Ik was even buiten maar echt Jane jealous? Denk dat ze een leuker leven heeft als Milena. Leuke vriend, leuke baan en ziet er zeker niet slecht uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:46 schreef Flow3r het volgende:
Milena : She's jealous because she cant be me
Tuurlijk, ff lekker doorlullen, nog even wachten op Mattiequote:Op donderdag 30 januari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu meteen even met Jeff door spreken
Lijkt me erg fijn om op planeet Keanu te mogen leven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft nog steeds het gevoel dat hij gelijk had.
Voelt zich beter na dit gesprek
De enige vraag die ik in wou sturen was een vraag aan bb zelf wanneer milena en sharice eens straf zouden krijgen voor het fluisteren.. maar dat paste niet in het invoerveldquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Welke vragen heb je ingestuur voor Niels ?
Nah volgens mij heeft die die nu al niet meer..?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice vertelt het Jane verhaal nog maar een keer, nu met Jolien erbij.
Jane zou vanmorgen tegen haar gezegd hebben dat 'sommigen niet realiseren dat Mattie een wifey heeft' en zich zo hebben omgedraaid!
Maar dat weet ie zelf nog nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:53 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Nah volgens mij heeft die die nu al niet meer..?
Zucht... vermoeiend gewoon die meiden!quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jane zou vanmorgen tegen haar gezegd hebben dat 'sommigen niet realiseren dat Mattie een wifey heeft' en zich zo hebben omgedraaid!
Jane heeft een puntquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is dan aan de verantwoordelijkheid van Mattheus zelf. Hij heeft een relatie en moet weten wat wel en niet kan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |