Barcelona en Liverpool kun je met potlood opschrijven voor de halve finalesquote:
Ik heb alleen een penquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Barcelona en Liverpool kun je met potlood opschrijven voor de halve finales
Van Royen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:47 schreef tong80 het volgende:
Van der Rooijens lult alsof ie Theo Reitsma is. En dan steeds vragen aan van Halst of ie gelijk heeft.
Zojuist met pen gedaan in mijn schriftjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Barcelona en Liverpool kun je met potlood opschrijven voor de halve finales
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in de OP. @:coco @:onlogisch
Nederland moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De CL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is zo, maar mensen die zich na de eerste potjes in augustus al druk maken om het jaar erop
Speel gewoon eerst een goed Europees seizoen en dan komt die coefficient vanzelf. Bij sommigen ligt de focus alleen maar op het jaar erop ipv het hier en nu heb ik het idee.
Betrappen we jou dagelijks op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je lult maar een end weg, feitenvrij.
Ook van de Italiaanse subtop ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nederlandse teams verliezen altijd tegen de Italiaanse clubs.
Gert ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:54 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien had liever de zoon van Viola Holt gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |