Maar ben er bang voor dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
Ik hoop zo dat de kijkers volgende week of de week erop mogen nomineren!
elke keer als je dat zegt gebeurt er watquote:
De kern van die quote, en de reden waarom ik het spijker/kop vind, zit in de manier waarop nominaties opgevat worden. Ik zie liever iemand blijven die z'n nominatie zoals Axel oppakt, dan iemand die constant aan het jammeren is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het gesprek met Niels beluusterde vanmorgen dan weet je dat hij helemaal niet op brieven zit te wachten. Het is gewoon een doel. Matti hecht veel waarde aan zijn geloof maar heeft dan wel een heel slecht acceptatie vermogen voor mensen die anders zijn of een ander leven hebben gehad.
Hoe Jordy het vandaag heeft opgepakt is al vele malen beter dan de vorige keer dus hij leert hier wat.
Ik heb dat gevoel niet Je moet iedereen daar in zijn waarde inlaten De een is gevoeliger dan de ander. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse en die 3 buiten zijn daar een groot voorbeeld van en had het niet verw3acht van Mattiequote:Op donderdag 30 januari 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De kern van die quote, en de reden waarom ik het spijker/kop vind, zit in de manier waarop nominaties opgevat worden. Ik zie liever iemand blijven die z'n nominatie zoals axel oppakt, dan iemand die constant aan het jammeren is.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet Je moet iedereen daar in zijn waarde inlaten De een is gevoeliger dan de ander. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse en die 3 buiten zijn daar een groot voorbeeld van en had het niet verwacht van Mattie
Primaquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:38 schreef engine het volgende:
Jeffrey hangt buiten op jacht naar een kledingtoken.
Dat mag nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
Ik hoop zo dat de kijkers volgende week of de week erop mogen nomineren!
Nu maar hopen dat de telefoon gaat als ie naar de wc moet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
Jeffrey in de buurt van de telefoon: ik mag er niet naast grijpen deze keer
En dan gaat de telefoon, je moet ruilen met iemand die genomineerd is, yesquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
Jeffrey in de buurt van de telefoon: ik mag er niet naast grijpen deze keer
Dat sowieso, maar het is BB, je weet waar je aan meedoet en dat je dus een keer op de schopstoel gezet kunt worden. Daar kun je best van balen en dat is logisch, maar hele dagen zo'n lip vind ik te veel van het goeie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet Je moet iedereen daar in zijn waarde inlaten De een is gevoeliger dan de ander. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse en die 3 buiten zijn daar een groot voorbeeld van en had het niet verw3acht van Mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |