven moment ben ik wel thuis YOLO
Goed plan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De schoen uitrusten met een rode bokshandschoen die auto's naar de rechterbaan kan knallen
Gewoon zo eentje tochquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val met motor en al omver.
Het eerste vast wel, denk dat iedereen het tweede niet zo leuk vindt.quote:
Ik hou het wel bij de schoen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon zo eentje toch![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je gewoon niet meer autorijdenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken terug achter elkaar 4 boetes binnen die nog van December waren voor parkeren omdat ik in de veronderstelling was dat die parkeerapp werkte, maar blijkbaar deed 'ie dat dus niet![]()
En 3 dagen terug kreeg ik een bekeuring voor onverzekerd rijden omdat m'n verzekering een foutje hadden gemaakt en een rekening niet hadden verwerkt. Dus daar ging m'n geld zo van "YEET" en natuurlijk toen ik de verzekering had gebeld en had gezegd van joh, ik heb gewoon betaald dit is jullie probleem was 't "Ja maar helaas kunnen wij niet tegen het RDW zeggen dat teruggedraaid moet worden"
Dat in combinatie met dat ze gisteren besloten om mij toch maar geen geld uit te keren na 7!! Maanden heen en weer gebel/gemail n.a.v een ongeluk waarbij een dronken Pool tegen mijn geparkeerde auto aanreed, heeft mij besloten om een nieuwe verzekeringsmaatschappij om te zoeken.
(ik moest gisteren foto's meesturen en een offerte van de schadereparatie omdat ze het ein-de-lijk wilde afronden. Maar die offerte heb ik allang niet meer omdat we nooit zijn overgegaan tot daadwerkelijke reparatie omdat de auto weg ging nog voor ik de schade liet repareren (zat veel te twijfelen want was een auto van 400 euro) en dus besloten ze, zonder offerte kunnen wij niks. En dat was 7 maanden mailen/bellen)
als jij graag tegen een vrachtwagen aan knalt moet je dat vooral doen natuurlijkquote:
De ZLM is bij mij al een kleine 7 jaar aan het bedenken hoe ze me nog meer geld kunnen gevenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben op aanraadden van moeders naar de maatschappij gegaan waar zij zit en beviel eigenlijk al-tijd wel goed.
Maar vorig jaar kwamen de eerste scheuren toen ze een auto niet wilde verzekeren WA+ omdat zij vonden dat de auto dat niet waard was. En daarna kwam het constante getouwtrek na een aanrijding buiten mijn schuld om, en nu denk ik fuck de koekoek jullie krijgen mijn 7 tientjes per maand all-risk niet meer
Hoe ziet een auto van 400 euro eruit?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken terug achter elkaar 4 boetes binnen die nog van December waren voor parkeren omdat ik in de veronderstelling was dat die parkeerapp werkte, maar blijkbaar deed 'ie dat dus niet![]()
En 3 dagen terug kreeg ik een bekeuring voor onverzekerd rijden omdat m'n verzekering een foutje hadden gemaakt en een rekening niet hadden verwerkt. Dus daar ging m'n geld zo van "YEET" en natuurlijk toen ik de verzekering had gebeld en had gezegd van joh, ik heb gewoon betaald dit is jullie probleem was 't "Ja maar helaas kunnen wij niet tegen het RDW zeggen dat teruggedraaid moet worden"
(ik moest gisteren foto's meesturen en een offerte van de schadereparatie omdat ze het ein-de-lijk wilde afronden. Maar die offerte heb ik allang niet meer omdat we nooit zijn overgegaan tot daadwerkelijke reparatie omdat de auto weg ging nog voor ik de schade liet repareren (zat veel te twijfelen want was een auto van 400 euro) en dus besloten ze, zonder offerte kunnen wij niks. En dat was 7 maanden mailen/bellen)
Het heeft mogelijk wielen en stoelenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ziet een auto van 400 euro eruit?
Prima meidquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon niet meer autorijden
Spannendquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het heeft mogelijk wielen en stoelen
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja maar serieus 5000 voor een nieuwe brommer??quote:
Dank voor deze visuele presentatie.quote:
Ik wil een elektrische, want ik kan wel laden op m'n werk maar niet tanken. En geen scooter want dat vind ik waardeloos rijden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met een 2e hands van 2500 o.i.d.? Scheelt wel altijd dat gezeik met OV dat niet rijdt.
En hoezo betaal je 70 euro per maand voor all risk, voor een auto van 400 euro?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ah oke... ja nee dan snap ik de 5000 al iets meerquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil een elektrische, want ik kan wel laden op m'n werk maar niet tanken. En geen scooter want dat vind ik waardeloos rijden.
Ik heb er over nagedacht.
Een E-scooter voor 800 euro? Moet wel echt een keigoeiproduk zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
hoewel deze nog geen 1000 euro is
https://www.ggmmoebel.com(...)p2rDV7EaAmlmEALw_wcB
Oke, iets minder erg dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef Grotetijd het volgende:
Een auto van 400 euro ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat een verhalen. Zou er een youtubekanaal over beginnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef Grotetijd het volgende:
Een auto van 400 euro ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Staat ie elke dag halverwege stil.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
hoewel deze 1000 euro is
https://www.ggmmoebel.com(...)p2rDV7EaAmlmEALw_wcB
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Wat een verhalen. Zou er een youtubekanaal over beginnen.
Je kan ook best prima A>B barreltjes kopen, als je maar je eisen wat bijstelt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, iets minder erg dan ik verwacht had
dat staat ie sowieso... want dan issie op zn werk... gaat ie na het werken de ander helft rijdenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat ie elke dag halverwege stil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik zie liever foodreviewsquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik rij sws nooit met jas aanquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eerste vast wel, denk dat iedereen het tweede niet zo leuk vindt.
Vespaquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar serieus 5000 voor een nieuwe brommer??
Omdat hij niet met geld om kan gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoezo betaal je 70 euro per maand voor all risk, voor een auto van 400 euro?
stoelverwarming op standje barbecuequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rij sws nooit met jas aan
zelfs die zie ik voor 4000 staan... en goedkoperquote:
ik wel. in de winter ook handschoenen en bivakmuts er bijquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rij sws nooit met jas aan
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoelverwarming op standje barbecue
Ik ben een koukleum, 21.5 + stoelverwarming op standje bbq.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Verder heb ik de auto meestal op 17-18 graden want anders vind ik het te warm om te rijden
Stuurverwarmingquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel. in de winter ook handschoenen en bivakmuts er bij
heb ik niet op mn fietsquote:
Is die commissie een beetje lekker?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Ik mag ook nooit rijden want dan vindt mijn vriendin het te koudquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum, 21.5 + stoelverwarming op standje bbq.
30%quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is die commissie een beetje lekker?
Een nieuwe benzinescooter van een normaal merk zit je al snel aan de 3k. Heb een hoop elektrische scooters gezien van merken waar ik nog nooit van gehoord heb voor 2.5k tot reguliere maar Chinese merken rond 3k of meer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar serieus 5000 voor een nieuwe brommer??
Doe je toch gewoon aan jouw kant standje lapland, en je vriendin aan haar kant tropical island?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mag ook nooit rijden want dan vindt mijn vriendin het te koud![]()
Deze site is niet bereikbaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.scooterdiscou(...)fiets-hot-grips.html
![]()
Wel duurder dan je hele fjets zelf maar boeie
mijn reactie was nog voor ik wist dat je een e brommert wilde hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een nieuwe benzinescooter van een normaal merk zit je al snel aan de 3k. Heb een hoop elektrische scooters gezien van merken waar ik nog nooit van gehoord heb voor 2.5k tot reguliere maar Chinese merken rond 3k of meer.
Maar ik was niet van plan mijn schuur af te latrn branden tijdens het opladen thuis, en ik wil geen scooter maar een propere brommer.
Dit is een Nederlandse maker, accu gemaakt in Duitsland met voldoende capaciteit met cellen van een degelijk merk. Ziet er nog een beetje leuk uit.
Oh en alles is duur.
19,5 is mijn gewenste rijtemperatuurquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Verder heb ik de auto meestal op 17-18 graden want anders vind ik het te warm om te rijden
Dat zou je denkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon aan jouw kant standje lapland, en je vriendin aan haar kant tropical island?
Die 1,3 miljard moet op de een of andere manier gefinancieerd worden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flitsmeister aan en gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik een suggestie doen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die 1,3 miljard moet op de een of andere manier gefinancieerd worden.
Is dit het begin van het puntmutsenuurtje?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen?
Witte?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dit het begin van het puntmutsenuurtje?
Oh nee beter van niet danquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dit het begin van het puntmutsenuurtje?
Ja dan gaat iedereen extra veel kopen omdat het duurder isquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
Btw verhoging is wel een goed idee voor de economie. Hogere belastingen op aankopen zorgt vast voor een groei in het aantal aankopen.
En dan doen we daarna allemaal zoveel % aan loonsverhoging zodat daarna de producten nog duurder wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
Btw verhoging is wel een goed idee voor de economie. Hogere belastingen op aankopen zorgt vast voor een groei in het aantal aankopen.
Ik zag de inflatie langzaam dalen en was al even bang dat de prijzen minder zouden stijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan gaat iedereen extra veel kopen omdat het duurder is
Ja zou wel heel raar zijn geweest als je straks voor hetzelfde geld dingen kon kopen als een paar maanden geledenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag de inflatie langzaam dalen en was al even bang dat de prijzen minder zouden stijgen.
Laat je door mij niet tegenhoudenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee beter van niet dan
Vennootschapsbelasting was vroeger 46% en is over decennia zo ongeveer gehalveerd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe iedereen continu tegen elke besparing is, maar dat niemand ooit met alternatieven komt.
Een van de bekendere merkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, wist niet dat jij je eigen nagellak had essiehttps://www.bol.com/nl/nl(...)g_0_7.9.ProductTitle
Wat dacht je van de megalomane multinationals die ze zoveel belastingvoordeel geven als een soort smeekbede dat ze niet ergens anders heen gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vennootschapsbelasting was vroeger 46% en is over decennia zo ongeveer gehalveerd.
Komt misschien onverwacht, maar ik weet echt 0,0 van nagellakquote:
Naahhhh joh ècht? Gekkkkkquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt misschien onverwacht, maar ik weet echt 0,0 van nagellak
Klimaat/migratie/subsidies/buitenlandbeleid/ambtenarenapparaat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe iedereen continu tegen elke besparing is, maar dat niemand ooit met alternatieven komt.
Maar dan ben ik dus al heel de tijd essie aan het uitmaken voor nagellakquote:
Dit staat letterlijk in elke etosquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Etos? bestaat dat nog?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk in elke etos
ik ben al zeker een half jaar niet bij een etos binnen geweestquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kunnen we nog wat schrappen bij het wetenschappelijk onderwijs zodat ASML straks nog meer buitenlanders binnen moet halen waar we over kunnen klagen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van de megalomane multinationals die ze zoveel belastingvoordeel geven als een soort smeekbede dat ze niet ergens anders heen gaan
Zelfs ik ken dit merkquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, ik koop er weleens watquote:
Ik kom eigenlijk nooit bij de etosquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij de etos
Wat is er Modiequote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs ik ken dit merkOh zie nu pas dat die zo heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Omdat er geen in de buurt zitquote:
quote:De essie® original heeft een handig breed uitlopend kwastje
Jaja..quote:
Wow!quote:
Jaquote:
Ik heb wel dik en lang haarquote:
Hoe gaat het met poezebeest?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
10 kilo kattenvoer besteld.Jammer dat die kleine zakken in verhouding zo duur zijn. 2 kilo is 20 euro en 10 kg is 40 euro.
De lovie dovie essie kwastquote:
10 Kilo!? Wil je genoeg hebben tot dat 't beestje overlijd of zoquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
10 kilo kattenvoer besteld.Jammer dat die kleine zakken in verhouding zo duur zijn. 2 kilo is 20 euro en 10 kg is 40 euro.
Mijn haar is alleen niet kauwgomballenrozequote:
Het zal je misschien helpen om te weten dat je eten kan doseren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
10 Kilo!? Wil je genoeg hebben tot dat 't beestje overlijd of zo
En de laatste 9,7 kg is oud en taai en slap enquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
je bent zelf een blik whiskasquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
Claptongodquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
She puts on her make up
And brushes her long blond hair
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar is alleen niet kauwgomballenroze
Maar 10 kilo in 1 keer naar binnen schrokken, dat lukt denk ik onze grootste bodemloze putten nog nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Is wel heiligschennis in deze sc. Eten kopen en het heel lang niet eten. Maar toch.
Ettoooooo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een blik whiskas
Wachtquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal je misschien helpen om te weten dat je eten kan doseren.
@4EverBlackEyedquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar 10 kilo in 1 keer naar binnen schrokken, dat lukt denk ik onze grootste bodemloze putten nog niet
Echt heel gek hequote:
Kiepquote:
Ja wtfquote:
Noem je essie d'r kwastje nou kut?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leugens. De essie kwastjes zijn kut
Van die mensen die hun eten in porties doenquote:
Niet gewoon 500 Gram spaghetti en 500 gram gehakt + een pot saus bereiden en op etenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die mensen die hun eten in porties doen
Echt hequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je essie d'r kwastje nou kut?
Ik weet niet wat Fogueville is, maar in Foqueville kun je altijd nog wat schranzen om weer op normaal kirby niveau te komenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vandaag echt ondermaats gepresteerd met eten. Vanochtend waren de wasa crackers op, op één na. Ik ben niet toegekomen aan het laatste bruine bolletje van m'n lunch. Was m'n meegenomen tussendoortje vergeten door het afspraakgedoe vanmiddag. En ik vergat net ook de helft van m'n avondeten.__!
Ik moet buiten de gracht slapen van Fogueville vanavond denk ik.
Zekerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je essie d'r kwastje nou kut?
Om mee te schilderen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |