Als Jolien op Jeffie zit te kleffen in de poppenhoek.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:20 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop soooooo dat die telefoon zo gaat rinkelen als er iemand anders buiten is
Zou wel mooi zijn als de telefoon afgaat zodra Niels er naast staat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef Ireth het volgende:
Humeur van jeff staat op -20 zo ongeveer, de telefoon is niet afgegaan tijdens de podcast
Op donderdag 30 januari 2025 15:22 schreef Verity het volgende:
Van mij mag het!quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:22 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de telefoon afgaat zodra Niels er naast staat.
Of haar bed. Lijkt me niets om zo lang op de grond te bljiven liggen als 50 plusser. (of op een luchtbed)quote:
Beide mag ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Of haar bed. Lijkt me niets om zo lang op de grond te bljiven liggen als 50 plusser. (of op een luchtbed)
Hoe staat het met de appelcount?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Ja die burgers waren zo droog als de mieter gisteren Keanu stond die burgers te pletten met z'n volle gewicht, er zat geen sap meer in... en rundergehakt is van zichzelf al zo lekker droog..."vind ik dan hé"
Nog beter. En dan Jeffs hoofd zien als hij misgrijpt. The best!!!quote:
Vraagt ze aan Jordy die altijd standje ontevreden op z'n hoofd heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:26 schreef Ireth het volgende:
Eva: "kijk ik heel arrogant?"
Jordy: "Nee gewoon normaal!"
Arrogant dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |