abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 2 februari 2025 @ 20:30:05 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216527615
FOK! regel, prompt is Margo in beeld (roze jasje met iets donkerder trui er onder)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216527988
Hai @Cat-astrophe Jeetje joh, ook niet netjes. Hopelijk was het eenmalig, beter lezen Kaatje het was vaker. Hoe reageerde ze (en anderen).
Leuk weekend, en handig voor de ander dat jij kan chaufferen en fijn voor jpu in het hotel. Heb ook wel eens een vriendin meegenomen naar een gewonnen hotel weekend. Dat zij reed was mooi meegenomen, maar ik had haar toch wel meegevraagd. En ik heb ooit eens voor een andere vriendin haar kaartje voor een Neil Diamond concert omdat zij reed.

Mooie gesprekken @vlindertje89 Zo fijn dat dat kan.

Erwtensoep bezoek is weg, er waren twee minder dus de familie is heel blij. Was gezellig. De kinderen 9 en 7) waren ook erg gezellig, (zijn niet alle kinderen). Nu in etappes de keuken opruimen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 februari 2025 @ 21:04:01 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216528200
borisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35 Kort Culinair verslag van Bad Bentheim. Aangezien @derLudolf het al goed had verwoord van de Griek. Deze maar gewoon C/P gedaan :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216528751
@Kaatje1 inmiddels gelezen door 29 van de 30 mensen… 1 reactie. Dus tja :')

Ik vond mijn overnachting ook wel een goede deal. Leuk gezelschap, zij betaalde hotel, ik eten en benzine.
Enige nadeel was dat ze wat materiaal was vergeten voor ons concert de volgende dag. Dus we hebben tot diep in de nacht zitten googlen om het verhaal bij de muziek weer compleet te maken _O-

En nu weet ik dat zij ook van sauna houdt dus weer een sauna mens erbij :+ Zij kan niet ver rijden en warm (water) is goed voor haar gezondheid dus winwin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216529407
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Even naar gezonken meesters kijken, even zien of mn oude kapster in beeld komt.
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef derLudolf het volgende:
FOK! regel, prompt is Margo in beeld (roze jasje met iets donkerder trui er onder)
Wat naar dat ze heeft moeten stoppen, maar hoe creatief is!
Leuk programma.
pi_216529422
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:

Speaking of dat boek al bijna vijf jaar in mijn salontafel hebben liggen.. die kreeg ik op mijn promotie van een van de studenten die ik heb begeleid toen. Morgen over 5 weken is het 5 jaar geleden dat ik promoveerde. Toen ging ik zo rond december flash forward EMDR therapie doen omdat ik ZO bang was voor de promotie zelf (duur incl lekenpraatje 1 uur), dat ik het liefst wilde dat niemand zou komen, want straks zou ik ineens naar de wc moeten tijdens en ik kon dan toch niet zomaar weglopen en en.., en had ik ondanks de therapie nog een bčtablokker nodig die ochtend om de spanning onder controle te houden. En durfde ik niet naar hockeyfeesten want zoveel mensen bij elkaar en weinig wc's en wat nou als mijn buik dan over de zeik zou gaan. En nu geef ik zonder problemen Engels en NL colleges aan per taal 100+ studenten fysiek aanwezig en 100+ via livestream aanwezig die ook nog worden opgenomen, in een cursus met in totaal 700+ studenten waarvan de grote meerderheid die colleges op een of andere manier dus bekijkt. En ga ik in mijn eentje naar de OS in Parijs een wedstrijd kijken vanaf de 23e rij van een niet-vaste-tribune (10+m hoog) in een stadion met 10.000 mensen. Ik ben echt al een héél eind gekomen, dat moet ik ook niet vergeten :Y

En dank, dat lees je denk ik goed O+ en inderdaad bijzonder zo dat gesprek met mn ouders. Mijn vader is 75 en ik weet wel dat hij echt wel bezig is met hoe hij zijn leven wil leiden en waar hij zijn kostbare tijd die nog resteert aan wil besteden enzo, maar echt inhoudelijk, maar ook over het grotere plaatje op idd meta-niveau, hadden we het er toch nooit over gehad. En mijn moeder bleek ook best periodes te hebben gehad waarin ze met 'waarom ben ik hier eigenlijk' vragen heeft gezeten. Dus mooi gesprek.
Jij komt echt van ver he, alleen maar ^O^ O+ voor jou en ook voor @Tele6 !

Fijn gesprek met je ouders.

Dat boek lijkt me ook wel wat.
Nooit de zin van mijn leven kunnen ontdekken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 02-02-2025 23:05:03 ]
pi_216529855
Vraagje, is er hier iemand die ervaring heeft met de ortec app?
pi_216531088
Ik las gister wat gedoe over treinen. Dan ook even een positief verhaal: gister vanuit Oostenrijk om 8.45 vertrokken. Uiteindelijk met maar 15 min vertraging thuis aangekomen om 20.15 *O*.

De heenweg ging ook soepel. 40 min vertraging in totaal door een gemiste (lokale) trein, we konden gewoon de volgende pakken. Kon erger.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216531679
Wij waren nog in twijfel om naar Antwerp met de trein te gaan, maar gaan toch maar met de auto.
Ook ivm het gesjouw met koffer enzulks. Al wil ik wel het station van Antwerpen zien, op de plaatjes weet je niet wat je ziet :o

Oh ja werken :W :D
pi_216532281
Ha…mijn haar staat recht overeind of alle kanten op. 😂
Niét in model te krijgen.
Avondwandeling in de polder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 februari 2025 @ 10:19:10 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216532314
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 09:24 schreef Blues het volgende:
Wij waren nog in twijfel om naar Antwerp met de trein te gaan, maar gaan toch maar met de auto.
Ook ivm het gesjouw met koffer enzulks. Al wil ik wel het station van Antwerpen zien, op de plaatjes weet je niet wat je ziet :o

Oh ja werken :W :D
Het station zelf is mooi, de hele meuk eromheen één grote droefenis dus daar mis je niks aan :+

Plaatje kun je op internet ook doorheen lopen, dan worden ook de pislucht en de smerige zwervers je bespaard ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_216532368
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 10:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Het station zelf is mooi, de hele meuk eromheen één grote droefenis dus daar mis je niks aan :+

Plaatje kun je op internet ook doorheen lopen, dan worden ook de pislucht en de smerige zwervers je bespaard ;)
Ben je niet in de war met Brussel Noord en Zuid? Omgeving station Antwerpen valt dan nog relatief mee en met een paar minuten ben je in fatsoenlijk gebied.
pi_216533103
Eerder deze week een Amerikaanse vriendin geadviseerd een deel van haar spaargeld over verschillende niet-us dollar rekeningen te spreiden, zodat bij een val van de dollar niet al haar spaargeld overnight verdwenen is.

Vandaag in het nieuws dat JP Morgan voor miljarden aan goud gekocht heeft.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_216533318
quote:

[..]

:D
pi_216533726
quote:

[..]

Heel Antwerpen stinkt, de stad naar riool en die afschuwelijke ringweg eromheen naar petrochemie.
pi_216533770
Bwehehe schurftig rtl naar de rechter om buienradar, en knmi die hun app opensource op GitHub gooit.
pi_216533803
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Heel Antwerpen stinkt, de stad naar riool en die afschuwelijke ringweg eromheen naar petrochemie.
:')

Goede fietspaden, fijne biercafés, mooie meanderende rivier die natuurlijk oogt. Alles wat Antwerpen heeft en Rotterdam niet, hoe heb je zolang in 010 kunnen wonen? :D
pi_216534420
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder deze week een Amerikaanse vriendin geadviseerd een deel van haar spaargeld over verschillende niet-us dollar rekeningen te spreiden, zodat bij een val van de dollar niet al haar spaargeld overnight verdwenen is.

Vandaag in het nieuws dat JP Morgan voor miljarden aan goud gekocht heeft.
Mijn advies zou zijn om te emigreren, naar Canada of Ierland.
pi_216534687
Ik heb het fris. W. is hele week op klus (of nou ja, 2 of 3 dagen) als bouwvakker. Mijn agenda is leeg wb werk. Vandaag allerlei kutklusjes gedaan in huis. Zo boodschappen en trainen.

Morgen lak ik de nieuwe salontafel. En nog meer kutklusjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_216534902
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kun je als Amerikaan zo maar naar Ierland emigreren?
pi_216535130
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja dat is alleen lang niet voor iedereen een optie. Veel transmensen die van zuidelijke staten naar het noorden zijn vertrokken de afgelopen weken. Ik hoop dat met de gegevens die Musk nu in handen heeft (financiële data, geboorte certificaten, ...) er daar wel meer van de oversteek naar Canada maken.

Meegekregen dat in het cryptology museum van de NSA alle vormen van diversiteit -inclusief fotos van vrouwelijke wiskundigen- zijn afgedekt?

De eerste paar afleveringen van the handmaids tale blijken aardig accuraat
pi_216535137
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Kun je als Amerikaan zo maar naar Ierland emigreren?
Nee
  maandag 3 februari 2025 @ 14:22:42 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216535291
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 10:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ben je niet in de war met Brussel Noord en Zuid? Omgeving station Antwerpen valt dan nog relatief mee en met een paar minuten ben je in fatsoenlijk gebied.
Nee hoor ben ik niet mee in de war :)
  maandag 3 februari 2025 @ 14:23:40 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216535309
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
:')

Goede fietspaden, fijne biercafés, mooie meanderende rivier die natuurlijk oogt. Alles wat Antwerpen heeft en Rotterdam niet, hoe heb je zolang in 010 kunnen wonen? :D
Ja, maar niet direct om Antwerpen Centraal heen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')