SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee had ik ook maar dit was voor de nieuwe Bijlow blessure.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze Bossin gehuurd hebben om Andreev ergens speeltijd te kunnen laten opdoen.
Ik dacht mee te hebben gekregen rond de 2 miljoen aan afkoopsom naar Praag + rond de 5 miljoen als ze van hem af willenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:47 schreef Elan het volgende: [..] duur grapje wel, rond de 4 miljoen uitgeven voor 6 maanden een trainer
Ik word hier nog niet per se opgewonden van.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Er zijn dagen dat ik Willem II oversla, iemand?
Willem 2 vraagt ook de HOOFDPRIJS.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik word hier nog niet per se opgewonden van.
Wat kan Meerveld behalve DRIBBELEN?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem 2 vraagt ook de HOOFDPRIJS.
[ x ]
Wat ook het geval is sinds het vertrek van Arnesen, dus ach.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zondag verliest wordt dat wel een geinige situatie. Ontsla je hem dan, wat geheel terecht zou zijn, geef je eigenlijk gewoon toe dat je hapsnapbeleid voert.
Hij maakt wel relatief gemakkelijk zijn goaltjes, Feyenoord loopt niet over van goalenmakers op het middenveld. Al lijkt mij dit vooral een breedte versterking waar ze niet teveel voor moeten betalen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat kan Meerveld behalve DRIBBELEN?
Geweldige goalenmakert heeft er dan ook al 4 inliggen, ik zeg doen!quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij maakt wel relatief gemakkelijk zijn goaltjes, Feyenoord loopt niet over van goalenmakers op het middenveld. Al lijkt mij dit vooral een breedte versterking waar ze niet teveel voor moeten betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik vond het niet eens slecht, het was vooral een rommeltje, ook van de Lyon kant, het waren allemaal rare goals.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geweldige goalenmakert heeft er dan ook al 4 inliggen, ik zeg doen!Is het ja maar Wieffer argument alleen geldend als Feyenoord naast talenten van Excelsior grijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geweldige goalenmakert heeft er dan ook al 4 inliggen, ik zeg doen!Als je Willem 2 wel eens ziet voetballen is 5/20 best knap als middenvelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wederom wachten tot de transfermarkt bijna besloten isquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)-nieuwe-buitenspeler
Feyenoord hoopt zich te versterken met Jhon Arias. De Rotterdammers hebben zich in Brazilië gemeld voor de buitenspeler. De onderhandelingen met Fluminense zijn inmiddels geopend. De 27-jarige Arias kan op beide flanken uit de voeten. Dit meldt 1908.nl.
Arias heeft een marktwaarde van zestien miljoen euro en een doorlopend contract tot medio 2026. Feyenoord hoopt de Colombiaan te overtuigen van een overstap naar Europa, met als doel om hem op termijn definitief over te nemen van Fluminense. De Rotterdammers hebben nog tot en met dinsdag 4 februari om de rechtspoot toe te voegen aan de selectie, want dan sluit de transfermarkt in Nederland.
Arias heeft aan ervaring geen gebrek. De buitenspeler kwam in totaal 196 wedstrijden uit voor Fluminense. Voor de Braziliaanse club wist hij 43 keer te scoren en 42 assists af te leveren. Naast de posities als linksbuiten en rechtsbuiten kan Arias ook uit de voeten als aanvallende middenvelder. Voor het nationale elftal van Colombia speelde hij 27 interlands en wist daar drie keer het net te vinden.
Ik heb het liedje voor deze speler al in mijn hoofdquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord hoopt zich te versterken met Jhon Arias. De Rotterdammers hebben zich in Brazilië gemeld voor de buitenspeler. De onderhandelingen met Fluminense zijn inmiddels geopend. De 27-jarige Arias kan op beide flanken uit de voeten. Dit meldt 1908.nl.
Arias heeft een marktwaarde van zestien miljoen euro en een doorlopend contract tot medio 2026. Feyenoord hoopt de Colombiaan te overtuigen van een overstap naar Europa, met als doel om hem op termijn definitief over te nemen van Fluminense. De Rotterdammers hebben nog tot en met dinsdag 4 februari om de rechtspoot toe te voegen aan de selectie, want dan sluit de transfermarkt in Nederland.
Arias heeft aan ervaring geen gebrek. De buitenspeler kwam in totaal 196 wedstrijden uit voor Fluminense. Voor de Braziliaanse club wist hij 43 keer te scoren en 42 assists af te leveren. Naast de posities als linksbuiten en rechtsbuiten kan Arias ook uit de voeten als aanvallende middenvelder. Voor het nationale elftal van Colombia speelde hij 27 interlands en wist daar drie keer het net te vinden.
Ik heb zelfs de BLACKED analyse gelezen dus ik kan je vertellen dat het Lille was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens slecht, het was vooral een rommeltje, ook van de Lyon kant, het waren allemaal rare goals.
Mwah volgens mij wel een verschilletje in potentie hoor (scheelt zeker 2 eieren per dag).quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ja maar Wieffer argument alleen geldend als Feyenoord naast talenten van Excelsior grijpt?
Het was bedroevend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens slecht, het was vooral een rommeltje, ook van de Lyon kant, het waren allemaal rare goals.
zelfde met Pepi tochquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Ringo heten kun je in principe niet serieus nemen, maar het is wel een goede voetballer.
De vorige Jhon was ook zo’n succes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Net zo'n zwaargewicht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige Jhon was ook zo’n succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |