SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ben ook zo;n miep die zegt 'oooh da's geen probleem!' en dan later hoor je dat de bamboe wel heel droog stondquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel veel teveel gevraagd voor gewoon buren.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
Stiekem één caaf aan twee kanten in een andere kleur verven zodat de Cavia-inspectie denkt dat je er twee hebt als ze af en toe door het raam naar binnen turen.
Mja ik ben ook zo iemand die altijd "ja geen probleem hoor!" zegt als de buren om hulp vragen met huisdieren of planten. Maar wil dat dan ook helemaal perfect doen en ben er volgens de hele dag mee bezig (in m'n hoofd in ieder geval)quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook zo;n miep die zegt 'oooh da's geen probleem!' en dan later hoor je dat de bamboe wel heel droog stondZe hadden zo'n druppelsysteem op het balkon, maar ik had op een gegeven moment even de aarde gevoeld en die was overal kurkdroog. Maar ze hebben geen tuinslang, alleen een regenton. Maar dat waren tig plantenbakken. Heb ze nog wel elke dag water gegeven, maar daar is geen beginnen aan in de zomer met je gieter. Alles stond vol in de zon.
Ben me een partij druk geweest die twee weken.
Ik krijg wel mooie cadeautjes ervoor enzo, maar ik was het van de zomer wel beu. Ook omdat ze daarvoor ook al anderhalve week weg waren geweest.
En de andere buurvrouw vroegen ze liever niet, want die had eens de deur naar de woonkamer opengelaten en toen was er flink gereld door de katten. Dus wel een opsteker dat ze liever mij vragen, maar ik heb weleens in bed gelegen dat ik dacht 'heb ik die deur wel dicht gedaan?' en dat ik om twaalf uur in m'n pyjama nog ging checken. Dat is niet goed hoor.
Dat is wel slimquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had tijdens het eerste keer op de buurkat passen wat vergeten, toen zei m'n buurvrouw naderhand toen ze me er opnieuw voor vroeg heel tactisch: zal ik je nog even alles een keer laten zien?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zelf dingen bedenken.
M'n buren hadden in december voor het eerst vier dagen voor de cavia's gezorgd. Die man had regelmatig gezegd dat ze vroeger ook cavia's en konijnen hadden. Staat ie bij mij 'Moeten ze geen natvoer?' Ehm. Wat.
En ik liet zien wat ze allemaal aan groentes kregen. O jee, was toch best veel.
JONGEN IK HEB TWEE WEKEN LANG KOTS EN KAK VAN JE KATTEN STAAN SCHEPPEN EN BOENEN.
Ik had wel even de zenuwen of het goed zou gaan. Heb gezegd 'gooi de hooiruif en voerbak maar vol'. En makkelijke groentes, zoals witlof en komkommer en wortel en paprika.
Ze leven nog, maar heb er wel buikpijn van gehad
En wat hebben we hiervan geleerd?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stond net bij een stel liften te wachten. De ene knop zag er wat mishandeld uit, de andere hing los en scheef, was van een compleet ander type en hing met vier grote stukken ducktape aan de muur.
Schept vertrouwen.
Ik koos voor de mishandelde knop.
Ik leef nog.
Dat ik de volgende keer m'n gereedschap mee moet nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat hebben we hiervan geleerd?
Ik zie je daar al staan.. met dichtgeknepen ogen beide knoppen een halve minuut inspecteren, en dan op hoop van zegen drukkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik stond net bij een stel liften te wachten. De ene knop zag er wat mishandeld uit, de andere hing los en scheef, was van een compleet ander type en hing met vier grote stukken ducktape aan de muur.
Schept vertrouwen.
Ik leef nog.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je daar al staan.. met dichtgeknepen ogen beide knoppen een halve minuut inspecteren, en dan op hoop van zegen drukken
Al die opmerkingen zou ik dan ook niet zo van gediend zijn. Gewoon volgende keer bamboe dood laten gaan en de deur open laten. Hebben die beesten mooi de ruimte en vragen ze jou nooit weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook zo;n miep die zegt 'oooh da's geen probleem!' en dan later hoor je dat de bamboe wel heel droog stondZe hadden zo'n druppelsysteem op het balkon, maar ik had op een gegeven moment even de aarde gevoeld en die was overal kurkdroog. Maar ze hebben geen tuinslang, alleen een regenton. Maar dat waren tig plantenbakken. Heb ze nog wel elke dag water gegeven, maar daar is geen beginnen aan in de zomer met je gieter. Alles stond vol in de zon.
Ben me een partij druk geweest die twee weken.
Ik krijg wel mooie cadeautjes ervoor enzo, maar ik was het van de zomer wel beu. Ook omdat ze daarvoor ook al anderhalve week weg waren geweest.
En de andere buurvrouw vroegen ze liever niet, want die had eens de deur naar de woonkamer opengelaten en toen was er flink gereld door de katten. Dus wel een opsteker dat ze liever mij vragen, maar ik heb weleens in bed gelegen dat ik dacht 'heb ik die deur wel dicht gedaan?' en dat ik om twaalf uur in m'n pyjama nog ging checken. Dat is niet goed hoor.
Och arme poezewoes. Die weet niet wat der overkomtquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of ze nou raar blaast of raar spint of beide tegelijk maar ze is aan het genieten. Dit kreeg ze ook nooit. Natvoer dus.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of ze nou raar blaast of raar spint of beide tegelijk maar ze is aan het genieten. Dit kreeg ze ook nooit. Natvoer dus.
Ja preciesquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik ben ook zo iemand die altijd "ja geen probleem hoor!" zegt als de buren om hulp vragen met huisdieren of planten. Maar wil dat dan ook helemaal perfect doen en ben er volgens de hele dag mee bezig (in m'n hoofd in ieder geval)
Die had gewoon honger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:03 schreef Ygritte het volgende:
Die van mij kon als hij nukkig/boos was trouwens ook eten met heel veel lawaai. Dan maakte die altijd een heel hard OHMNOMNOMNOM OHHHNOMNOMNOM geluid
Nee, dan had ik ze wel naar de opvang gebracht want dat is een flinke klus en dan moet je ook de caafs vangen enzo, en dat zie ik alweer voor me dat ie ze laat donderen. Maar die opvang is niet goedkoop en het was december rond het vriespunt, en ze staan daar in een stal. Dus dan maak ik me daar weer zorgen omquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel slimen ook gewoon oprecht fijn voor jou als je iets was vergeten en het wel echt goed wil doen
[..]vier dagen ook echt
dan heeft ie geen eens de kooi hoeven schoon te maken, gok ik?
Zijn toch je kindjes heik wil tegenwoordig niet weten hoe het gaat als ik weg ben, of er moet iets aan de hand zijn. Anders ga ik mn dieren missen
Wel verleidelijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die opmerkingen zou ik dan ook niet zo van gediend zijn. Gewoon volgende keer bamboe dood laten gaan en de deur open laten. Hebben die beesten mooi de ruimte en vragen ze jou nooit weer
Bamboe eerst dood laten gaan, en dan de pot compleet doorweekt achterlaten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die opmerkingen zou ik dan ook niet zo van gediend zijn. Gewoon volgende keer bamboe dood laten gaan en de deur open laten. Hebben die beesten mooi de ruimte en vragen ze jou nooit weer
Welke eeuw is het?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Schept vertrouwen.
Ik leef nog.
Goeie. Maar nee. Vooral een eigen mening en een bloedhekel aan borstelen hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die had gewoon honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of een assertiviteitstestquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik had een half uur geleden een afspraak bij de psycholoog. Maar nog niets gehoord. Misschien is dit een zelfstandig werken uurtje.
"Hij zit hier al drie dagen, hoe lang gaan we deze test nog laten doorlopen?"quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een assertiviteitstest
Ik zie net dat ik wel een bevestiging heb gehad van de afspraak, maar niet de standaard herinnering die ze een paar dagen van te voren sturen. Dus iets is er misgegaan. Maar ik heb niets gehoord. Even een mailtje gestuurd en dan ga ik maar naar huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een assertiviteitstest
Is dat online ofzo, die afspraken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik wel een bevestiging heb gehad van de afspraak, maar niet de standaard herinnering die ze een paar dagen van te voren sturen. Dus iets is er misgegaan. Maar ik heb niets gehoord. Even een mailtje gestuurd en dan ga ik maar naar huis.
Nee. Ik zat in de wachtkamer, maar er is hier geen receptie om een vraag te kunnen stellen. Had ook geen zin om te bellen, want het kantoor zit ook weer ergens anders geloof ik dus dat is dan weer een estafette van wachten en doorverbinden. En had niet zo'n zin om in een wachtkamer in de wacht te hangen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat online ofzo, die afspraken?
Gaat via Fok!forumquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat online ofzo, die afspraken?
Den trap zijt goedt vôr ‘t hartquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat hebben we hiervan geleerd?
12 verdiepingen is meer goed voor een hartaanval.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Den trap zijt goedt vôr ‘t hart
Snotverquote:
quote:
Klinkt als een prima mini-workoutquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
12 verdiepingen is meer goed voor een hartaanval.
Zonder hobbels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even een landingsbaan scheren
Wachtceptionquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in de wachtkamer, maar er is hier geen receptie om een vraag te kunnen stellen. Had ook geen zin om te bellen, want het kantoor zit ook weer ergens anders geloof ik dus dat is dan weer een estafette van wachten en doorverbinden. En had niet zo'n zin om in een wachtkamer in de wacht te hangen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
Krabpaal is ook wel goed gekeurd. Kort filmpje. https://imgur.com/a/moLZ2Ko
Maar wel om er heen te gaan een half uur in de wachtkamer te zitten een conclusie te maken en dan maar weer naar huis te gaan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in de wachtkamer, maar er is hier geen receptie om een vraag te kunnen stellen. Had ook geen zin om te bellen, want het kantoor zit ook weer ergens anders geloof ik dus dat is dan weer een estafette van wachten en doorverbinden. En had niet zo'n zin om in een wachtkamer in de wacht te hangen.
Voor de ambulancebroeders die mogen reanimeren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als een prima mini-workout
Ik weet niet wat ze nog hadden kunnen doen, als de tent om 17:00 dichtgaat daar? Even snel een kwartiertje vragen hoe het gaat, koffie opdrinken en weg?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel om er heen te gaan een half uur in de wachtkamer te zitten een conclusie te maken en dan maar weer naar huis te gaan?
Oh ja…. 5 uur dicht zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze nog hadden kunnen doen, als de tent om 17:00 dichtgaat daar? Even snel een kwartiertje vragen hoe het gaat, koffie opdrinken en weg?
Ik ben inmiddels teruggebeld en er is een nieuwe afspraak. Er is wat fout gegaan in het systeem blijkbaar.
Deze constatering was hier ook net gespreksonderwerpquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
Het is half 6 en nog licht buiten.
High five.
* Doet gordijnen dicht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze constatering was hier ook net gespreksonderwerp![]()
Langerrrrr lichttttttt
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
High five.
Dit valt onder mijn coulance policy. Als het nog een keer gebeurt stuur ik wel een factuurtje dan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja…. 5 uur dicht zijn.
Ik verwacht adequate compensatie van verloren tijd en energie. 120% van je uurtarief zou op z’n minst redelijk zijn![]()
Dat is een grove overschatting van mijn weekinvulling.quote:Jij hebt ook dingen te doen en places to go
Het begint weer normaal te wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
High five.
Mooi plaatjequote:
Nou ja de wolken gaan net de andere kant opquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het einde van de wereld eraan zit te komen
Ik hoop dat je niet alleen maar in bed ligt. Dus dingen te doen. Bietje fokken, koken, zwabberen, lezen, studeren. Whatever. Minder grote dingen tellen ook als dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit valt onder mijn coulance policy. Als het nog een keer gebeurt stuur ik wel een factuurtje dan.
[..]
Dat is een grove overschatting van mijn weekinvulling.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:28 schreef Ygritte het volgende:
@:Ama voor 9 maanden heb je wel een grote poes
Jeeejquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh vandaag is de Tulsi hearing![]()
Ik moet nog een stapel negatieven scannen. En nog een paar ontwikkelen. En ik heb er al weken de energie niet meer voor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet alleen maar in bed ligt. Dus dingen te doen. Bietje fokken, koken, zwabberen, lezen, studeren. Whatever. Minder grote dingen tellen ook als dingen.
Scheelt alweer bijna een uur vergeleken met 21/12quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze constatering was hier ook net gespreksonderwerp![]()
Langerrrrr lichttttttt
Bijna 1:20 zelfs. 9:00:03 tegen 7:41:55 hier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scheelt alweer bijna een uur vergeleken met 21/12
Is dit de activatie zin van een Russische sleeper agent die hier lurkt?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna 1:20 zelfs. 9:00:03 tegen 7:41:55 hier.
Ik vraag wel af en toe aan Siri wat het weer isquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Yo mede nerds… iemand IOS en into het weer? ‘Weatherscope: weerradar AI’ is vandaag gratizzzz voor de rest van je leven (kost anders 25 euro per jaar). Als je hem opstart krijg je een melding of je hem gratis wil. Krijg je die melding niet, dan de app ff opnieuw opstarten.
Er is ook een android variant, maar weet niet of die ook gratizzzzz is.
Ik roep @UitStraling even, die is er altijd als de kippen bij als er aanbiedingen zijn. Hoe goedkoper het product, hoe beter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Yo mede nerds… iemand IOS en into het weer? ‘Weatherscope: weerradar AI’ is vandaag gratizzzz voor de rest van je leven (kost anders 25 euro per jaar). Als je hem opstart krijg je een melding of je hem gratis wil. Krijg je die melding niet, dan de app ff opnieuw opstarten.
Ik heb geen iPhone. Alleen een weersteen in de achtertuin.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:25 schreef Ygritte het volgende:
Alleen als jij die agent bentquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit de activatie zin van een Russische sleeper agent die hier lurkt?
https://uienradar.mediocre.nl/ Dit is nog steeds mijn favoriet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik gebruik meestal gewoon buienradar.nl om te kijken wat voor weer het is/gaat worden. Is voor mijn werk wel handig om te weten.
Die is nerdje, vindt appels stomquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik roep @:uitstraling even, die is er altijd als de kippen bij als er aanbiedingen zijn. Hoe goedkoper het product, hoe beter.
Zo een van ‘is de steen nat, dan regent het’quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen iPhone. Alleen een weersteen in de achtertuin.
*Popcorntquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Jongens.
High five.
Ja zo een.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo een van ‘is de steen nat, dan regent het’
Ja halloquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/c3o6gkNRBks?si=_S06GGoCHOvP_tJ0
Ik mijd dat ding gewoon met heel veel succes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?
Komt jouw username van Big time ?quote:
Retourtje Hoorn was 10 jaar terug 22 euroquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat is de trein duur
En dan vinden ze het raar dat mensen de auto blijven pakken.
het is klaagkat. die doet of hij iets nog niet wist om toch ergens over te kunnen klagenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?
Nee, mijn username komt gewoon van iets randoms wat in mijn opkwamquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt jouw username van Big time ?
Dit woont rentevrij in mijn hoofd, dus ik moet de vraag even stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |