abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:13:33 #76
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_216498114
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 18:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Werkelijk niets hiervan klopt, maar goed, als jij dat gelooft, moet je dat zelf weten
[..]
Waar lees je dat de boeken niet 'voor ons' zijn geschreven?
[..]
Dat heeft wel een bijbelse grond, je hebt niets ontkracht, en wij passen de bijbel niet aan
[..]
Onzinvergelijking
[..]
Dat doen we niet
[..]
Het is geen kerkbeleid
[..]
Wel als ze je ten val willen brengen met een kus
[..]
God heeft inderdaad deze beweging opgericht
[..]
Probeer misschien een begrijpelijke zin te schrijven, dan begrijp ik ook wat je bedoelt want ik kan er geen touw aan vastknopen
[..]
Ik vind jou erg hatelijk overkomen door de dingen die je tegen mij zegt. Ik heb zelden iemand zo vervelend, hatelijk en agressief tegen mij tekeer zien gaan. En ik heb heel wat rare, agressieve mensen in mijn leven meegemaakt, letterlijk sociopaten. Het gevoel dat ik bij jou krijg, is heel negatief en duister.
[..]
Wat is er dan relevant aan je zgn moordpartijen? God oordeelt mensen. Jou en mij ook.
[..]
Dat is 'ie ook. Waarom zou 'ie dat niet zijn? Daar heb je nog geen enkele reden voor geven. Jij verwart steeds affirmaties zonder onderbouwing met 'uitleggen' en 'ontkrachten'.
[..]
Ook bij jezelf?
In je eerste zin lieg je direct alweer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 18:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Werkelijk niets hiervan klopt, maar goed, als jij dat gelooft, moet je dat zelf weten
[..]
Waar lees je dat de boeken niet 'voor ons' zijn geschreven?
[..]
Dat heeft wel een bijbelse grond, je hebt niets ontkracht, en wij passen de bijbel niet aan
[..]
Onzinvergelijking
[..]
Dat doen we niet
[..]
Het is geen kerkbeleid
[..]
Wel als ze je ten val willen brengen met een kus
[..]
God heeft inderdaad deze beweging opgericht
[..]
Probeer misschien een begrijpelijke zin te schrijven, dan begrijp ik ook wat je bedoelt want ik kan er geen touw aan vastknopen
[..]
Ik vind jou erg hatelijk overkomen door de dingen die je tegen mij zegt. Ik heb zelden iemand zo vervelend, hatelijk en agressief tegen mij tekeer zien gaan. En ik heb heel wat rare, agressieve mensen in mijn leven meegemaakt, letterlijk sociopaten. Het gevoel dat ik bij jou krijg, is heel negatief en duister.
[..]
Wat is er dan relevant aan je zgn moordpartijen? God oordeelt mensen. Jou en mij ook.
[..]
Dat is 'ie ook. Waarom zou 'ie dat niet zijn? Daar heb je nog geen enkele reden voor geven. Jij verwart steeds affirmaties zonder onderbouwing met 'uitleggen' en 'ontkrachten'.
[..]
Ook bij jezelf?
Je liegt direct al alles bij elkaar. Ik geef het op en kom wel weer bij je terug op het moment dat je haatpropaganda napapegaait van je sektevriendjes.
Ik kan overal een weerwoord opgeven en vinden dat ik gelijk heb. Jij zal daar dan weer op reageren en vinden dat jij gelijk hebt. Er uitkomen doen we niet. Het is een doelloos.
Maar ik hou je in de gaten snotaap.
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_216498128
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:13 schreef Panterjong het volgende:

[..]
In je eerste zin lieg je direct alweer.
[..]
Je liegt direct al alles bij elkaar. Ik geef het op en kom wel weer bij je terug op het moment dat je haatpropaganda napapegaait van je sektevriendjes.
Ik kan overal een weerwoord opgeven en vinden dat ik gelijk heb. Jij zal daar dan weer op reageren en vinden dat jij gelijk hebt. Er uitkomen doen we niet. Het is een doelloos.
Maar ik hou je in de gaten snotaap.
Ik zie dat het steeds lastiger wordt om nog coherente zinnen te schrijven, veel verder dan gescheld kom je niet meer.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:15:59 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216498145
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik zie dat het steeds lastiger wordt om nog coherente zinnen te schrijven, veel verder dan gescheld kom je niet meer.
Veith's laster t.o.v. Origenes is niet veel beter, wel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216498188
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jazeker wel, je noemde codex sinaiticus een 'gnostische tekst'...

aldus, wat zijn al die gnostische aspecten daarin?
En ik heb je al gezegd wat ik daarmee bedoelde.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:21:37 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216498209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
En ik heb je al gezegd wat ik daarmee bedoelde.
heel leuk, met gnosis heeft het niets te maken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216498224
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
heel leuk, met gnosis heeft het niets te maken
Daar verschillen de meningen over.

Hier worden nog wat voorbeelden genoemd: http://www.verhoevenmarc.be/PDF/GnosticCorruptions.pdf

Verder heb ik op basis van een gebrek aan antwoord de conclusie getrokken dat je niet gelooft dat Jezus de aan de Joden beloofde messias is.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:29:25 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216498320
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hier worden nog wat voorbeelden genoemd: http://www.verhoevenmarc.be/PDF/GnosticCorruptions.pdf

Verder heb ik op basis van een gebrek aan antwoord de conclusie getrokken dat je niet gelooft dat Jezus de aan de Joden beloofde messias is.
Marc Verhoeven :') :')

Verder heb ik op basis van het gegeven dat je leugens verspreidt de conclusie getrokken dat we alles wat je zegt met een zoutmijn dienen in te nemen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:34:36 #83
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_216498380
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je bent toch nog maar een snotjochie met je premature geloof in 1 of andere seniele bioloog waarbij je er van overtuigd bent dat God je een baan hebt gegeven terwijl die Biafra-kkndjes weg laat kwijnen. Echt.... En ik scheld je niet uit voor satanisch ofzo hoor...
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_216498593
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Duidelijk document , bedankt. Het is niet eens van Marc.

https://www.chick.com/products/item?stk=0220 ( https://annas-archive.org/md5/2e732ed693e80cec29f4514804ff334b )

[ Bericht 8% gewijzigd door Alarmonoff op 31-01-2025 20:57:51 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:59:47 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216498685
quote:
Jack Chick :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216498827
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jack Chick :') :')
David Daniels, Jack Chick fan.

The Bible is being changed ...slowly.

Somebody’s been messing with:

Bibles
Bible translators
Bible translation agencies
Churches
Christians
Why?
What is their goal?
What do they hope to accomplish?

See who is behind the gradual changing of modern Bibles. And their plan is almost complete:

One World Bible for One World Religion
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:14:00 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216498846
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:12 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
David Daniels, Jack Chick fan.

The Bible is being changed ...slowly.

Somebody’s been messing with:

Bibles
Bible translators
Bible translation agencies
Churches
Christians
Why?
What is their goal?
What do they hope to accomplish?

See who is behind the gradual changing of modern Bibles. And their plan is almost complete:

One World Bible for One World Religion
Jack Chick was een demagoog en wetenschappelijk gezien analfabeet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216498892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Marc Verhoeven :') :')

Verder heb ik op basis van het gegeven dat je leugens verspreidt de conclusie getrokken dat we alles wat je zegt met een zoutmijn dienen in te nemen.
Dat is de naam van de site, niet van de auteur...

Is er verder nog een reden voor die smilies? Ik weet niet wie Marc Verhoeven is.
pi_216498992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jack Chick was een demagoog en wetenschappelijk gezien analfabeet
Alleen is dat boek niet door Jack geschreven, die heeft er 0% aandeel aan, dat was maar een striptekenaar en geen wetenschapper.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:45:46 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216500432
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is de naam van de site, niet van de auteur...

Is er verder nog een reden voor die smilies? Ik weet niet wie Marc Verhoeven is.
De reden is dat je werkelijk altijd met bagger bronnen komt.

Origenes heeft nooit beweerd wat Veith zegt dat 'ie heeft beweerd, puur en simpel.

Leugens, aldus... en dus: waarom moeten we hem, of jou, vertrouwen inzake deze materie als je met een powerpoinsheet al aantoont laster geen probleem te vinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216500465
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De reden is dat je werkelijk altijd met bagger bronnen komt.

Origenes heeft nooit beweerd wat Veith zegt dat 'ie heeft beweerd, puur en simpel.

Leugens, aldus... en dus: waarom moeten we hem, of jou, vertrouwen inzake deze materie als je met een powerpoinsheet al aantoont laster geen probleem te vinden?
Net als die leugens van jou over de Tenach bedoel je? Of de positie van het Vaticaan over de doodstraf? Ik kan er ook wel een paar bedenken hoor. Verder moet ik nog uitzoeken wat er precies bedoeld werd. Men kan zich natuurlijk ook vergissen.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:50:47 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216500503
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Net als die leugens van jou over de Tenach bedoel je? Of de positie van het Vaticaan over de doodstraf? Ik kan er ook wel een paar bedenken hoor. Verder moet ik nog uitzoeken wat er precies bedoeld werd. Men kan zich natuurlijk ook vergissen.
Dat zijn geen leugens. Dat zijn primaire bronnen. Origenes zelf is ook een primaire bron, diens werken kun je op internet gewoon vinden. Gratis.

Waarom hebben Veith en jij dat niet gelezen aleer je van alles in diens mond legt? En deze werkwijze kennende, wat leggen jullie allemaal anderen nog meer in de mond om een narratief te verkopen?

Panterjong heeft een 'flutstudie' gedaan, legio academici deugen niet, maar laten we blind varen op de amateuristische theologische inzichten van Veith, Verhoeven en Chick.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216500525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zijn geen leugens. Dat zijn primaire bronnen. Origenes zelf is ook een primaire bron, diens werken kun je op internet gewoon vinden. Gratis.

Waarom hebben Veith en jij dat niet gelezen aleer je van alles in diens mond legt? En deze werkwijze kennende, wat leggen jullie allemaal anderen nog meer in de mond om een narratief te verkopen?
Waarom vertel jij onzinverhaaltjes over de Tenach, alsof dat iets anders is dan het oude testament? En over de onfeilbare positie van het vaticaan over de doodstraf?

Primaire bronnen die je niet snapt ja. Het heeft niet zoveel zin om van alles te lezen als je er eigenlijk niets van begrijpt.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:53:25 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216500549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom vertel jij onzinverhaaltjes over de Tenach, alsof dat iets anders is dan het oude testament? En over de onfeilbare positie van het vaticaan over de doodstraf?

Primaire bronnen die je niet snapt ja. Het heeft niet zoveel zin om van alles te lezen als je er eigenlijk niets van begrijpt.
Dat is inderdaad iets anders. Joden hebben namelijk geen Oud Testament en zij lezen het ook niet als zodanig.

De Talmoed al eens gelezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216500567
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is inderdaad iets anders. Joden hebben namelijk geen Oud Testament en zij lezen het ook niet als zodanig.

De Talmoed al eens gelezen?
Oh doe toch niet zo achterlijk man.

Ik heb weleens dingen in de talmoed gelezen ja.

Krijg ik nu Etto's stamp of approval?
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:56:13 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216500595
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Oh doe toch niet zo achterlijk man.

Ik heb weleens dingen in de talmoed gelezen ja.

Krijg ik nu Etto's stamp of approval?
Het is niet achterlijk; het is de hele crux. Jij kunt het OT niet lezen als Tenach, want er is nog een NT dat jij wel accepteert en Joden niet.

Daarom zul je ook never nooit de dogmatiek van de Katholieke en Orthodoxe kerk snappen.

Je negeert gewoon allerlei bronnen en hebt jouw versie van Sola Scriptura gebombardeerd tot de christelijke waarheid.

Logisch dat je je dan door een Veith laat manipuleren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216500602
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is niet achterlijk; het is de hele crux. Jij kunt het OT niet lezen als Tenach, want er is nog een NT dat jij wel accepteert en Joden niet.

Daarom zul je ook never nooit de dogmatiek van de Katholieke en Orthodoxe kerk snappen.

Je negeert gewoon allerlei bronnen en hebt jouw versie van Sola Scriptura gebombardeerd tot de christelijke waarheid.
Precies. Ik ben dom en jij bent slim.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:57:09 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216500607
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Precies. Ik ben dom en jij bent slim.
Nee, je bent selectief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216500677
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, je bent selectief.
Ik zal wel moeten, ik heb geen tijd noch energie om alle informatie in de wereld tot me te nemen. Maar ik moet wel door het leven zien te komen.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 23:06:36 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216500745
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik zal wel moeten, ik heb geen tijd noch energie om alle informatie in de wereld tot me te nemen. Maar ik moet wel door het leven zien te komen.
Ik ook niet. Ik probeer edoch laster te voorkomen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')