quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Even naar gezonken meesters kijken, even zien of mn oude kapster in beeld komt.
Wat naar dat ze heeft moeten stoppen, maar hoe creatief is!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef derLudolf het volgende:
FOK! regel, prompt is Margo in beeld (roze jasje met iets donkerder trui er onder)
Jij komt echt van ver he, alleen maarquote:Op zondag 2 februari 2025 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of dat boek al bijna vijf jaar in mijn salontafel hebben liggen.. die kreeg ik op mijn promotie van een van de studenten die ik heb begeleid toen. Morgen over 5 weken is het 5 jaar geleden dat ik promoveerde. Toen ging ik zo rond december flash forward EMDR therapie doen omdat ik ZO bang was voor de promotie zelf (duur incl lekenpraatje 1 uur), dat ik het liefst wilde dat niemand zou komen, want straks zou ik ineens naar de wc moeten tijdens en ik kon dan toch niet zomaar weglopen en en.., en had ik ondanks de therapie nog een bčtablokker nodig die ochtend om de spanning onder controle te houden. En durfde ik niet naar hockeyfeesten want zoveel mensen bij elkaar en weinig wc's en wat nou als mijn buik dan over de zeik zou gaan. En nu geef ik zonder problemen Engels en NL colleges aan per taal 100+ studenten fysiek aanwezig en 100+ via livestream aanwezig die ook nog worden opgenomen, in een cursus met in totaal 700+ studenten waarvan de grote meerderheid die colleges op een of andere manier dus bekijkt. En ga ik in mijn eentje naar de OS in Parijs een wedstrijd kijken vanaf de 23e rij van een niet-vaste-tribune (10+m hoog) in een stadion met 10.000 mensen. Ik ben echt al een héél eind gekomen, dat moet ik ook niet vergeten![]()
En dank, dat lees je denk ik goeden inderdaad bijzonder zo dat gesprek met mn ouders. Mijn vader is 75 en ik weet wel dat hij echt wel bezig is met hoe hij zijn leven wil leiden en waar hij zijn kostbare tijd die nog resteert aan wil besteden enzo, maar echt inhoudelijk, maar ook over het grotere plaatje op idd meta-niveau, hadden we het er toch nooit over gehad. En mijn moeder bleek ook best periodes te hebben gehad waarin ze met 'waarom ben ik hier eigenlijk' vragen heeft gezeten. Dus mooi gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het station zelf is mooi, de hele meuk eromheen één grote droefenis dus daar mis je niks aanquote:Op maandag 3 februari 2025 09:24 schreef Blues het volgende:
Wij waren nog in twijfel om naar Antwerp met de trein te gaan, maar gaan toch maar met de auto.
Ook ivm het gesjouw met koffer enzulks. Al wil ik wel het station van Antwerpen zien, op de plaatjes weet je niet wat je ziet
Oh ja werken![]()
Ben je niet in de war met Brussel Noord en Zuid? Omgeving station Antwerpen valt dan nog relatief mee en met een paar minuten ben je in fatsoenlijk gebied.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het station zelf is mooi, de hele meuk eromheen één grote droefenis dus daar mis je niks aan
Plaatje kun je op internet ook doorheen lopen, dan worden ook de pislucht en de smerige zwervers je bespaard
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het station zelf is mooi, de hele meuk eromheen één grote droefenis dus daar mis je niks aan
Plaatje kun je op internet ook doorheen lopen, dan worden ook de pislucht en de smerige zwervers je bespaard
Heel Antwerpen stinkt, de stad naar riool en die afschuwelijke ringweg eromheen naar petrochemie.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heel Antwerpen stinkt, de stad naar riool en die afschuwelijke ringweg eromheen naar petrochemie.
Mijn advies zou zijn om te emigreren, naar Canada of Ierland.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder deze week een Amerikaanse vriendin geadviseerd een deel van haar spaargeld over verschillende niet-us dollar rekeningen te spreiden, zodat bij een val van de dollar niet al haar spaargeld overnight verdwenen is.
Vandaag in het nieuws dat JP Morgan voor miljarden aan goud gekocht heeft.
Kun je als Amerikaan zo maar naar Ierland emigreren?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn om te emigreren, naar Canada of Ierland.
Ja dat is alleen lang niet voor iedereen een optie. Veel transmensen die van zuidelijke staten naar het noorden zijn vertrokken de afgelopen weken. Ik hoop dat met de gegevens die Musk nu in handen heeft (financiële data, geboorte certificaten, ...) er daar wel meer van de oversteek naar Canada maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn om te emigreren, naar Canada of Ierland.
Neequote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Kun je als Amerikaan zo maar naar Ierland emigreren?
Nee hoor ben ik niet mee in de warquote:Op maandag 3 februari 2025 10:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Brussel Noord en Zuid? Omgeving station Antwerpen valt dan nog relatief mee en met een paar minuten ben je in fatsoenlijk gebied.
Ja, maar niet direct om Antwerpen Centraal heen hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]![]()
Goede fietspaden, fijne biercafés, mooie meanderende rivier die natuurlijk oogt. Alles wat Antwerpen heeft en Rotterdam niet, hoe heb je zolang in 010 kunnen wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |