Ik heb er wel eentje voor je, on topic ook! Mijn trouwringquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier plak ik vooral geen passend plaatje bij LHO's laatste post.
Ik spaar wel koopzegels bij de AH, meer rente dan op een spaarrekening.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zegeltjes…
Mijn moe spaarde decennialang DE zegels. 30-40 jaar lang. Uiteindelijk (tegen bijbetaling) een theekan.
Heb dat nooit begrepen
Andere tijden denk ik
Denk dat jullie wel even een flinke knuffel nodig hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:42 schreef Blues het volgende:
Lange dag gehad.
Zo maar toko halen ipv koken, zijn moeiiiiiiiiii.
Eerst voor g naar longarts voor uitslag CT scan/toen bloed verdenking longembolie/longverpleegkundige instructie puffers.../vanmiddag belde longarts, geen longembolie, wel andere dingen. Dus 6/2 uitgebreider prikken incl. iets met h.a.
Lang verhaal, geen zin om te typen verder, blijven in de medische molen.
Vrienden belden, wonen paar dorpen verderop, onze nieuwe mobieltjes zijn er. Dus paar uur geholpen met installeren(zijn 80-ers).
Ik heb elke zomer voor rond de ¤200 aan restaurantbonnen van de Sligro. Toch wel leuk om daar voor te sparen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zegeltjes…
Mijn moe spaarde decennialang DE zegels. 30-40 jaar lang. Uiteindelijk (tegen bijbetaling) een theekan.
Heb dat nooit begrepen
Andere tijden denk ik
Met de AH prijzen die je dan betaald, hmmm,quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik spaar wel koopzegels bij de AH, meer rente dan op een spaarrekening.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat jullie wel even een flinke knuffel nodig hebben
Tnxxquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat jullie wel even een flinke knuffel nodig hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Barreltje het volgende:
Als chef me ooit vraagt dan wil ik de trouwringen hier laten maken.
Super individueel en met toffe materialen er in. tevens een vriendje van me hierMooie ringen hebben zij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben nu de basalt ringen van MetalArt.
Linkje volgt
Het gesprek over de ringen. Met Barrel's website. Maar misschien is het echt gewoon een hersenspinsel van mijzelf hoorquote:
Wel zwaaien als je in 'mijn' duinen wandelt hequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik had een wat luie dag vandaag. Maar gezien echt iedereen op het werk omvalt, misschien wel even verstandig.![]()
Zo eens boodschappen doen. De geverfde boekenkast hier en daar nog een beetje bijtippen... en morgen dan nog 1 dagje werken.
Zaterdag lekker met vrienden naar de duinen in NH om te wandelen. En zondag dan weer hier in de omgeving wandelen met twee ex-collega's uit Waalwijk met de honden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 30-01-2025 18:49:54 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |