Misschien is het warme weer ook wel beter voor zijn tere lijfje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Als ik Bijlow was zou ik komend seizoen lekker in Saudi gaan keepen, kan jezelf iig financieel veilig spelen.
Jaaaa! Kunnen we misschien zelfs bijna Hatenboer van betalen! Oh wacht.quote:Feyenoord maakt via de officiële kanalen bekend dat Walemark definitief naar Polen vertrekt, waar de koopoptie wordt gelicht van ruim 2.6 miljoen euro.
Je zit er wel mee héquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jaaaa! Kunnen we misschien zelfs bijna Hatenboer van betalen! Oh wacht.
Niet zozeer met deze specifieke transfer hoor. Wel van het consequente falen binnen de organisatie. We zijn gewoon weer de grootste amateurclub van Nederland.quote:
Noppert en of Olij ncomingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het zo triest voor Bijlow. Niks mis met zijn niveau, mentaliteit, het is echt een uitstekende keeper. Maar ik denk niet dat het ooit is gebeurd dat een keeper die zó goed is echt altijd geblesseerd raakt, ronduit krankzinnig.
Feyenoord moet in ieder geval nu doorselecteren, zowel Bijlow als Wellenreuther kunnen helaas niet door als eerste keeper.
Kwam dat ventje niet in plaats van Veerkutje?quote:
Als we Noppert halen zijn we terug bij het tijdperk Beuker. Dat kan echt niet.quote:
Het vervelende alleen is dat Gimenez al met zijn hoofd in Milaan zit. Als de deal niet doorgaat heb je een spits die totaal niet meer gemotiveerd is. Dus Feyenoord kan het niet te hard spelen, ze moeten ook aan Gimenez laten zien dat ze echt hun best hebben gedaan om de transfer mogelijk te maken anders schieten ze zichzelf in de voet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Het bod van Milan schijnt dus 32 miljoen exclusief bonussen en inclusief nog een doorverkooppercentage te zijn. :’)
Wat mij betreft nog ruim onvoldoende om mee akkoord te gaan.
Ik vind 35 miljoen exclusief bonussen al een slechte deal, dus er moet echt een miljoen of 8 bij. Anders vind ik het maar matig uitonderhandeld door Kloese.
Vooral omdat het een wintertransfer betreft, wij Milan ook treffen in de Champions League en we hierna kwalitatief een aardig jasje uitdoen.
Klopt. Hoe zeker ben je er van?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we Noppert halen zijn we terug bij het tijdperk Beuker. Dat kan echt niet.
Mwah. Dat heb ik vaker gehoord. Bij Hancko bijvoorbeeld. Het zijn niet allemaal Hendo's he?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vervelende alleen is dat Gimenez al met zijn hoofd in Milaan zit. Als de deal niet doorgaat heb je een spits die totaal niet meer gemotiveerd is. Dus Feyenoord kan het niet te hard spelen, ze moeten ook aan Gimenez laten zien dat ze echt hun best hebben gedaan om de transfer mogelijk te maken anders schieten ze zichzelf in de voet.
Misschien kunnen wij er daar een van krijgen. Wat een lijst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Dat heb ik vaker gehoord. Bij Hancko bijvoorbeeld. Het zijn niet allemaal Hendo's he?
Overigens lijkt Morata wel onderweg naar Galatasaray, dus er komt bij Milan wel ruimte...
(Begrijpelijk ook dat Galatasaray op zoek is naar versterking, matige bezetting hebben die nu:
[*] Victor Osimhen
[*] Dries Mertens
[*] Michy Batshuayi
[*] Mauro Icardi
[*] Yusuf Demir
[*] Wilfried Zaha
[*] Barış Alper Yılmaz
[*] Yunus Akgun
[*] Roland Sallai
[*] Berat Luş
[*] Ahmed Kutucu
[*] Recep Yalın Dilek)
Als het met 8 zo goed als haalbare bonussen zou zijn dan is het ok. Jammer dat behaalde bonussen nooit worden gecommuniceerd en die 32 miljoen dan bij iedereen blijft hangen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:04 schreef Tomatenboer het volgende:
32 miljoen… wat een gare transfer zou dat zijn. Lekker uitonderhandeld door Kloese dan.
Maar ik begrijp dat 32 miljoen aanvoelt als de jackpot voor te Kloese. Die denkt immers voor zo’n 1,5 miljoen per stuk absolute wereldtoppers te kunnen binnenhalen als Mitchell, Nadje en Carranza.
Het wanbeleid van Kloese samengevat in een notendop.
31 + 5 lees ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als het met 8 zo goed als haalbare bonussen zou zijn dan is het ok. Jammer dat behaalde bonussen nooit worden gecommuniceerd en die 32 miljoen dan bij iedereen blijft hangen.
Mogen ze wat mij betreft wel wat transparanter over zijn. Volgens mij heb je de afgelopen jaren met Senesi, Malacia, Sini, Aursnes, Kokcu, Wieffer etc wel 20+ miljoen aan variabele transfersommen onderhandeld. Benieuwd hoeveel er daarvan zijn geactiveerd.
Wat heeft het ene met het andere te maken? Talentvol maar fysiek niet geschikt voor topvoetbal, die conclusie mag inmiddels ook wel door Feyenoorders getrokken worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het zo triest voor Bijlow. Niks mis met zijn niveau, mentaliteit, het is echt een uitstekende keeper. Maar ik denk niet dat het ooit is gebeurd dat een keeper die zó goed is echt altijd geblesseerd raakt, ronduit krankzinnig.
Feyenoord moet in ieder geval nu doorselecteren, zowel Bijlow als Wellenreuther kunnen helaas niet door als eerste keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |