Hey Kodiakquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmiddag nog even naar kantoor
Hahaha lekker ding... het is te rustig hé... tarieven moeten omhoog..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja berichtje verwijderen, ik was nog niet opgestart, dus dan betaal je naast het gewone tarief ook nog eens het starttarief
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmiddag nog even naar kantoor
Ja alles wordt duurder, ook mijn energiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahaha lekker ding... het is te rustig hé... tarieven moeten omhoog..
Nee gewoon midden in Utrecht op mijn eigen WiFiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit je met een VPNnetje in België of zo?
Geen idee, gok wat Axel vervolgens vroeg, maar pin me er niet op vast, heb zelf niet gehoord wat ze heeft gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Wat had Jane niet moeten zeggen tegen Eva?
Het is voor niemand duidelijk, als Jane tegen Axel zegt dat ze iets tegen Eva gezegd heeft, wat verder niet op stream lijkt te zijn, kunnen wij er in de streamverslagen ook niet meer van maken dan wat er op dat moment op stream over gezegd wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:36 schreef Folies het volgende:
Ik vind dat soms een beetje jammer, dan lees je dus eigenlijk een quote uit de Cos en wordt het verder niet echt duidelijk.
Ook al is dat hele BB een dom programma. En dat moet ik blijkbaar weer in een ander topic melden.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:47 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan heb je alles opgesteld voor de live jullie hebben de foto waarschijnlijk gezien, en wat gebeurd er ik ben in slaap gevallen nog voor de live begonnen was hahaha tot nu net dat Ma ( Gerrie) belde![]()
![]()
![]()
ja erg he, had je mijn foto gezien zat er helemaal voor hahaquote:
Kwam vannacht thuis en las dat er nog actie was, om vervolgens in vaag gedoe tussen Sharice en Milena terecht te komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:31 schreef Frummelie het volgende:
Ooow ik moet wel even teruglezen, ik lees iets over drank en eten...
Super fan!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vannacht met de stream aan in slaap gevallen![]()
Eens zien wat de zaterdag gaat brengen in BB
Potver, gebeurd er eindelijk eens iets lig ik te slapen... hopelijk kan ik iets terug zien, filmpjes DGK...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kwam vannacht thuis en las dat er nog actie was, om vervolgens in vaag gedoe tussen Sharice en Milena terecht te komen.
Dacht dat Ashley en Karen vorig jaar af en toe vaag waren, maar deze twee slaan alles. Vervelende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |