abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216500219
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Als ik Bijlow was zou ik komend seizoen lekker in Saudi gaan keepen, kan jezelf iig financieel veilig spelen.
Misschien is het warme weer ook wel beter voor zijn tere lijfje.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:38:03 #152
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_216500318
Arme Bijkow ;(in
pi_216500907
quote:
Feyenoord maakt via de officiële kanalen bekend dat Walemark definitief naar Polen vertrekt, waar de koopoptie wordt gelicht van ruim 2.6 miljoen euro.
Jaaaa! Kunnen we misschien zelfs bijna Hatenboer van betalen! Oh wacht.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216500970
Je vraagt je ook oprecht af hoe lang die het nog op kan brengen. Ja het is zijn jongensdroom en ja hij heeft een topsalaris, maar dit moet echt mentaal slopend zijn. Die jongen zal ondertussen toch ook gewoon lekker 5+ mio op z'n bank hebben staan.
pi_216501169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 23:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Jaaaa! Kunnen we misschien zelfs bijna Hatenboer van betalen! Oh wacht.
Je zit er wel mee hé :')
  vrijdag 31 januari 2025 @ 23:40:51 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216501189
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Arme Bijkow ;(in
Wat zo’n gozer de club toch kost :') niet te geloven.
Dit, dus.
pi_216501233
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 23:39 schreef CR7 het volgende:

[..]
Je zit er wel mee hé :')
Niet zozeer met deze specifieke transfer hoor. Wel van het consequente falen binnen de organisatie. We zijn gewoon weer de grootste amateurclub van Nederland.

De jaren Arne Slot / Arnesen zijn eigenlijk de enige periode geweest dat het echt goed ging of in ieder geval echt goed leek te gaan met de club, sinds de Uefa Cup, wat eigenlijk ook maar een korte opleing was.. Even los van welk speler het is, hoe is het in godsvredesnaam mogelijk dat we na de afgelopen jaren zo'n ventje amper kunnen betalen?
  vrijdag 31 januari 2025 @ 23:55:00 #158
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216501430
Als gimenez voor onder de 40 miljoen eruit gaat zou je meteen het maasgebouw bestormen wtf is dat nou weer
graag op anoniem
  vrijdag 31 januari 2025 @ 23:58:40 #159
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216501489
Ik vind het zo triest voor Bijlow. Niks mis met zijn niveau, mentaliteit, het is echt een uitstekende keeper. Maar ik denk niet dat het ooit is gebeurd dat een keeper die zó goed is echt altijd geblesseerd raakt, ronduit krankzinnig.

Feyenoord moet in ieder geval nu doorselecteren, zowel Bijlow als Wellenreuther kunnen helaas niet door als eerste keeper.
Makkelijk eerste
pi_216501786
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het zo triest voor Bijlow. Niks mis met zijn niveau, mentaliteit, het is echt een uitstekende keeper. Maar ik denk niet dat het ooit is gebeurd dat een keeper die zó goed is echt altijd geblesseerd raakt, ronduit krankzinnig.

Feyenoord moet in ieder geval nu doorselecteren, zowel Bijlow als Wellenreuther kunnen helaas niet door als eerste keeper.
Noppert en of Olij ncoming
pi_216501811
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

dit is wel een zege
pi_216501910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 00:19 schreef snabbi het volgende:

[..]
dit is wel een zege
Kwam dat ventje niet in plaats van Veerkutje? :')
  zaterdag 1 februari 2025 @ 00:27:37 #163
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216501945
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 00:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Noppert en of Olij ncoming
Als we Noppert halen zijn we terug bij het tijdperk Beuker. Dat kan echt niet.
Makkelijk eerste
pi_216502018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Het bod van Milan schijnt dus 32 miljoen exclusief bonussen en inclusief nog een doorverkooppercentage te zijn. :’)

Wat mij betreft nog ruim onvoldoende om mee akkoord te gaan.

Ik vind 35 miljoen exclusief bonussen al een slechte deal, dus er moet echt een miljoen of 8 bij. Anders vind ik het maar matig uitonderhandeld door Kloese.

Vooral omdat het een wintertransfer betreft, wij Milan ook treffen in de Champions League en we hierna kwalitatief een aardig jasje uitdoen.
Het vervelende alleen is dat Gimenez al met zijn hoofd in Milaan zit. Als de deal niet doorgaat heb je een spits die totaal niet meer gemotiveerd is. Dus Feyenoord kan het niet te hard spelen, ze moeten ook aan Gimenez laten zien dat ze echt hun best hebben gedaan om de transfer mogelijk te maken anders schieten ze zichzelf in de voet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_216502022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als we Noppert halen zijn we terug bij het tijdperk Beuker. Dat kan echt niet.
Klopt. Hoe zeker ben je er van?
pi_216502091
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 00:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het vervelende alleen is dat Gimenez al met zijn hoofd in Milaan zit. Als de deal niet doorgaat heb je een spits die totaal niet meer gemotiveerd is. Dus Feyenoord kan het niet te hard spelen, ze moeten ook aan Gimenez laten zien dat ze echt hun best hebben gedaan om de transfer mogelijk te maken anders schieten ze zichzelf in de voet.
Mwah. Dat heb ik vaker gehoord. Bij Hancko bijvoorbeeld. Het zijn niet allemaal Hendo's he?

Overigens lijkt Morata wel onderweg naar Galatasaray, dus er komt bij Milan wel ruimte...

(Begrijpelijk ook dat Galatasaray op zoek is naar versterking, matige bezetting hebben die nu:
[*] Victor Osimhen
[*] Dries Mertens
[*] Michy Batshuayi
[*] Mauro Icardi
[*] Yusuf Demir
[*] Wilfried Zaha
[*] Barış Alper Yılmaz
[*] Yunus Akgun
[*] Roland Sallai
[*] Berat Luş
[*] Ahmed Kutucu
[*] Recep Yalın Dilek)
pi_216503293
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 00:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Mwah. Dat heb ik vaker gehoord. Bij Hancko bijvoorbeeld. Het zijn niet allemaal Hendo's he?

Overigens lijkt Morata wel onderweg naar Galatasaray, dus er komt bij Milan wel ruimte...

(Begrijpelijk ook dat Galatasaray op zoek is naar versterking, matige bezetting hebben die nu:
[*] Victor Osimhen
[*] Dries Mertens
[*] Michy Batshuayi
[*] Mauro Icardi
[*] Yusuf Demir
[*] Wilfried Zaha
[*] Barış Alper Yılmaz
[*] Yunus Akgun
[*] Roland Sallai
[*] Berat Luş
[*] Ahmed Kutucu
[*] Recep Yalın Dilek)

Misschien kunnen wij er daar een van krijgen. Wat een lijst.

Tot in de late uurtjes onderhandeld tot maar liefst 32mln vast.

https://www.fr12.nl/trans(...)rekken-met-feyenoord

Als dit het is :') beter krijgen we dan op zn minst die 32 in 1x overgemaakt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_216503553
Oeeeee

Mensen die in ueda geloven 🤣

Fysiek is hij ongeschikt

De clubs staan ook in de rij voor hem😂

Toen gimenez woensdag eruit ging kantelde heel de wedstrijd gelijk

Met ueda ben je gewoon snel klaar elke wedstrijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216503556
32 miljoen… wat een gare transfer zou dat zijn. Lekker uitonderhandeld door Kloese dan.

Maar ik begrijp dat 32 miljoen aanvoelt als de jackpot voor te Kloese. Die denkt immers voor zo’n 1,5 miljoen per stuk absolute wereldtoppers te kunnen binnenhalen als Mitchell, Nadje en Carranza.

Het wanbeleid van Kloese samengevat in een notendop.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_216503623
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 08:04 schreef Tomatenboer het volgende:
32 miljoen… wat een gare transfer zou dat zijn. Lekker uitonderhandeld door Kloese dan.

Maar ik begrijp dat 32 miljoen aanvoelt als de jackpot voor te Kloese. Die denkt immers voor zo’n 1,5 miljoen per stuk absolute wereldtoppers te kunnen binnenhalen als Mitchell, Nadje en Carranza.

Het wanbeleid van Kloese samengevat in een notendop.
Als het met 8 zo goed als haalbare bonussen zou zijn dan is het ok. Jammer dat behaalde bonussen nooit worden gecommuniceerd en die 32 miljoen dan bij iedereen blijft hangen.

Mogen ze wat mij betreft wel wat transparanter over zijn. Volgens mij heb je de afgelopen jaren met Senesi, Malacia, Sini, Aursnes, Kokcu, Wieffer etc wel 20+ miljoen aan variabele transfersommen onderhandeld. Benieuwd hoeveel er daarvan zijn geactiveerd.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 08:52:03 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216503730
Ik neem aan dat men nog wel even een groot deel van de kwalificatiebonus (11 miljoen) bedingt wanneer Milan doorgaat. Toch een fijne verzekering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216503734
Ik neem aan dat Santi graag weg wilt anders zie ik geen reden om nu te verkopen ipv in de zomer, lijkt me dat je ongeveer een soortgelijk bedrag kan verwachten
  zaterdag 1 februari 2025 @ 08:57:46 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216503756
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 08:30 schreef CR7 het volgende:

[..]
Als het met 8 zo goed als haalbare bonussen zou zijn dan is het ok. Jammer dat behaalde bonussen nooit worden gecommuniceerd en die 32 miljoen dan bij iedereen blijft hangen.

Mogen ze wat mij betreft wel wat transparanter over zijn. Volgens mij heb je de afgelopen jaren met Senesi, Malacia, Sini, Aursnes, Kokcu, Wieffer etc wel 20+ miljoen aan variabele transfersommen onderhandeld. Benieuwd hoeveel er daarvan zijn geactiveerd.
31 + 5 lees ik
  zaterdag 1 februari 2025 @ 09:03:15 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216503776
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Wat heeft het ene met het andere te maken? Talentvol maar fysiek niet geschikt voor topvoetbal, die conclusie mag inmiddels ook wel door Feyenoorders getrokken worden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 09:49:48 #175
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_216504053
Te Kloese is echt matig met verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')