Andijvie stamppot met spekkies is altijd goed! Eerste wat mijn moeder (op mijn verzoek uiteraard) voor me kookt als ik in Holanda benquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar waarom? Moet er een veld andijvie ontruimd worden?
Wanneer ik van vakantie terug kwam ging ik meestal rechtstreeks van vliegveld naar m’n ouders en kreeg (wilde) datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Andijvie stamppot met spekkies is altijd goed! Eerste wat mijn moeder (op mijn verzoek uiteraard) voor me kookt als ik in Holanda ben
Even gekeken, geloof dat het ook niet geschikt is voor mensen met claustrofobie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:06 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag naar het doloris maze in Utrecht geweest, wat is dat gaaf!!
Echt een aanrader als je een beetje lichamelijk fit bent. Je moet namelijk wel flink kunnen klimmen en kruipen.
Oh ja, heerlijk, maar waarom drie dagen op rij?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Andijvie stamppot met spekkies is altijd goed! Eerste wat mijn moeder (op mijn verzoek uiteraard) voor me kookt als ik in Holanda ben
Fietsies moestuin:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, maar waarom drie dagen op rij?
Je hebt Starlink ontvangst door de thermopane?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled naar luxaflex en velcro
Nee zeker niet! Ik moest bij sommige smalle stukjes ook echt ff goed doorademenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Even gekeken, geloof dat het ook niet geschikt is voor mensen met claustrofobie?
Alleen al bij dit lezen was het “oh nee”. Ik krijg het al spaans benauwd als ik zoiets op tv ziequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Ik moest bij sommige smalle stukjes ook echt ff goed doorademen
Dochterlief vind veel groenten vreselijk, maar andijvie echt tha bomb. En aangezien we groente technisch wat schaars gegeten is de laatste weken was dit een prima manier om een paar kroppen naar binnen te schuiven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar waarom? Moet er een veld andijvie ontruimd worden?
Waarom de focus op de afd? Het voorstel van de CDU is veel erger.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Waarom altijd de focus op de Amerikaanse politiek! Zie wat er in Duitsland gebeurt! Veel dichterbij!"
Logo van de Duitse fascistische partij nadat Elon op bezoek is geweest:
[ afbeelding ]
Wat een drukte in je droomquote:Op zondag 2 februari 2025 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hier ook vroeg wakker maar ook weer in slaap gevallen. In mijn droom heb ik samen een enorm 6 gangen diner uitgeserveerdwas hard werken 3 borden links en 3 rechts (men kreeg het hele diner in één keer voor z’n neus) 3 cirkeltrappen op en af.
![]()
T is heerlijk zonnig, misschien straks wel even op t balkon
Wat een pechquote:Op zondag 2 februari 2025 09:47 schreef borisz het volgende:
Mn trein valt uit ivm personeelstekort
En de trein vanuit Berlijn valt uit ivm bevroren bovenleidingen.
Er gaat zo wel een bus naar Hengelo.
Ook de terugreis kent hindernissen 😋
Edit: onderweg naar huis met de ice. Digitaal kaartje gekocht niet voor deze vertraagde trein. Maar goed komt wel goed.
Of het werkt weet ik niet maar zag laatst op een vogelpagina wanneer een balletje (zij deden een pingpongbal) in het water legt het niet beviest.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef Blues het volgende:
Hier net even de potten vogelvoer bijgevuld en de restjes op een schotel.
Vond het al vreemd dat de pot met voer+wormen niet opgegeten werd, zit er schimmel op
Maar snel weggegooid en een nieuwe andere in de houder. En schoon water, elke ochtend is het water bevroren... helaas kunnen mijn tuinvogels niet schaatsen.
Oh dat is mss wel een idee. Moet ik wel eerst ff pingpongballetjes kopenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Of het werkt weet ik niet maar zag laatst op een vogelpagina wanneer een balletje (zij deden een pingpongbal) in het water legt het niet beviest.
Misschien werkt een steen ook wel? Of iets anders van plasticquote:Op zondag 2 februari 2025 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat is mss wel een idee. Moet ik wel eerst ff pingpongballetjes kopen
“Hou het water in bewegingquote:Op zondag 2 februari 2025 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh, ik heb grote kiezels in de schaal liggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |