Neusdopjes meequote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heel Antwerpen stinkt, de stad naar riool en die afschuwelijke ringweg eromheen naar petrochemie.
Binnenkort mogen wij ook naar Antwerpen voor een theatervoorstelling.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:24 schreef Blues het volgende:
Wij waren nog in twijfel om naar Antwerp met de trein te gaan, maar gaan toch maar met de auto.
Ook ivm het gesjouw met koffer enzulks. Al wil ik wel het station van Antwerpen zien, op de plaatjes weet je niet wat je ziet
Oh ja werken![]()
Vorig jaar was ik erg te spreken over de P+R rond Antwerpen. Ik stond bij Merksem. Welgeteld ¤1 voor 24 uur parkeren. Met de tram ben je in een kwartiertje in het centrumquote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort mogen wij ook naar Antwerpen voor een theatervoorstelling.
Een retourtje Amsterdam-Antwerpen zonder overstappen en zonder stoelreservering kost dan voor 2 personen ruim 130 euro.
Dat doen we dus maar niet, een trip met de auto + parkeerkosten is aanzienlijk voordeliger...
Dit onthoud ik eventjes, omdat we op zondag Antwerpen bezoeken. Naast het theater is dan de welbekende Vogeltjesmarkt, waar iedereen dan z'n kroketjes met bubbels aan het verorberen is en er geen parkeerplek te vinden is...quote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik erg te spreken over de P+R rond Antwerpen. Ik stond bij Merksem. Welgeteld ¤1 voor 24 uur parkeren. Met de tram ben je in een kwartiertje in het centrum.
De bedoeling was toen ook dat we met de trein zouden gaan. Voor ons bijna gratis (tot de grens iig ivm werkabonnement en kind onder de 12 met Kids Vrij) maar omdat de Schipholtunnel gesloten was moesten we onze plannen omgooien. Dit was een prima alternatief.
Nee, het was allemaal redelijk last-minute. We stonden op de trein te wachten, toen bleek dat die niet ging komen hebben we snel thuis de auto gepakt. Op de ringweg Antwerpen stond het uiteraard erg vast en werd het krap om op tijd in Antwerpen te zijn (we gingen naar een sportevenement). Vervolgens zag ik die P+R en leek dat een handiger optie. Nooit gedacht dat het zo goedkoop en makkelijk zou zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit onthoud ik eventjes, omdat we op zondag Antwerpen bezoeken. Naast het theater is dan de welbekende Vogeltjesmarkt is, waar iedereen dan z'n kroketjes met bubbels aan het verorberen is en er geen parkeerplek te vinden is...
Heb je dit vooraf via 'De Lijn' geregeld?
Zie onderstaande berekening van de NS zelf, waarbij ik gemakshalve al iets van de prijs afgehaald heb vanwege op de heenweg instappen op Schiphol.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef borisz het volgende:
Benieuwd hoe je op 130 euro uitkomt MM. Ik kom voor zondag op 92 voor twee retours.
Vanaf CS . Stukje jou huis --> CS nu niet meegenomen. En zou eigenlijk direct naar Schiphol gaan
Blijkbaar aankomende zondag ook geen rechtstreekse trein.
Tijd om de wandeling uit te fietsen... Nog wel spierpijn van het Duitse tripje.
Mijn ouders waren laatst in Fins Lapland, toen het daar Heel Heel koud was.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is relatief.
[ afbeelding ]
Volgende week is het gelukkig iets warmer daar, slechts -13 's nachts…
Het hoort er daar ook wel een beetje bij in deze tijd van het jaar…quote:Op maandag 3 februari 2025 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn ouders waren laatst in Fins Lapland, toen het daar Heel Heel koud was.
Wij gaan definitief met de auto na alles te hebben uitgezocht. En hebben een Q park geregeld voor 24 uur, vlakbij het centrum/hotel, dat is 29 euro.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie onderstaande berekening van de NS zelf, waarbij ik gemakshalve al iets van de prijs afgehaald heb vanwege op de heenweg instappen op Schiphol.
[ afbeelding ]
Edit: Zie nu dat het op de terugweg, met de meeste praktische aankomsttijd, wel met 2 gereserveerde plaatsen is.
Maar zonder reservering vind ik 90 euro voor een treinreis nog niet goedkoop/praktisch, omdat we dan ook nog naar Schiphol moeten. En dat is vanaf onze woning met het OV al bijna niet te doen binnen een acceptabele tijd…
Antwerpen is nog steeds een leuke stad.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij gaan definitief met de auto na alles te hebben uitgezocht. En hebben een Q park geregeld voor 24 uur, vlakbij het centrum/hotel, dat is 29 euro.
Heb 4 wensen oor die korte break en alles is of te lopen of met tram/metro.
Hoe dat gaat met kaartjes moet ik nog ff uitzoeken, maar we gaan pas 23 maart
Phantom Of The Opera, met de Britse cast:quote:Welke voorstelling gaan jullie?
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Antwerpen is nog steeds een leuke stad.
Welke Q Park betreft het? Dat is misschien ook nog wel een optie…
Phantom Of The Opera, met de Britse cast:
https://www.stadsschouwbu(...)f-the-opera-1cd171d6
40+ / Je wordt oud wanneer...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:08 schreef Barreltje het volgende:
ohh dacht dat ik gepost had, maar blijkbaar toch niet !
* Barreltje word oud![]()
Dit is echt doodengquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een samenvatting van afgelopen weekend door het NRC.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ky&utm_term=20250203
We zouden het niet hebben over de politiek in de USA.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dat is jouw wens niet iets wat democratisch in deze groep besloten isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:11 schreef z80 het volgende:
[..]
We zouden het niet hebben over de politiek in de USA.
Ik vraag me af hoe veel de vraag naar Tesla's in de min is gegaan, ik heb ergens een vermoeden dat de mensen die een Tesla zouden kopen in de VS geen Republikeinen zijn maar eerder F-150 rijders, en in Europa er ook onder deze doelgroep weinig sympathie is voor hem. Hij wil gaan procederen tegen al die bedrijven die niet meer op X willen adverteren en heb een vermoeden dat veel mensen geen behoefte meer hebben aan hun X account sinds hij zich zo gedraagt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |