O ellende is een vies hoestje bij deze griep. Hopelijk herstel je snelquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet echt ben er nu ook bij gaan hoesten
Ja dat hoop ik ook morgenochtend afspraak bij de HA even longen luisteren want wordt denk ik tijd voor prednison kuurquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende is een vies hoestje bij deze griep. Hopelijk herstel je snel
Heb ik hier ook liggen. Hopelijk heb je het niet nodig en is het morgen een stuk beter.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook morgenochtend afspraak bij de HA even longen luisteren want wordt denk ik tijd voor prednison kuur
Sterktequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook morgenochtend afspraak bij de HA even longen luisteren want wordt denk ik tijd voor prednison kuur
Ojeequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oef sterkte ik hoop dat het meevalt, maar zelf voel je het wss al goed aanquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goedemorgen Koodje... hopelijk gaat het iets beter.... sterkte...🤗quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mogguh...quote:
Morguh Frumquote:Op donderdag 6 februari 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh...
Weer fris en fruitig Dotje?
Brrr het is hier weer mega kkkoud..brrr
Hellooo... jeetje mina.. nou dat weer.. het zit je ook niet mee hé... hoop dat het snel afzakt..🤗quote:
Maar goed maar even rustig doen vanmorgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo... jeetje mina.. nou dat weer.. het zit je ook niet mee hé... hoop dat het snel afzakt..🤗
Neej is toch verschrikkelijk is doodvermoeiend.... ja is niet geinig meer... nu moet er even rust in het lijf komen.. nou kalm an doen maar... even Dot time..quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit is niet goed voor het lijf,
Heb even de berichten verwijderd,quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej is toch verschrikkelijk is doodvermoeiend.... ja is niet geinig meer... nu moet er even rust in het lijf komen.. nou kalm an doen maar... even Dot time..🤗
Helaas nog niet veel hoesten nu ook dus een gebroken nacht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
En weer een beetje opgeknapt? Of....
Morguh Kodiak, hoe is het nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |