SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
PonoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je weer gezopen RV dat je zo vervelend bent?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
eigenlijk erg he dat jullie dan gelijk zo denkenquote:
naja t zal wel,. ik geef wel eerlijke mening meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Baalquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Braad is af en toe een beetje een sourpussquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?
Haha ja ik dacht die slaapt inmiddels maar nee hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk erg he dat jullie dan gelijk zo denken
naja t zal wel,. ik geef wel eerlijke mening meestal.
nee niet zo erg fetish heb ik wat je bedoltquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?![]()
Kennen is een groot woord, maar RV nestelt zich meestal in KLB. Een soort anti-Tong80, maar dan met agressieve/ridicule one-liners.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Had het niet tegen jouquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet zo erg fetish heb ik wat je bedoltIedereen is een kutlultrut
nou is niet altijd erg? meest grappige is het nog wel rond deze tijd ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht die slaapt inmiddels maar nee hoorDo what you love, love what you do!![]()
Ohhh... KLB tja ....quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, maar RV nestelt zich meestal in KLB. Een soort anti-Tong80, maar dan met agressieve/ridicule one-liners.Iedereen is een kutlultrut
Kree word onze DTS nachtbrakerquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht die slaapt inmiddels maar nee hoor
Well, life can be a riot
Tsja... Heb zelf ook de fout gemaakt er te postenquote:
Well, life can be a riot
Jij kent mij niet man krolse palingquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, maar RV nestelt zich meestal in KLB. Een soort anti-Tong80, maar dan met agressieve/ridicule one-liners.
Nee als je moet werken ben je er niet meer om deze tijd. En dat doe je goed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet altijd erg? meest grappige is het nog wel rond deze tijd ofzo?Iedereen is een kutlultrut
Net alsof 'ie besef heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als je moet werken ben je er niet meer om deze tijd. En dat doe je goed.
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
je wil niet weten hoeveel keer ik dacht ga toch nog ff wat zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als je moet werken ben je er niet meer om deze tijd. En dat doe je goed.
maar als ik niet hoef te werken is ander verhaal. enne oke alleen voor vandaag want daarna storingsdienst en kan het nietDo what you love, love what you do!![]()
Morgen weer om 0600 eruit.
Tot vandaag 18 uur 36 uur wakker geweest ivm reizen en stom geweest om in slaap te vallen.
Na 21 uur klaar wakker
YES!!!!
Dat heeft hij zeker wel.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: