quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:41 schreef Ebinas het volgende:
ssssssssst hij doet het weer ssssssst
Heb de verwarming even heel hoog staan, boel goed opwarmen voordat........je weet maar nooit........
Goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 04:51 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...![]()
Zo daar zijn we weer met een theetje en de serie The Night Agent... goeie serie..
Goedemorgen Kissy..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Wat fijn!!
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
The night agent vond ik ook leuk om te kijken!
Ga proberen weer in slaap te vallen met winter vol liefde op.
Je bent liefquote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissy..![]()
![]()
Thnx..![]()
Ja goeie serie hé .... nou ga jij nog even lekker proberen nurkey te doen dan ga ik nog even the night agent kijken... en geniet van Winter Vol Liefde..![]()
Trussies..![]()
Jij ook...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
![]()
Veel kijk plezier lieve Frummel![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 04:55 schreef Frummelie het volgende:
En hoest met @:Ebinas en de cv... is het warm gebleven vannacht en vanmorgen?
Goede morgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja het doet het nog steeds![]()
![]()
![]()
Straks even lekker douchen.
Gisteren wel met emmers gewassen, maar ik wil heerlijk stromend warm water
Ja echt. Ik had al 2 dagen niet gedoucht en toen viel de blokverwarming (verwarming en warm water) uit en dat heeft ook 2 dagen geduurd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede morgen.
Emmers? Echt?
Mijn ouders vertelden dat ze elke zaterdagavond in een tobbe op het aanrecht werden gewassen.
Vervelend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt. Ik had al 2 dagen niet gedoucht en toen viel de blokverwarming (verwarming en warm water) uit en dat heeft ook 2 dagen geduurd.
Dus op dag 4 in de middag maar emmers gepakt. Het is al heel koud in huis en als je dan ook nog ongewassen bent wordt het echt onbehagelijk.
Ik vind het vreselijke systemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vervelend.
Hier stadsverwarming met lage stookkosten, maar hoge vaste lasten.
Bezuinigen op warmte of warmwater heeft weinig zin hier.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke systemen.
Hier hoge stookkosten en hoge vaste lasten.
De woningbouw volgt niet meer de warmtewet.
Voor warm water gebruik ik meestal al de waterkoker.
Gisteren werd ik ook buren er op gewezen dat de meesten hier bijverwarming standaard gebruiken. En dat dat goedkoper is dan de blokverwarming.
Nu ga ik dus op zoek naar convectorkachtels.
1 grotere voor in de woonkamer en een kleinere die ik dan kan verplaatsen.
Dat gaf je al eerder aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bezuinigen op warmte of warmwater heeft weinig zin hier.
Vaste lasten is een hoofdpijn ding.
Oooh gelukkig...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ja het doet het nog steeds![]()
![]()
![]()
Straks even lekker douchen.
Gisteren wel met emmers gewassen, maar ik wil heerlijk stromend warm water
Verbruik is ondergeschikt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaf je al eerder aan.
Maar ik snap dan niet zo goed mijn rekening denk ik.
Als ik de specificatie tik, kan jij dan herkennen of dat bij mij ook zo zou kunnen zijn?
Want dan ga ik niet investeren in bijverwarming. Enkel een kleintje in geval van nood.
Dank je welquote:Op vrijdag 31 januari 2025 06:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh gelukkig...![]()
Jeetje met emmers... het lijkt BB wel hihi... ja snap dat je lekker onder een warme staal wil staan... veel douche plezier hihi...🤗
Verbruik is ondergeschikt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaf je al eerder aan.
Maar ik snap dan niet zo goed mijn rekening denk ik.
Als ik de specificatie tik, kan jij dan herkennen of dat bij mij ook zo zou kunnen zijn?
Want dan ga ik niet investeren in bijverwarming. Enkel een kleintje in geval van nood.
Morguh Frumquote:Op vrijdag 31 januari 2025 04:53 schreef Frummelie het volgende:
Hoest met @:Dotteke deze morgen? Goed geslapen, hopelijk amper gehoest...🤗
Gestuurd, met starttarief er bij.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:20 schreef Frummelie het volgende:
Lief @:Dotteke ahum... hi
Ik heb weer een foutje gemaakt in de cos.. zou jij mijn lege bericht willen verwijderen...
En jaaaaaa stuur maar weer een Tikkie...
Ja zo gebeurde dat vroeger, iedere dag douchen schijnt ook helemaal niet goed voor je huid te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 05:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede morgen.
Emmers? Echt?
Mijn ouders vertelden dat ze elke zaterdagavond in een tobbe op het aanrecht werden gewassen.
Oooh goed zo... nou dat gaat dan eindelijk de goede kant op...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Ja gaat gelukkig iets beter, vannacht niet wakker geweest om te hoesten.
Nee, ik heb die prednison niet gebruikt,
[..]
Gestuurd, met starttarief er bij.
[..]
Ja zo gebeurde dat vroeger, iedere dag douchen schijnt ook helemaal niet goed voor je huid te zijn
Ja berichtje verwijderen, ik was nog niet opgestart, dus dan betaal je naast het gewone tarief ook nog eens het starttariefquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh goed zo... nou dat gaat dan eindelijk de goede kant op...![]()
Starttarief?
Nee klopt maar is wel erg lekker... lekker smeren na het douchen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |