abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216822574
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 20:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Niet fijn. :*
Sterkte met herstellen! Zou wel fijn zijn als dit nu idd de oorzaak is geweest.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_216822690
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vandaag geopereerd. Ik zou de Novasure-behandeling krijgen en er zou een Mirena-spiraaltje worden geplaatst. Maar bij inspectie van mijn baarmoeder ontdekte de gynaecoloog een vleesboom. Die heeft ze weggehaald en de rest van de behandeling is niet doorgegaan. Ze heeft goede hoop dat het verwijderen van de vleesboom mijn klachten verhelpt.

De verpleegkundige vertelde me dat m’n hb 5,9 is. Niet dramatisch laag, maar ook niet oké. Het verklaart een hoop.

Nu bijkomen van de narcose. Ik dommel nog steeds voortdurend weg. :+
Hadden ze dat niet eerst gecontroleerd, of er een vleesloos zat? Bij mij was dat een van de standaardcontroles voor ze met Novasure verder zouden gaan. Een vleesloos is een indicatie voor heftiger bloedverlies.

Ik hoop dat het nu voor jou opgelost is inderdaad. Sterkte met bijkomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216822712
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:10 schreef Syrena het volgende:
Kak, huisarts belde net. Pap3a :')
Die had ik ff niet zien aankomen.
Verwijzing in de mail, mag over 2 werkdagen bellen. Hoop dat zij me voor die tijd bellen oO<
Dat is niets fijn. Succes met wachten en de rest van het traject.
pi_216822726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 09:10 schreef Syrena het volgende:
Kak, huisarts belde net. Pap3a :')
Die had ik ff niet zien aankomen.
Verwijzing in de mail, mag over 2 werkdagen bellen. Hoop dat zij me voor die tijd bellen oO<
Oh f*ck. Hopelijk valt alles mee. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_216823546
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je bijgekomen bent, geen haast, heb ik een vraagje.
Dat van die vleesboom, is dat van te voren besproken met jou? Dat als ze dat zouden ontdekken dat ze dan de operatie zouden afbreken, of ieg iets anders doen dan ze van te voren met je overlegd hebben?

Ik dacht ook dat ze een vleesboom vaak op een echo al kunnen ontdekken. Heb jij een echo gehad, en is ie wellicht over het hoofd gezien?

Hopelijk heeft deze ingreep succes. En blijven je klachten gewoon weg.
Ja, dat is met me besproken. Ik heb een echo gehad, maar omdat ik toen menstrueerde kon de gynaecoloog (een andere) niet alles zien. En van de huidige gynaecoloog begreep ik dat een echo een minder goed beeld geeft dan de camera die zij heeft gebruikt tijdens de ingreep. Het kan dus voorkomen dat een vleesboom niet wordt ontdekt met een echo.

Ik ben erg tevreden over mijn gynaecoloog. Tijdens het consult heeft ze een realistisch beeld gegeven van de slagingskans en van de risico’s. In mijn geval is het wat ingewikkelder om risico’s af te wegen omdat ik met bepaalde keuzes de kans op een longembolie vergroot en met andere juist een groter risico loop op bloedingen. Mede daarom was ik best gespannen. Ik probeer daar niet dramatisch over te doen, maar ik heb wel vaker de indruk dat het zorgpersoneel extra lief is voor me. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_216823638
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, dat is met me besproken. Ik heb een echo gehad, maar omdat ik toen menstrueerde kon de gynaecoloog (een andere) niet alles zien. En van de huidige gynaecoloog begreep ik dat een echo een minder goed beeld geeft dan de camera die zij heeft gebruikt tijdens de ingreep. Het kan dus voorkomen dat een vleesboom niet wordt ontdekt met een echo.

Ik ben erg tevreden over mijn gynaecoloog. Tijdens het consult heeft ze een realistisch beeld gegeven van de slagingskans en van de risico’s. In mijn geval is het wat ingewikkelder om risico’s af te wegen omdat ik met bepaalde keuzes de kans op een longembolie vergroot en met andere juist een groter risico loop op bloedingen. Mede daarom was ik best gespannen. Ik probeer daar niet dramatisch over te doen, maar ik heb wel vaker de indruk dat het zorgpersoneel extra lief is voor me. O+
Thanks. Blijf je vannacht daar nog of ben je al weer thuis?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_216823920
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb er zelf gelukkig weinig ervaring mee, maar de laatste jaren wel bij mijn beide ouders en ik ben altijd erg geraakt door hoe lief en zorgzaam het zorgpersoneel is O+
pi_216825615
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Thanks. Blijf je vannacht daar nog of ben je al weer thuis?
Ik was om 9 uur 's ochtends aan de beurt en was 1 uur 's middags alweer thuis!

quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2025 22:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb er zelf gelukkig weinig ervaring mee, maar de laatste jaren wel bij mijn beide ouders en ik ben altijd erg geraakt door hoe lief en zorgzaam het zorgpersoneel is O+
Ik ben er telkens weer van onder de indruk. En het zijn niet alleen de verpleegkundigen, maar ook de degene die je bed rondrijdt, de mensen achter de balie, de artsen. Ik keek op tegen de operatiekamer, maar het was een en al gezelligheid. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_216826319
Ik bleek tijdens de Novasure een kleine poliep te hebben bij de ingang, hadden ze vooraf ook niet gezien
Die hebben ze als service even weggehaald en daarna alsnog de Novasure gedaan ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:10:00 #100
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_216827031
Ik heb eindelijk een recept op kunnen halen.

Mijn huisarts volgende echt precies de nhg richtlijn toen ik geen anticonceptiepil wilde. Ze heeft blijkbaar niet echt ervaring met het voorschrijven.

Heb nu voor 3 maanden femoston.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 26 februari 2025 @ 05:12:50 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216836673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 08:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]
Ik ben er telkens weer van onder de indruk. En het zijn niet alleen de verpleegkundigen, maar ook de degene die je bed rondrijdt, de mensen achter de balie, de artsen. Ik keek op tegen de operatiekamer, maar het was een en al gezelligheid. :o
Helemaal mee eens. Ik heb het afgelopen jaar zo'n beetje in het ziekenhuis geleefd, en werkelijk iedereen was altijd vriendelijk en lief. En ondanks dat ze het druk hadden namen ze ook echt de tijd voor je als het even niet goed ging. Heb overal gebak, chocolade en zelfs wijn mee naartoe gesleept. Het waren maar kleinigheidjes om te ze te bedanken, maar werd wel erg gewaardeerd. Niets dan lof voor zorgpersoneel O+

[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 26-02-2025 05:25:22 ]
pi_216846355
Ik mocht vandaag :7 inwendige echo, niks raars te zien. Toen slangetje naar binnen om biopt te nemen. Dat ging niet. Velen auw ook, gyn was er gelukkig snel klaar mee. Baarmoedermond te nauw. Dus nu 13 maart hysteroscopie. Met sedatie, omdat ze moeten oprekken :X dan ook meteen biopt en als ze poliepen zien die weghalen. Tenzij dan ongesteld, best kans denk ik, want ze zag dat een eisprong was geweest, en ik denk zelf dat die zaterdag was (weer bloed gezien toen, vandaar).

Wordt vervolgd |:)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 26 februari 2025 @ 21:05:04 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216846488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef Syrena het volgende:
Ik mocht vandaag :7 inwendige echo, niks raars te zien. Toen slangetje naar binnen om biopt te nemen. Dat ging niet. Velen auw ook, gyn was er gelukkig snel klaar mee. Baarmoedermond te nauw. Dus nu 13 maart hysteroscopie. Met sedatie, omdat ze moeten oprekken :X dan ook meteen biopt en als ze poliepen zien die weghalen. Tenzij dan ongesteld, best kans denk ik, want ze zag dat een eisprong was geweest, en ik denk zelf dat die zaterdag was (weer bloed gezien toen, vandaar).

Ach, wat klote dat het zo pijn deed.. Wat houdt die sedatie precies in?
Resistance is futile.
pi_216846558
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 21:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ach, wat klote dat het zo pijn deed.. Wat houdt die sedatie precies in?
Een roesje via infuus. De mevrouw van de planning had haar hysto ook zo gehad, die was er erg over te spreken _O- niks van meegekregen. Nou, mooi.
10 maart belt de anesthesist me nog, die zal wel wat meer uitleggen.
pi_216846629
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef Syrena het volgende:

Dit probeerde men zonder sedatie? Waarom in hemelsnaam. :{
Waarom niet gewoon vragen of je een vorm van sedatie wil.
Lijkt wel alsof men vindt dat vrouwen maar moeten lijden.
pi_216891164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef Syrena het volgende:

[..]
Een roesje via infuus. De mevrouw van de planning had haar hysto ook zo gehad, die was er erg over te spreken _O- niks van meegekregen. Nou, mooi.
10 maart belt de anesthesist me nog, die zal wel wat meer uitleggen.
Fijn dat er niks raars te zien was en ze snel doorpakken! En ook erg fijn dat je een roesje krijgt.

Ik moest mijn hysteroscopie onder pijnstilling doen en ik heb sindsdien echt de rillingen voor ingrepen (met uitzondering van inwendige echo) via de vagina. Ik heb nog nooit zoveel pijn geleden. En zelfs de wachtkamer scheen mij te kunnen horen ;( En ik ben over het algemeen geen mietje in het uiten van pijn.
Achteraf bleek dus dat ze idd een roesje hadden moeten doen... Maar ja daar had ik natuurlijk niks aan.
  zondag 2 maart 2025 @ 10:03:59 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216891330
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 09:50 schreef Lingue het volgende:

[..]
Fijn dat er niks raars te zien was en ze snel doorpakken! En ook erg fijn dat je een roesje krijgt.

Ik moest mijn hysteroscopie onder pijnstilling doen en ik heb sindsdien echt de rillingen voor ingrepen (met uitzondering van inwendige echo) via de vagina. Ik heb nog nooit zoveel pijn geleden. En zelfs de wachtkamer scheen mij te kunnen horen ;( En ik ben over het algemeen geen mietje in het uiten van pijn.
Achteraf bleek dus dat ze idd een roesje hadden moeten doen... Maar ja daar had ik natuurlijk niks aan.
Dat ze dan niet stoppen en het alsnog anders aanpakken :{ Ik krijg bij elk onderzoek te horen dat als het pijn doet of het niet gaat, dat ik dat gelijk moet zeggen. Dan stoppen ze direct.
  zondag 2 maart 2025 @ 10:15:50 #108
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_216891493
Hoe zit het met jullie gewicht tijdens de overgang?

Ik eet gezond, doe de boodschappen op nutriscore, ik sport 7 dagen per week minstens 30 minuten per dag.
Ben geen zoetekauw... dus geen toetjes, taart, koekjes of suiker in koffie/thee.

En ik val gewoon niet af. Heb het gevoel dat ik bovenstaande allemaal doe om niet meer aan te komen ipv af te vallen. Inmiddels zeker 15 kilo te zwaar.

Mijn huisarts denkt dat het een combinatie is van de overgang en genen. En hij is voornemens mij dagelijkse injecties voor te schrijven om toch af te vallen en zo mijn gewrichten te ontlasten. Inmiddels vind ik sporten zo lekker dat ik meer zou willen sporten maar gewrichtspijn (overgang) weerhoudt me.

Iemand hier ook die ervaring(en)?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_216902907
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dat ze dan niet stoppen en het alsnog anders aanpakken :{ Ik krijg bij elk onderzoek te horen dat als het pijn doet of het niet gaat, dat ik dat gelijk moet zeggen. Dan stoppen ze direct.
Dat snapte ik ook niet. Ze deden het voorkomen dat het met een diclofenac te doen was maar ik kan daar niet tegen. Dus de enige optie die ik hoorde was neem dan maar paracetamol.

Ik ben blij te horen dat het ook anders kan gelukkig. Want deze hel nooit meer.
  maandag 10 maart 2025 @ 19:09:21 #110
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_217000820
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Hoe zit het met jullie gewicht tijdens de overgang?

Ik eet gezond, doe de boodschappen op nutriscore, ik sport 7 dagen per week minstens 30 minuten per dag.
Ben geen zoetekauw... dus geen toetjes, taart, koekjes of suiker in koffie/thee.

En ik val gewoon niet af. Heb het gevoel dat ik bovenstaande allemaal doe om niet meer aan te komen ipv af te vallen. Inmiddels zeker 15 kilo te zwaar.

Mijn huisarts denkt dat het een combinatie is van de overgang en genen. En hij is voornemens mij dagelijkse injecties voor te schrijven om toch af te vallen en zo mijn gewrichten te ontlasten. Inmiddels vind ik sporten zo lekker dat ik meer zou willen sporten maar gewrichtspijn (overgang) weerhoudt me.

Iemand hier ook die ervaring(en)?
Als je hetzelfde blijft eten en hetzelfde blijft bewegen is het heeeeeel heeeeeel heeeeel waarschijnlijk dat je tijdens de overgang gaat aankomen. Alleen al om het simpele feit dat je een langzamere stofwisseling gaat krijgen/hebt. Dus of minder/nog bewuster eten of meer bewegen of beide indien je gewicht wil verliezen.

Als er medisch geen belemmeringen zijn om meer te sporten maar enkel gewrichtspijn je tegenhoudt kan je mogelijk nog magnesium (citraat of bisglycinaat) gaan slikken. Dat heeft mij van alle spier en gewrichtsklachten af geholpen.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 09:16:46 #111
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_217005565
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:09 schreef Ygritte het volgende:

[..]
Als je hetzelfde blijft eten en hetzelfde blijft bewegen is het heeeeeel heeeeeel heeeeel waarschijnlijk dat je tijdens de overgang gaat aankomen. Alleen al om het simpele feit dat je een langzamere stofwisseling gaat krijgen/hebt. Dus of minder/nog bewuster eten of meer bewegen of beide indien je gewicht wil verliezen.

Als er medisch geen belemmeringen zijn om meer te sporten maar enkel gewrichtspijn je tegenhoudt kan je mogelijk nog magnesium (citraat of bisglycinaat) gaan slikken. Dat heeft mij van alle spier en gewrichtsklachten af geholpen.
Magnesium slik al wat jaren inmiddels. Ik weet niet of het wat doet bij mij maar baat het niet dan schaadt het niet. Misschien als ik er mee stop dat ik het dan erger maak.
Het is denk ik echt uitzingen en dan hoop ik niet dat de overgang dan nog jaren duurt.

Tot die tijd doe ik gewoon hard mijn best om er toch nog wat af te krijgen. En dan waarschijnlijk met hulp van injecties.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 10:53:11 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217006372
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 09:16 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Magnesium slik al wat jaren inmiddels. Ik weet niet of het wat doet bij mij maar baat het niet dan schaadt het niet. Misschien als ik er mee stop dat ik het dan erger maak.
Het is denk ik echt uitzingen en dan hoop ik niet dat de overgang dan nog jaren duurt.

Tot die tijd doe ik gewoon hard mijn best om er toch nog wat af te krijgen. En dan waarschijnlijk met hulp van injecties.
Injecties?

Wat betreft gewicht: Hier juist sinds de HST vanzelf afgeslankt tot 58 kilo. - Na toch ruim tien jaar lang mijn best te hebben moeten doen om enigszins op gewicht te komen/blijven. Achteraf gezien is dat vast allemaal al hormonaal geweest. Met HST ben ik kennelijk nu weer 'gewoon' in balans en viel ik af tot een goed gewicht voor mijn lengte (162). Ook de lichaamsvorm is veranderd. HST is voor mij echt een verjongingskuur gebleken. :o Ik zie er op mijn 53ste strakker uit dan op mijn 40ste. :o

Niet om op te scheppen (gewoon dikke mazzel), maar bij mij begon dit ongeveer na driekwart jaar HST. Dus wie weet gaat het bij anderen die met overgangsgewicht worstelen, na verloop van tijd toch ook de goede kant op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 maart 2025 @ 11:31:56 #113
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_217006678
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 10:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Injecties?

Wat betreft gewicht: Hier juist sinds de HST vanzelf afgeslankt tot 58 kilo. - Na toch ruim tien jaar lang mijn best te hebben moeten doen om enigszins op gewicht te komen/blijven. Achteraf gezien is dat vast allemaal al hormonaal geweest. Met HST ben ik kennelijk nu weer 'gewoon' in balans en viel ik af tot een goed gewicht voor mijn lengte (162). Ook de lichaamsvorm is veranderd. HST is voor mij echt een verjongingskuur gebleken. :o Ik zie er op mijn 53ste strakker uit dan op mijn 40ste. :o

Niet om op te scheppen (gewoon dikke mazzel), maar bij mij begon dit ongeveer na driekwart jaar HST. Dus wie weet gaat het bij anderen die met overgangsgewicht worstelen, na verloop van tijd toch ook de goede kant op.
Dat is natuurlijk superfijn voor je. Helaas is dat voor mij geen optie. Heb dat wel besproken met de huisarts maar is met mijn medische geschiedenis en die van mijn overleden moeder geen optie.

Dagelijkse injecties die je een vol gevoel geven. Zoals ozempic dat doet maar dan Saxenda die juist niet voor diabetes wordt voorgeschreven (met als bonus gewichtsverlies) maar voor aanzienlijk overgewicht. De bedoeling is dat ik dat dagelijks 3 maanden lang doe en dan hopelijk 5 kilo of meer afgevallen ben zodat ik op eigen kracht, met minder belasting op de gewrichten zelf weer verder kan. Natuurlijk wel allemaal met behoud van gezonde leefstijl.

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 11-03-2025 11:50:29 ]
  dinsdag 11 maart 2025 @ 13:20:05 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217007365
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 11:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk superfijn voor je. Helaas is dat voor mij geen optie. Heb dat wel besproken met de huisarts maar is met mijn medische geschiedenis en die van mijn overleden moeder geen optie.

Dagelijkse injecties die je een vol gevoel geven. Zoals ozempic dat doet maar dan Saxenda die juist niet voor diabetes wordt voorgeschreven (met als bonus gewichtsverlies) maar voor aanzienlijk overgewicht. De bedoeling is dat ik dat dagelijks 3 maanden lang doe en dan hopelijk 5 kilo of meer afgevallen ben zodat ik op eigen kracht, met minder belasting op de gewrichten zelf weer verder kan. Natuurlijk wel allemaal met behoud van gezonde leefstijl.
Weet wat geleerd. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:44:31 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217012405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 11:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Hopelijk werkt het voor je! Benieuwd naar je ervaringen met Saxenda. Ik moet mijn medische traject nog starten en zowel HST als Saxenda/Mounjaro overwogen in de laatste maanden. Ik denk dat ik meer te winnen heb met HST maar als de huisarts er om goede redenen niet in mee wil gaan, dan wil ik ook zoiets proberen maar ik zal ook meer moeten bewegen.
Resistance is futile.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:59:15 #116
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_217012678
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hopelijk werkt het voor je! Benieuwd naar je ervaringen met Saxenda. Ik moet mijn medische traject nog starten en zowel HST als Saxenda/Mounjaro overwogen in de laatste maanden. Ik denk dat ik meer te winnen heb met HST maar als de huisarts er om goede redenen niet in mee wil gaan, dan wil ik ook zoiets proberen maar ik zal ook meer moeten bewegen.
Saxenda wordt helaas alleen vergoed als je een extreem hoog bmi hebt. Dat is best wel een dingetje.

Gelukkig (ergens) zal ik het dus zelf moeten bekostigen. ;)
  dinsdag 11 maart 2025 @ 21:39:50 #117
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217013407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 10:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Injecties?

Interessant dat je dit zegt, want ik heb ook het idee dat ik sinds de operatie/hormoontherapie van de vroegere hormonale problemen af ben. Heb er wel nieuwe voor in de plaats gekregen door de hormoontherapie, maar goed :D Even zien of dat op de lange termijn ook allemaal zo blijft, want ben er pas kortgeleden mee begonnen.
pi_217033810
Zo, weer thuis. 3x geprikt voor infuus. Linkerarm. Hm. Nope, niet in bloedvat. Rechterarm. Hm. Zit zeker tegen klepje aan. Bij anesthesie: hebben ze dat infuus wel doorgespoeld?! Ja weet ik veel, ik heb nog nooit een infuus gekregen. Toen linkerhand en dat was goed. Tevens: 3x auw ):O

Wat een gedoe :') Aan de hartmonitor, bloedrukmeter om.

Ik ben overgestapt van bed naar De Stoel en werd wakker in het bed ^O^

Er zijn biopten genomen, volgende week belafspraak met de uitslag.
pi_217121413
Geen rare dingen gezien live, en ook niks uit de biopten gekomen *O* Slijmvlies was wel alweer aan het opbouwen :')
Krijg progesterontabletten en over 6 mnd controle.

Hopelijk komt e.e.a. nog in mijn dossier, ik wil het pathologisch rapport wel inzien eigenlijk. Ook nog geen idee hoe dat met die tabletten gaat. En wanneer ik die kan afhalen, qua werk kan ik woensdag pas :+

Belafspraken zijn vrij matig, zou rond 16:20 worden gebeld, met uur uitloop mogelijk. Werd dus 17:15, ik zat in de auto op weg naar werketentje, gelukkig reed mijn man.
  Moderator donderdag 20 maart 2025 @ 20:50:51 #120
5428 crew  miss_sly
pi_217122023
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef Syrena het volgende:
Geen rare dingen gezien live, en ook niks uit de biopten gekomen *O* Slijmvlies was wel alweer aan het opbouwen :')
Krijg progesterontabletten en over 6 mnd controle.

Hopelijk komt e.e.a. nog in mijn dossier, ik wil het pathologisch rapport wel inzien eigenlijk. Ook nog geen idee hoe dat met die tabletten gaat. En wanneer ik die kan afhalen, qua werk kan ik woensdag pas :+

Belafspraken zijn vrij matig, zou rond 16:20 worden gebeld, met uur uitloop mogelijk. Werd dus 17:15, ik zat in de auto op weg naar werketentje, gelukkig reed mijn man.
Wat een goed nieuws!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')