Dit klinkt als AI troep.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Was Ron een drinker?
'Als wij het niet doen dan misschien anderen wel!!1!!!'quote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Oogkleppen op, vingers in de oren en volle kracht vooruit richting het strengste asielbeleid ooit
Is het ook.quote:
Gewoon in een kist lijkt mij.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Hoe houd jij je staande in de grafkou, gecombineerd met natte sneeuw?
Bontkraag van cavia'squote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer houdt Te Kloese de eer na twee gefaalde transferperiodes aan zichzelf?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg onleuk.
Maar met Bosschaart aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Dat is echt een geweldig fenomeen, een totale gek, die toch werd uitgenodigd bij Radio 1 etc. omdat men dacht de eerste intellectuele anti-"woke" persoon te pakken te hebben. Teller blijft nu helaas op 0.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eindelijk een keer iemand die ik niet ken.
Thermohandschoenen, anders had ik er allang een eind aan gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet je wie ook geen fan was van 'opruiende' boeken?quote:De Israëlische politie heeft zondagavond een inval in twee vermaarde boekwinkels in Oost-Jeruzalem gedaan. De aanklacht? Het verkopen van boeken die ‘opruiend’ zijn. De twee Palestijnse eigenaren zijn gearresteerd op verdenking van verstoring van de openbare orde.
Gio? Sahin? Tokkie Melvin Boel? Van Bommel?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg onleuk.
Maar met Bosschaart aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Nee, nee, nee en nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gio? Sahin? Tokkie Melvin Boel? Van Bommel?
Cornelis Nicolas (Cor) van Dis sr.?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook geen fan was van 'opruiende' boeken?
Je zit warm, maar ik ruik nog geen brandlucht.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Cornelis Nicolas (Cor) van Dis sr.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |