Ja ik heb gevoel dat ik echt een rizz-king ben als ik deze mensen zie strugglen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal gesprek te voeren?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
waarom kunnen zoveel mensen niet daten
Als ze het wel konden, zouden ze niet bij first dates zitten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
waarom kunnen zoveel mensen niet daten
Standaard ondertiteling aan bij de datingprogramma’squote:Op donderdag 30 januari 2025 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ik versta dat gebrabbel van die brabo amper. Ondertiteling graag.
Audio berichten genotquote:
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja ik heb gevoel dat ik echt een rizz-king ben als ik deze mensen zie strugglen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal gesprek te voeren?
Hersenproblemen en vreemdgaande exen. Dus ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
ken je elkaar tien minuten en dan over je ex gaan praten
Geen lesbo, WEIRDquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah toch de neusbel van de avond nog gespot!
wat doe jij in dit topicquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
God heeft dit geregeld
Die hebben met 5 jaar 5 kinderen
Onze pensioenen toch gered!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
God heeft dit geregeld
Die hebben met 5 jaar 5 kinderen
Ik kijk vanavond eerste datesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |